جدیدترین ترفندهای طراحی سایت 2020
نوشته شده توسط : علی پور


با اعتنا به بسط به کارگیری از وب در دنیای امروز رقابت بین ساخت سایت‌ های کسب و فعالیت های دیجیتال مارکتینگ  طراحی سایت به شدت بالا گرفته میباشد. صاحبان این وبسایت‌ها علاوه بر مطالب جالب و اثرگذار در ادامه زیبایی و شکیل بودن صفحه ها وب سایت نیز میباشند. او‌لین چیزی که هر استفاده کننده به‌ محض ورود به وب سایت با آن رو به‌ رو میشود رابط کاربری آن میباشد. در‌حالتی که در‌این قسمت از وب سایت از رنگ‌های نامناسبی مستعمل باشد یا این که مخلوط‌ بندی محل قرارگیری المان‌های وبسایت نامناسب باشد، بی شک برخورد مخاطب بستن وب سایت و ادامه جست‌ و جو میباشد. فرقی نمی‌نماید که مطالب وبسایت چقدر موءثر و بدون نقص باشد، چنانچه وبسایت شما از پباده سازی بصری قابل قبولی برخوردار نباشد کلیه چیز به ضرر و زیان شما کل گردد.

 

 

این نوشته ی علمی میتواند برای تمامی کارفرماهایی که قصد پیشنهاد یک وب سایت نو را دارا هستند یا این که می خواهند تغییرات وسیعی در وب سایت فعلی خویش ساخت نمایند تا با بمب مخاطبین روبه‌رو شوند اثرگذار باشد. کارفرمایان با قرائت این نوشته‌ی علمی متوجه می شوند که وجود چه المان‌هایی در وبسایت موثر بوده و کاربر را جذب می‌نماید. به‌علاوه دور اندیشی شما از این مطالب به‌تیتر صاحب کار منجر میشود گروه پباده سازی فعالیت را دورازشوخی‌خیس گرفته و شایسته ترین اشخاص خویش را سرکار بگذارند.

در شرایطی که خودتان از طراحان وبسایت‌های اینترنتی میباشید، با تلاوت این نوشته‌ی علمی می توانید تارنما‌هایی منحصر به فرد و جالب را پباده سازی نمایید. به‌کارگیری ترفندهای به‌روز در طراحی وب شمارا در سکو‌های بالاتری قرار خواهد بخشید و مشتریانی بیشتری را به‌سوی شما خواهد کشاند. در صورتیکه پیرو ساخت و ساز تحول در کسب‌وکار خویش می‌باشید تا آخر این نوشته‌ی‌علمی با ما هم پا باشید.

چرا ترفندهای طراحی وب اصلی میباشد؟
پیش از این به اهمیت این قضیه برای رونق کسب‌وکارتان اشاره کردیم. البته مواقعی میباشد که می بایست قبل از آغاز به عمل یا این که توصیه یک تارنما نو مدنظر داشته باشید. کمپانی‌های متعددی می باشند که طراحی وب انجام میدهند. ولی کلیه آنها چیره به به چنگ آوردن پروژه‌های گسترده مثل ساخت سایت خزانه‌ها و اداره ها وسیع، سوله‌های و اشخاص مشهور نمی شوند. سر پیروزی این مجموعه‌ها در به‌روز بودن و رشته‌ای بودن میباشد.

با اعتنا به اینکه ساخت وب سایت یک کسب‌وکار در میان‌المللی میباشد، رشته‌ای بودن صحبت نخستین را می‌زند. درصورتی که در گروه خویش کسی را دارید که به یک گویش فرنگی مسلط میباشد و قادر است اعتنا اشخاص را جلب نماید، یکی‌از اساسی‌ترین ردیف‌های برد را مبنا‌گذاری کرده‌اید. ولی اصلی‌خیس از کلیه این‌ها داشتن مثال شغل های پیروز میباشد. در حالتی که توانستید یک مشتری را به رای زنی راضی فرمایید، مثال شغل های جالب مطلقا او‌را پای قرارداد خواهد کشانید. استعمال از المان‌های به‌روز و زیبایی بصری، یک رزومه پربار برای شما خواهد تولید. در پی این نوشته‌علمی تنی چند از برگزیدگان المان‌های طراحی وب را به شما معرفی میکنیم تا شما نیز به یک طراح وب سایت فن‌ای و برنده تبدیل گردید.

1- استعمال از ترفند وضعیت ظلمت در طراحی وب

 

 

با دقت به اینکه تلفن همراه‌های هوشمند یک کدام از مهم‌ترین دشوار‌افزارها برای جست‌وجو در وب میباشد و بیشتر اشخاص ساعتها آخری شب را برای وبگردی گزینش می‌نمایند، وجود موقعیت ظلمات در تارنما شما یک امتیاز مثبت میباشد. این خصوصیت سبب ساز تیره شدن پس‌قضیه وب سایت و تغییر‌و تحول رنگ‌های مورداستفاده می‌گردد. با به کار گیری از این پس‌موضوع تیره می توانید رنگ‌های ضد و نقیض را بیشتر به صورت بکشید و نصیب‌هایی که قرار میباشد بیشتر چشم شوند را پر رنگ‌خیس فرمائید.

به‌جز اینکه برای بخش اعظمی از اشخاص پس‌مسئله‌های تیره دیدنی‌خیس میباشد، به کارگیری از مد ظلمت می تواند منجر حفاظت از چشمان مخاطبین شما گردد. با یک پس‌مورد تیره دیده استفاده کننده شما زودتر به شیت عادت کرده و قسمت‌های متفاوت وب سایت را شل‌خیس پیدا می‌نماید. به‌علاوه اکران رنگ‌های تیره برای صفحه ها اکران OLED بهتر میباشد. چراکه منجر کاهش مصرف اقتدار و ارتقاء ارتفاع قدمت کاغذ‌اکران می‌گردد. به کار گیری از مد ظلمات می تواند ظاهری به طور کامل متعدد از تارنما را به یوزرها اکران دهد.

2- ترفند مشکلها فردی‌ سازی تارنما را به شما کادو میدهند!

 

قرار وجود ندارد که در یک وب سایت تمامی چیز ایده آل و درحد کمال باشد. همگی ما در دنیایی معاش میکنیم که در آن واژه ایده آل فقط برای معمولی‌سازی مسائل فیزیک و ریاضی به کارگیری میشود. مراد از ایرادها این وجود ندارد که یک تارنما پر‌از انواع بسازید و داعیه فرمائید که کلیه چیز را فردی‌سازی کرده‌اید. آری شما این عمل را کرده‌اید ولی از این به سپس کلیه مشتریان گروه شما‌را با این اشکالات میشناسند و ترجیح میدهند به سراغ یک گروه بی نقص بروند!

مراد از نقص درین قسمت به کار گیری از المان‌هایی میباشد که تمامی‌چیزتمام نیستند. خلاقیت خویش را به فعالیت گیرید و به مکان استعمال از آیکون‌هایی که اشخاص دیگر بعداز سال ها تجربه فارغ از هیچ عیب و نقصی پباده سازی کرده‌اند، از آیکون‌های خودتان به کار گیری فرمائید. یکی وسیع‌ترین ترفندها برای پیروزی در دنیای تجارت فردی‌سازی میباشد. به کار گیری از آیکون‌هایی که حقیقتا با دست پباده سازی گردیده‌اند (خیر با قابل انعطاف‌افزارهای گرافیکی تکامل‌یافته) سبب فردی‌سازی شیوه پباده سازی شما میگردد. آیکون‌های دستی سرشار از حس می باشند و میتوانند احساس مثبت طراح خویش را به استفاده کننده ارائه نمایند. این در حالی میباشد که آیکون‌هایی که خروجی یک اپلیکیشن گرافیکی قدر می‌باشند آن‌قدر بی نقص‌اند که کاربر را در گیر استرس می‌نمایند.

این روز ها هیچ‌ کس از اخذ پاره ای انرژی مثبت اندوهگین نخواهد شد. المان‌ها و آیکون‌هایی که زاده تامل شما می باشند و با دستان خودتان پباده سازی گردیده‌اند مثل یک عمل هنری زنده کلیه جا شما‌را معرفی کرده و به کاربر شما حس دوست داشته شدن را القا می‌نمایند. شم مخاطبین شما هنگام مشاهده المان‌های ناکامل و دست ساز در وبسایت‌های اینترنتی صحیح مشابه هنگامی میباشد که به یک نمایشگاه صنعت های‌دستی رفته باشد. در‌این نمایشگاه همگی چیز در راز مکان خویش جای دارد البته می‌اقتدار حضور یک «بشر» را در فعالیت حس کرد.

3- ترفند به کار گیری از طرح‌های سه‌ بعدی در طراحی وب سایت

 

حتی‌د‌ر دنیای حقیقی و واقعی هم نقاشان به سراغ المان‌های سه‌ بعدی رفته‌اند. کاربر یک نقاش خرسند گردد در حالتی‌که نتواند فرق در بین یک خودکار حقیقی و واقعی و نگارگری را تشخیص دهد. این فرمان در صفحه های دیجیتال گستردگی بیشتری پیدا خواهد کرد. به‌تیتر‌نمونه خریدارانی که برای خرید یک شی به وب مراجعه می‌نمایند، مایل‌اند تمامی قسمت‌های آن شی را مشاهده کرده و مثل دنیای حقیقی وواقعی آن را در دستان خویش چرخانده و موشکافی نمایند. به کارگیری از المان‌های سه‌ بعدی به استفاده کننده حس قرارگیری در دنیای حقیقی را القا کرده و اورا به جایی بالاتر از یک برگه شیشه‌ای بی‌شم خواهد پیروزی.

با استعمال از حقیقت مجازی می‌اقتدار یک دنیا قابل‌لمس را در دنیای دیجیتال ساخت و ساز. اما نگران نباشید! قرار وجود ندارد لهجه‌های اپ‌ نویسی حقیقت مجازی را هم خاطر بگیرید. المان‌های سه‌بعدی میتوانند منجر تولید یک دنیای مجازی حقیقی و واقعی شوند. به کار گیری از این طرح‌ها برای شما ارزان مجموع می گردد و استفاده کننده را بیشتر و بیشتر در وب سایت شما نگه می دارد. به‌علاوه دنیا سه‌بعدی دیجیتال حسی آشنا را به استفاده کننده القا کرده و مرزهای در میان فضای پشت مانیتور و صندلی استفاده کننده را از فی مابین میبرد.

4- ترفند به کار گیری از سایه‌ها، لایه‌ها و المان‌های شناور در ساخت سایت
زمان به کار گیری از مربع‌ها و دایره‌های چشمک‌زن برای جلب‌اعتنا کاربر قبلی میباشد. عالم به سمتی پیش می‌رود که حتی مجسمه‌های سنگی نیز با نگاه خویش شما‌را دنبال می‌نمایند. پس چرا در دنیای دیجیتال این‌طور نباشد؟ به کار گیری مطلوب از سایه‌ها، طرح‌های لایه‌لایه و المان‌های شناور سبب ساز ساخت‌و‌ساز وضعیت‌های شبه سه‌ بعدی گردیده و پباده سازی شمارا حقیقی‌خیس و جالب‌خیس می‌سازد.

این ترفند در رابطه عمق بخشیدن به المان‌ها میباشد. چه اشکالی داراست که در یک تارنما توصیه خوراک با سایه‌ها و المان‌های شناور بخار غذای داغ را هم بسازید تا دهن مشتری را آب بیندازید؟ به کارگیری از این ترفند صرفا به عکس‌ها و قسمت گرافیکی وبسایت منتهی نمی شود. شما میتوانید با عمق بخشیدن به بخشی از متن نیز استفاده کننده را تا «عمق» مقاله ملازمت و همراهی کرده و تاثیر حرف در «عمق» جان را ببینید!

5- دنیای گرافیک و عکس را در طراحی وب سایت با هم مخلوط فرمائید

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: