انواع cms
نوشته شده توسط : علی پور

گونه های cms ها چه می‌باشد
سیستم مدیر محتوا و  طراحی سایت در مشهد یا این که به عبارتی CMS ها را میتوان تارنما های فراهم ای در لحاظ گرفت که شما با نصب آن بروی هاست خویش یک وبسایت مجموع و کمال را خواهید داشت و به راحتی می‌توانید مطالب، یوزرها، صفحه ها و وبسایت را مدیر نمایید. پیش از به وجود داخل شدن سیستم های مدیر محتوا شما ناچار بودید پول های هنگفتی را به برنامه نویس ها ساخت سایت بدهید تا برای شما یک وب سایت معمولی پباده سازی نمایند و همینطور برای پشتیبانی نیز می بایست مخارج طلاق پرداخت میکردید البته با وارد شدن سیستم های رئیس محتوا شما به راحتی می توانید خودتان سایتتان رو سوای یک خط کدنویسی و بصورت ماهر پباده سازی نمایید.
سیستم های مدیر محتوا اشکال مختلفی داراست.

ساخت سایت با وردپرس چه است
وردپرس یک کدام از سیستم های مدیر محتوا CMS توانمند و پرطرفدار در عالم میباشد و بیشتر وب سایت هایی که مشاهده می کنید از همین سیستم مدیر محتوا برای پباده سازی سایتشان به کارگیری کرده اند.
شما با امداد وردپرس می توانید یک وبسایت فوق ماهر را برای بیزنس خویش پباده سازی فرمایید فارغ از اینکه نیازی به یک خط کد نویسی و یا این که سواد نرم افزار نویسی داشته باشید.


تارنما های مطرح و متعددی با وردپرس پباده سازی شده‌است و رئیس میشود. با یک سرچ معمولی در وب میتوایند ببنید که تارنما های با مرتبه ای ذیل 1000 کشور‌ایران هم بیشترشون با وردپرس پباده سازی و رئیس می‌گردد.
وردپرس جوابگوی هر بیزنسی در هر عرصه ای میباشد و به راحتی میتوان با وردپرس تارنما پباده سازی کرد.

گونه های طراحی وب چه میباشد؟
ما یک نوع ساخت وب سایت نداریم و هر بیزنسی بر طبق نیازمندیهای خویش طراحی وب سایت های مختلفی را طلب میکند. ساخت وب سایت ها می تواند بر طبق کاربرد و نیازمندی ها در دسته بندی های مختلفی قرار گیرند.
به غیر از یه تعداد از وب سایت های خاص که برای کاربردهای خاصی پباده سازی میگردند وب سایت ها در دسته بندی های مشخصی قرار دارا‌هستند مانند وب سایت فروشگاهی برای فروش تولیدات و کالاف وبسایت خبری برای تکثیر خبر، وبسایت های شرکتی برای ارائه خدمت و سرویس ها شرکتهای وب سایت های سازمانی برای اطلاع سانی سازمان و …

طراحی وب سایت فروشگاهی
وبسایت فروشگاهی یک کدام از آن دسته بندی هایی میباشد که زیاد آیتم اعتنا قرار گرفته و این نوع تارنما ها برای ارائه تولیدات و کالاهای برای فروش کاربرد داراست و امکاناتی نظیر مغازه آنلاین، درگاه پرداخت، فیلترهایی برای محصول ها، دسته بندی تولیدها، سبد خرید و … دربرگیرنده میشود. که میتوان به مطرح ترین دکان اینترنتی کشور‌ایران یعنی دیجی مال اشاره نمود.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: