عناصر مهم در طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور

یکی از عناصر اصلی یک محصول موفق ، ایجاد نمایشگرهای موثر ، کارآمد و از نظر بصری است. طراحی سایت در مشهد برای تولید چنین نمایشگرهای با کیفیت بالا ، چه از نوع گرافیکی (مثلاً وب سایت ها) و چه از نوع ملموس (مثلاً کنترل از راه دور) ، درک بینایی انسان همراه با دانش ادراک بصری لازم است. با مشاهده ، تحقیق و شناسایی نمونه هایی از توانایی های ادراکی خود ، می توانیم محصولات را با توجه به این خصوصیات یکپارچه طراحی کنیم. به منظور گسترش چنین مهارت هایی در دنیای طراحی تعامل ، ما "روانشناسی گشتالت و طراحی وب: راهنمای نهایی" را توسعه داده ایم.

روانشناسی گشتالت نظریه ای از ذهن است که در تعدادی از جنبه های مختلف فکر ، عمل و ادراک انسان به کار رفته است. به طور خاص ، نظریه پردازان و محققان گشتالت تلاش می کنند ادراک بصری را از نظر نحوه سازماندهی فرآیندهای اساسی و چگونگی کمک به ما در درک جهان درک کنند. سازماندهی این فرایندهای شناختی برای درک ما از چگونگی تفسیر جریان مداوم اطلاعات بصری که به چشمان ما وارد می شود و چگونگی تبدیل شدن آنها به یک نمایش منسجم ، معنی دار و قابل استفاده از جهان ، مهم است. در طول بیست سال گذشته ، کار روانشناسان گشتالت توسط طراحان تعامل و سایر متخصصان دخیل در تولید محصولات برای کاربران انسانی پذیرفته شده است.

در این دوره ، ما بهترین منابع موجود در مورد روانشناسی گشتالت و ادراک دیداری را گردآوری و تلفیق کرده ایم. برای کمک به شما در درک اینکه چگونه می توانید روانشناسی گشتالت را در طراحی وب به کار ببرید ، نمونه های مختلفی را از طرح های موجود ارائه داده ایم. اینها توجه دقیق را به خصوصیات ، عجیب و غریب و ویژگی های ادراک بصری جلب می کنند. علاوه بر این ، آنها در مورد چگونگی سازگاری این موارد و در موارد مختلف مورد بهره برداری قرار می گیرند تا از اهداف کاربر یا طراح یا مشتری پشتیبانی کنند.

استفاده از تفکر گشتالت برای طراحی ، بینش و روش های جدیدی برای نزدیک شدن به مشکلات و چالش ها به ما ارائه می دهد. با تقویت ذهنیت خود در بسیاری از روش های سازماندهی اطلاعات بصری ، می توانیم طرح های خود را برای همه کاربران بهبود بخشیم.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: