چیزهایی که نباید در سایت شما قرار بگیرند
نوشته شده توسط : علی پور

شما می بایست به امنیت تارنما خویش اهمیت ویژه‌ای بدهید،  طراحی سایت در مشهد  در شرایطی که شما فروش اینترنتی دارید، مستلزم کارایی برای تامین امنیت تارنما خویش با یک سند ssl میباشید. ssl رابطه در بین شما و مشتریان شمارا رمزگذاری می‌نماید تا هراس شما و مخاطبان‌تان را نسبت به تثبیت داده ها از فی مابین غالب شود. از آنجایی که سرقت نام‌و‌نشان در فضای وب زیاد میباشد، می بایست امینت وب سایت خویش را دور از شوخی بگیرید. 

نوشته‌ی علمی دارای ارتباط: CDN چه میباشد و چه تاثیری در بهینه سازی و امنیت وبسایت داراست؟

6. درج لینک و پیوند‌های کانال‌های اجتماعی در وبسایت

توییتر، فیسبوک، لینکداین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و ... کانال‌های اجتماعی میباشند که امروزه موردپسند بیشتر عموم واقع گردیده‌اند. 

اکنون بخش اعظمی از کانال‌های اجتماعی وجود دارا هستند که شما برای رویش و پیشرفت خویش در کسب‌و‌کارتان، موردنیاز میباشد که در‌این کانال‌ها عضو باشید و داده ها آنان‌را در وب سایت خویش قرار دهید. این عمل در بهینه سازی وب سایت‌تان نیز بسیار تاثیرگذار میباشد. کار در کانال‌های اجتماعی و اکران لینک و پیوند‌های ارتباطی آنان در اینترنت‌وبسایت، مارک شمارا مطرح و شناخته گردیده می‌نماید.

7. قابل دسترس از طرز تلفن همراه

تلفن همراه‌های گوشی دیجیتالی و تبلت، معیار ترافیک تارنما را ارتقاء میدهند. وقتی که یک تارنما امکان دسترسی با گوشی را داشته باشد، تعداد مراجعین به  آن وب سایت ارتقا می یابد. 

اندی چو رئیس نصیب توسعه و گسترش تلفن همراه بینگ می گوید، 70 درصد فرایندهای تکمیلی در وبسایت‌ها به طور روزمره به وسیله گوشی ها انجام میشوند. این بدین مفهوم میباشد که اشخاص غالباً از روش گوشی‌های خویش، شغل های اینترنتی را انجام می دهند. در صورتی بخواهند خریدی انجام دهند، جایی بروند و ... اکثراً با گوشی خویش این فعالیت را انجام میدهند. چو میگوید: در شرایطی که کسی در تلفن همراه هوشمند خویش یک رستوران را کاوش نماید به احتمال قادر یک ساعت آنگاه غذای خویش را در آن رستوران میل نموده است. براین اساس وب سایت شما بایستی در دستگاه‌های تلفن همراه هوشمند، قابل دسترسی باشد. 

 

فرانکل میگوید: تا 2 سال پیش طراحی سایت، پباده سازی برای کامپیوتر بود، البته فعلا اینترنت‌وبسایت‌ها پباده سازی میشوند برای هر وسیله‌ای که به وب وصل میشود. اکنون با اعتنا به اینکه تبلت‌ها و تلفن همراه‌ها و لپتاب‌ها هرمورد دارنده سایز و اندازه متفاوتی می باشند. پس چه‌گونه می‌اقتدار این‌فعالیت را انجام اعطا کرد؟

(Responsive design) پباده سازی تعاملی: ریسپانسیو کردن یا این که پباده سازی تعاملی، منجر می شود تا وب سایت شما در هر سایزی اکران داده خواهد شد و با کلیه برگه اکران‌ها سازش داشته باشد. 

شما می توانید یک کد HTML را وارد نمایید که سبب ساز می‌گردد تا نوار کناری وبسایت شما کشیده گردد و 20 درصد از پهنا ورقه اکران را در بر گیرد و 80 درصد سایر برای بدنه وبسایت شما باقی میماند. ترتیب‌ها قابل تهیه و تنظیم و تصاویر مقیاس پذیر بوده تا بتواند سایت را در دستگاه‌های بی‌شماری نشان دهد. شما می توانید از  Mobify و بقیه ابزارهای جانور برای تولید ورژن موبایلی تارنما خویش به کارگیری نمایید.

 

 

8. جواب به سوالهای متداول

عموم در اصلً سوالهای متعددی دارا هستند و دوست دارا‌هستند که به سوالهای آن‌ها جواب داده گردد، شما همان طور که از روش آدرس اینترنتی، ایده ها در وب سایت و کانال‌های اجتماعی، سوالهای مختلفی را از مخاطبان‌تان اخذ میکنید. می توانید آن‌ها را عده‌آوری فرمائید و جواب‌های شفاف و مختصر در تارنما خویش اکران دهید. 

سوال ها متداول غالباً در امر: مواد گزینه به کارگیری در تولیدها، هزینه، پشتیبانی، هزینه حمل و نقل و شیوه های انتقال، تاریخچه کمپانی و مارک تولید ها میباشد.

 

9. تخصیص یک فضای میزبانی خوب و مطلوب

شما میتوانید یک فضای میزبانی منحصر به فرد برای خویش تهیه و تنظیم نمائید و هر ماه هزینه آنرا پرداخت فرمایید. عدم داشتن فضای میزبانی خوب قادر است از جهات مختلفی برای شما ساخت و ساز هزینه نماید. یک تارنما آرام و نماید، بسیار نا آرزو کننده و خسته کننده می گردد. میزبانی ضعیف، ترافیک تارنما را معدود می‌نماید و همینطور بر روی مرتبه وبسایت هم تاثیرگذار میباشد. 

بیشتر بخوانید: کسب درآمد از وب با 14 منش پولساز و فارغ از نیاز به سرمایه

10. چیزهایی که نباید در تارنما شما قرار بگیرند

این را فراموش نکنید که توان در آسانی میباشد. 

از قراردادن موردها ذیل در وبسایت خویش چشمپوشی نمائید:

• ترانه

• فلاش، زرق و برق دادن به تصاویر

• هر چیزی که به طور خود کار در برگه وبسایت شما گشوده خواهد شد (مثل: آوا یا این که ویدیو). اینها صرفا وب سایت شمارا نماید می‌نمایند. 

• داده ها رسانه‌های دیگر (تنها، بازه زمانی لود ورقه را نماید میکند.)

با رعایت کردن این موردها، شما هم می توانید یک اینترنت‌تارنما مطلوب و کارآمد برای کسب‌و‌عمل خویش، پباده سازی نمائید و به رونق مارک خویش امداد نمائید.

 




:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: