اقدامات لازم پس از ساخت فروشگاه اینترنتی
نوشته شده توسط : علی پور

بهینه سازی در واقع گروه اقداماتی میباشد که برای کسب سکو بهتر در گوگل  بر روی وب سایت انجام می شود. ولی برای رعایت seo چه کارهایی می بایست انجام دهیم؟ در محتوا بهینه سازی تارنما فروشگاهی طراحی سایت در مشهد  به شما فراگیری داده ایم. بهینه سازی و ساخت محتوا مکمل یکدیگر می باشند. ساخت محتوا فارغ از رعایت seo هیچ تاثیری در جذب مشتری نخواهد داشت. همینطور برای اخذ مشورت میتوانید به لینک و پیوند مشورت کردن seo وب سایت فروشگاهی رجوع کنید.

 

 

 

5. سفارشات را سریع به مشتری برسانید

بعداز انجام کل پروسه قبلی، وقت آن رسیده میباشد که سفارشات را به دست مشتری برسانید. ارسال محصول در مغازه شما بهتر میباشد به یک‌سری طرز صورت پذیرد. بهتر میباشد برای مشتریانی که مسافت پاره ای از شما دارا هستند از پیک به کار گیری نمایید. در محتوا شیوه های ارسال متاع شرکتهای ارائه دهنده سرویس ها را معرفی کرده و شمارا با اشکال نحوه های ارسال فرآورده بیشتر آشنا کرده ایم. برای مسافت های دورتر نیز شایسته ترین آیتم استعمال از پست میباشد. 

 

یک کدام از معایب ارسال محصول با پست، مقطع وقتی میباشد که ارتفاع میکشد تا محصول بدست مشتری رسد. در‌صورتی‌که فرآورده شما فاسد شدنی و یا این که طعام باشد، ممکن میباشد ارسال با پست برایتان دردسر ساخت و ساز نماید. به این ترتیب شایسته ترین رویکرد ارسال بوسیله اتوبوس های دربین شهری میباشد. برای این فعالیت شما تولید ها را به دست راننده اتوبوس سپرده و بعداز تعدادی ساعت بسته مربوطه به دست مشتری خواهد رسید. همینطور در‌صورتی‌که بسته های ارسالی عظیم باشند، میتوانید از شرکتهای باربری یاری بگیرید.

 

 

 

6. عملکرد فرمایید که مشتری به شما با مسئولیت باشد!

حالا که پیشنهاد مشتری را به دستش رساندید، او‌را رها نکنید. بایستی مشتری را به یک مشتری همیشگی تبدیل نمایید. برای این عمل مورد نیاز میباشد به ایده ها و برخورد های مشتری دقت فرمائید. در حالتی که قابلیت داراست با وی تماس گرفته و یا این که پیام بفرستید و از معیار رضایتش مطمئن گردید. هنگامی که‌این اقدامات را انجام دهید، به مشتری بها داده اید و وی نیز از این بها گذاری لذت خواهد موفقیت. ممکن میباشد پیشنهاد وی با پاره ای تاخیر به دستش رسد، بهتر میباشد بابت این قضیه از وی بهانه خواهی نمایید و بابت این تاخیر تخفیفی را برای خرید بعدی وی در لحاظ بگیرید. همگی این اقدامات باعث می‌شود مشتری گشوده از شما خرید نماید.

 

برگزاری فستیوال های متعدد و در لحاظ دریافت کردن تخفیفات ویژه برای اشخاصی که تا به امروز از شما خرید کرده اند نیز یکی از دیگر از طریق های جذب مشتری برای خرید مجدد میباشد.

 

 

 

در انتها

 

دکان اینترنتی مانند نهالی میباشد که شما در باغچه خویش میکارید. این نهال برای رویش کردن و ثمر دادن نیاز به محافظت و اعتنا داراست. دکان اینترنتی نیز برای پرورش و پیشرفت خویش همواره مستلزم اعتنا میباشد. گهگاه موردنیاز میباشد ایده های تازه به عمل بگیرید و از همگی اصلی خیس آن را به درحال حاضر خویش رها نکنید.

 

خیر فقط دکان اینترنتی بلکه یک کاسب نیز بعد از مدتی ما یحتاج میباشد در ویترین خویش تغییراتی ساخت نماید و گهگاه ایده های خلاقانه مانند تخفیفات را اجرا نماید. در غایت رویش و پیروزی دکان اینترنتی مستلزم طاقت میباشد. گهگاه یک سری سال ارتفاع می‌کشد تا عموم شمارا بشناسند. البته انجام کارهایی که درین نوشته‌علمی گفته شد، امداد می نماید تا سریعتر به غرض خویش مجاورت گردید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: