نکات طراحی وب
نوشته شده توسط : علی پور
در طراحی سایت در مشهد  خصوص خبرها صنعت متبوع در گوگل کاوش نمائید و ملاحظه کنید چه نتایجی اخذ می‌کنید.
در صورتیکه شما در صنعتی خسته کننده برای مثالً فیلترهای هوایی فعالیت می‌کنید، احتمالاً در خبر ها، خبرهایی تکراری و ضعیفی مشاهده خواهید کرد که به هیچ عنوانً نمی اقتدار آن‌ها را یک قضیه نامید چه رسد به داستانی جالب. ولی یه خرده حوصله داشته و تنی چند از آنان را بی نقص بخوانید. در صنعت فیلترهای هوایی، به یک مذاکره با رئیس مجموع یک کدام از شرکتهای تولیدکننده اهل ایران عکس العمل کردم. این مذاکره کلاً هیچ جذابیتی نداشت، ولی در تعدادی گزاره انتها یه آمار جذاب از وی نقل شده که \" هوای باطن ماشین شما 7 برابر بیشتر از هوای بیرون ماشین کثیف میباشد.\"
خوب نکته اینجاست! این نوع داده ها برای تک تک ما دیدنی میباشد و اکثر ما به ذهنمان هم نمی رسیده میباشد. آیا یک پیوند بیلدر ایده پرداز نمی تواند از اینگونه داده ها با ارزشی استعمال کرده و محتوایی عالی ایجاد نماید؟ پس صرف مجال برای یافت کردن اینگونه آمار و نکات جالبی مدام اثرگذار خواهد بود.
موسسه ها مختل کننده در صنعت را پیدا کرده و روشهای کاری آن ها را بررسی فرمائید.
یک کمپانی مختل کننده، شرکتی میباشد که یک سبک تجارتی اثبات گردیده را به طور کاملً تغییر تحول داده و یک ابتکار عمل وقت گیر بازه زمانی تولید می نماید. پس شما بایستی نیروی مختل کننده صنعت مقصود خویش را پیدا کرده و کار های آنان را ذیل حیث بگیرید. چه چیزی سبب ساز میگردد آن ها مختل کننده باشند؟ آن ها بر چه مسایلی تمرکز می نمایند؟چه قصه ها و موضوعاتی در زمینه ی آن‌ها نوشته میگردد؟ چه نوع سایت هایی به آن ها پیوند می‌دهند و چه‌گونه فرایند سئوسازی را با پیوند بیلدینگ طی می نمایند؟ این مجموعه های مختل کننده در دسترسی به نیچ های دیگر بسیار ایده پرداز اند و به راحتی حضور اینترنتی کار کشته پیدا کرده اند و با نیچ های دیگر لینک و پیوند برقرار می نمایند.
به این ترتیب محاسبه پیوند های این نوع وبسایت ها می‌تواند نیچ های دیدنی و نگرش قابل قبولی برای تحلیل لینک و پیوند بیلدینگ به شما ارائه نماید. یافت کردن شرکت ها مختل کننده عمل مشقت وجود ندارد. در صورتیکه مشتریان شما نمی توانند اینگونه کمپانی هایی را معرفی نمایند، خودتان می‌توانید کاوش فرمایید. MIT Technology Review لیستی عالی از \" 50 کمپانی مختل کننده 2013\" ارائه نموده است که موسسه ها مختل کننده در سال 2011، 2012 و آینده را به شما معرفی می نماید.
دزدی از خبرهای جدید
دیوید مرمان اسکات گفته میباشد دزدی کردن از خبرها در واقع به کار بستن از اخبارهای داغ و نو برای مصارف نوشتاری فردی میباشد. وی در کتابش ذکر می نماید چطور وبسایت Wynn Resorts از خبر‌ها به کار گیری کرده و داستانی درخصوص بازداشت شدن پاریس هیلتون (هنرپیشه و شخص پر اسم و رسم آمریکایی) منتشر نموده است. پس از این فعالیت، اسم Wynn Resorts در کل خبرها مرتبط با دستگیری پاریس هیلتون به گوش می رسید. همانطور که اسکات می‌گوید، هر کسی می‌تواند خبر ها دزدی نماید.
\" در‌حالتی که شما به اندازه کافی هوشمند باشید که بتوانید بعد ها نو به قصه حقیقی و واقعی اضافه نمائید، همه رسانه ها در زمینه‌ی شما خواهند نوشت.\"مثلا به تازگیً رسانه های انگلستان داستانی را به شیوه انداخته بودند که چطور اوپرا وینفری اذن پیدا نکرده بود یک کیف دستی لاکچری را از مغازه های سوئیس خریداری نماید. مبتنی بر گفته های Lyndon Antcliff که سرویس ها خبر دزدی در CornwallSEO.com را اداره می نماید، این شایسته ترین داستانی بود که فروشندگان یا این که ایجاد کنندگان کیف می توانستند به راحتی مطلع دزدی از آن فایده ببرند. مبنی بر گفته های او، ماجرا های بسیار جالبی راجع‌به کیف های دستی وجود داراست که به راحتی میتوان از آنان محتوایی دیدنی ایجاد کرد.
خلاصه
 
در هر صنعتی، هر چقدر هم که در ظاهرً خسته کننده باشد، شما میتوانید مجال هایی را پیدا کرده و از آنان منفعت ببرید که می‌توانند به پیوند های پوششی و ویرایشی بسیار عالی تبدیل شوند. امیدوارم نکته این نوشته ی علمی را گرفته باشید، این نوشته ی علمی روشی هوشمندانه از قرار تصاحب کردن در مرکز پیوند سازی ها و در فیض بیشتر چشم شدن و ارتقا ترافیک تارنما را مقصود گرفته میباشد.
 
در صورتی‌که شما نظری راجع‌به این مورد دارید لطفاً با اینجانب دربین بگذارید یا این که در شرایطی که روشی دیگر بکار میبیرید بگویید تا آنرا بدین نوشته ی علمی اضافه کنم.
 




:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: