دامین , هاست و زبان برنامه نویسی و تکنولوژی های آن
نوشته شده توسط : علی پور


دامین , هاست و لهجه نرم‌افزار نویسی و تکنولوژی های آن
در صورتی تارنما دارید و میخواهید آن را افزایش دهید و یا این که میخواهید کسب  طراحی سایت در مشهد  و فعالیت خویش را ابتدا فرمایید قبلی اینکه اینترنت سایتی را پیشنهاد دهید. بایستی داده ها جامعی از دامین یا این که دامنه ،هاست، گویش اپلیکیشن نویسی و تکنولوژهای که در ان استعمال میگردد کسب نمایید. هر نوع بازاریابی نیاز به یک وبسایت سوای نقص‌ داراست،وبسایت شما رفلکس کیفیت فعالیت شما و نوع سرویس ها شما میباشد،درصورتی که در آینده ناچار به پباده سازی مجدد سایت خویش گردید خسارات وارده غیر قابل اجتناب میباشد.محاسبه کلیه این موردها نیاز به مشورت دارااست تا تعیین تماما صدق داشته باشید.

 

دامین
در پباده سازی و ساخت و ساز یک وبسایت هر جا با اسم دامنه یا این که دامین ( Domain ) عکس العمل کردید خواسته به عبارتی نشانی سایت میباشد. به صورت نمونه دامین ما www.nikan.com میباشد و یا این که دامنه یاهو yahoo.com میباشد. دامین ها نشان دهنده اسم تجاری، نوع کارو کار و یا این که موقیعت جغرافیایی شما میباشد. اسم دامنه با دقت به اهمیتی که در کسب و عمل داراست و ذهنیتی که از شما در ذهن بازدیدکنندگان بجا میگذارد از اهمیت ویژه ای شامل است. به همپا اسم دامنه IP به وبسایت شما اختصاص مییابد که‌این دو مفهوم یکسانی می دهند . پس براین اساس که با مشخص و معلوم بودن IP یا این که اسم دامنه، دیگری نیزقابل تشخیص میباشد. بایستی بیان کرد که هیچ دو IP را نمی اقتدار پیدا کرد که مانند یکدیگر باشند. پس بدین ترتیب اینترنت وبسایت شما، با وجود داشتن در شکل داشتن یک IP قادر است از میان هزاران اینترنت وب سایت اینترنتی دیگر در وب، پیدا گردد.

هاست
بایستی بدین نکته اعتنا داشت که صرفا داشتن یک دامین و یا این که دامنه به تنهایی برای برای سایت شما کفاف نمی دهد. به این دلیل‌که دامنه تنها نشانی IP و اسم دامنه شما‌را گزینش می‌نماید. اگر که شما برای آنکه یک وب سایت داشته باشید، علاوه بر دامنه به یک گوشه و کنار برای ذخیره سازی داده ها نیاز دارید. به‌این محیط اصطلاحاً هاست (صاحب خانه) گفته می گردد.هاست و یا این که صاحبخانه به سرور، یا این که کامپیوتری که بضاعت ذخیره و مراقبت پوشه های و داده ها تارنما را داشته باشد گفته میشود. این فولدر ها دربرگیرنده صفحه ها اینترنت ، عکس ها، فایله ای CSS، جاوا اسکریپت و یا این که هر نوع فولدر دیگری می‌باشند.

 

گویش نرم افزار نویسی و تکنولوژهای آن
دنیای امروز ، دنیای کسب و فعالیت و به اصطلاح بیزینس میباشد . به ویژه عده ای که به صورت ماهر در حوزه کامپیوتر درگیر به کار هستند ، اپلیکیشن نویسی کامپیوتر به عنوان مثال مهارت ها و مشاغلی میباشد که تخصص در آن قادر است آینده شغلی شما‌را تضمین نماید . روستا ها گویش نرم‌افزار نویسی دردنیای کامپیوتر وجود دارااست که هریک علاقه مندان خاص خویش را داراست. گویش های نرم‌افزار نویسی متعددی وجود دارا هستند که مدیران پروژه های متعدد مبنی بر نیاز اپلیکیشن و امکاناتی خویش می‌توانند گویش متبوع را برای توسعه و گسترش اپلیکیشن گزینش می نمایند. مهم‌ترین لهجه های برتر و نخستین دنیای اپلیکیشن نویسی مشتمل بر:, JAVA SCRIPT HTML و CSS,PHP, JAVA,C# ,C++,C , و....





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: