استراتژی‌های مارکتینگ پر بازده
نوشته شده توسط : علی پور

استراتژی‌های مارکتینگ پر بازده برای فروشگاه‌های اینترنتی در دوره جدید

 

هر سال طراحی سایت در مشهد  مبنی بر تغییراتی که در ساختارهای تجارتی و تبلیغاتی ناشی از خواستگاه مخاطبین برندهای اینترنتی ساخت می گردد، تکنیک‌های جدیدی برای سال آینده سفارش میشوند که‌این تکنیک‌ها متناسب با معیار بازدهی بالائی که دارا‌هستند میان دیگر راه‌حل‌ها به لیست‌های بازاریاب‌ها و صاحبین کسب و شغل های اینترنتی شیوه پیدا می‌نمایند. یکی این کسب و امور دکان‌های اینترنتی می‌باشند که بیشتر از سایر کسب و شغل های اینترنتی نیاز به جذب دقت مخاطبین دارا‌هستند. درین نوشته‌ی علمی ما 10 استراتژی مطلوب را که در سال نو میتواند بازدهی بسیار بالائی را برای شما به همدم داشته باشد معرفی کنیم.


ساخت و ساز محتواهای ویدئویی با موضوعات نو
ویدئوهای کمپانی‌های معروفی همچون GoPro،RedBull ،Chipotle ،Samsung و Dove از لحاظ واحد سنجش بازدید، مدام در موضع بالائی قرار دارندو درین فی مابین کمپانی‌های هم منزلت با آنان نیز، تنها ناظر این میدان بودند. ویدئوی (La La La) در مراسم آخری لیوان جهانی برزیل در یک هفته بیشتراز یک میلیون بازدید کننده داشته میباشد. با اعتنا بدین که یوزرها از ویدئوهایی که اینگونه محتواهای تازه نو‌ای دارا هستند، استقبال می‌نمایند احتمالاً در سال جدیدبیشتر شاهد ویدئوهایی این چنینی بایستی باشیم و به همین انگیزه شما نیز می بایست دست به عمل گردید و ایده‌های ناب خویش را به تصویر بکشید.


قصه‌های خاص و ویژه خویش را داشته باشید
امروزه بازاریاب‌ها بیش تر از قبل بر روی کمپین های مستقر هزینه می‌نمایند و پیش گویی می‌گردد که 4.3 میلیارد دلار برای اینگونه ساختار تبلیغاتی در سال نو هزینه خواهد شد. در عین هم اکنون شاهد این هستیم که روی محتواهای فردی سرمایه‌گذاری‌های بیشتری شکل میگیرد. صرفا در امسال مایکروسافت یک‌سری ماجرا سازی ویژه مارک خویش را داشته میباشد. اپل دسته‌ای مالامال توشه از ویدئوهای جدید و دیده نشده را ساخته میباشد و هر دو کمپانی Net-a-Porter و Airbnb تارنما‌های خویش را به صورت خبر نامه پباده سازی کرده‌اند. شایدکمپین‌های ساکن در اکنون ارتقاء یافتن باشد، ولی برندها ادله محبوبیت خودشان رامحتواهای فردی خویش می دانند.

کمپین های تبلیغاتی مستقر یک نوع طرز تبلیغاتی میباشد که در آن ساختار و سعی پیام تبلیغاتی مطابق و هماهنگ با سایر دکان اینرنتی یا این که بستر اجرائی سیستم هست.
محتوای فردی یعنی محتوایی که اختصاصی و منحصر به فرد به یک مارک تجاری است.


سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی بسترهای یاور
دیدن این که‌این شیوه از بازار یابی در لیست ۱۰روش برتر قرار نگیرد، بسیار دشوار میباشد. بیشتر تحلیلگران معتقدند که با آغاز با صرفه‌سازی و سرمایه‌گذاری بیشتر برندها و دکان‌های اینترنتی معروف بر روی بسترهای قابل انعطاف‌افزاری یار، به زودی همگی برندها و مغازه‌های کوچک‌خیس نیز این با صرفه‌سازی‌ها را استارت می‌نمایند.
کتی استرامبرگ نائب رئیس مدیریت قسمت بازاریابی \"اینترنت ترندز\" با این لحاظ موافق میباشد و میگوید \" در حال حاضر بازاریاب‌ها مجبورند راهی پیدا نمایند تا برای کاربرانی که مشغله متعددی دارا‌هستند و در طی عمل‌هایشان از در میان یک کاغذ 3 اینچی تبلیغات آنان‌را مشاهده می‌نمایند، تبلیغاتشان کوتاه و مختصر و قابل شعور باشد. وی همینطور میافزاید شایسته ترین نحوه‌ها هنوز در درحال حاضر ساخت‌و‌ساز و تکوین میباشند براین اساس در‌این برهه از مجال مجال آن وجود داراست تا معلوم کنیم کدام نحوه بیشترین واحد سنجش بازدهی را دارااست

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: