انواع مختلف طراحی وبسایت
نوشته شده توسط : علی پور


سایت‌ها را بر پایه ی نوع کاربری و نوع پباده سازی می‌اقتدار به گونه های گوناگون تقسیم کرد.  طراحی سایت در مشهد  به عنوان مثال اینترنت سایتی که با سیستم رئیس محتوای منحصربه‌فرد پباده سازی گردیده باشد، وب سایت منحصر به فرد اسم داراست. در‌این نوع، کمپانی پباده سازی تارنما از سیستم‌های مدیر محتوای فراهم استعمال نمی‌نماید و تارنما را با CMS منحصر پباده سازی می‌نماید. معمولا به کارگیری از این نوع وبسایت‌ها به سازمان‌های گسترده یا این که ارگان‌های دولتی و کسب‌وکارهای خاص و ویژه با ترافیک بالا توصیه میشود.

دسته‌بندی دیگر، بر طبق نوع کاربری و غرض پباده سازی سایت انجام می گردد. بر این شالوده، گونه های مختلفی از پباده سازی سایت وجود داراست. مانند طراحی وب شرکتی، وبسایت فردی، وبسایت دانلود فیلم، وب سایت ورزشی و … .

هریک از این سایت‌ها الزامات خاص خویش را داراست. روشی که برای پباده سازی سایت یک معلم دانش گاه در لحاظ گرفته می شود، با شیوه ساخت وب سایت خبری و ورزشی گوناگون میباشد. کمپانی طراحی وب سایت می بایست نخست الزامات یک کسب‌وکار را فهم و شعور نماید و مبنی بر آن استراتژی مورد نیاز برای ساخت سایت را در حیث بگیرد.

چه نوع سایتی برای چه نوع کسب‌وکاری مطلوب میباشد؟
کار آنلاین این روز ها برای تمامی کسب‌وکارها یک ضرورت محسوب میشود و سایت شایسته ترین بستر برای کار‌های اینترنتی میباشد. هر تجارتی، هر چقدر پهناور یا این که کوچک و با هر مسئله فعالیتی، قادر است یک وبسایت داشته باشد. با این درحال حاضر، نوع سایت مطلوب کسب‌وکارها با هم متعدد میباشد. برخی از کمپانی‌ها از تارنما خویش تحت عنوان یک رزومه یا این که بروشور آنلاین به کارگیری می‌نمایند. آن ها به یک تارنما استاتیک نیاز دارا هستند که معمولا از یک‌سری ورقه ایستا مثل در رابطه ما، تماس با ما، سرویس ها و … تشکیل می شود. هزینه پباده سازی این سیرتکامل وب سایت‌ها چندان زیاد وجود ندارد و محتوای آنها دیر به دیر آپ دیت رسانی می شود.

کسب‌وکارهایی که می خواهند در فضای وب بیشتر چشم شوند، به سایت‌های داینامیک نیاز خواهند داشت؛ وبسایت‌هایی که محتوای آن ها به طور مداوم آپ دیت می گردد و بستر قابل قبولی برای انجام عملیات seo و دیجیتال مارکتینگ محسوب میگردند. این سیرتکامل وب سایت‌ها نیز با دقت به نوع و گستره کسب‌وکار و ولی ترازو میزان دارایی متعدد خواهند بود. مطلقا تارنما تجارتی که بر اساس فروش متاع کار می‌نماید با وب سایت تجارتی که به ارائه سرویس ها متفاوت درگیر میباشد، تفاوت دارااست.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: