انواع روش های مربوط به طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور


در حالتی که شما نیز مثل خیلی از اشخاص به اهمیت فضای دیجیتال برای تبلیغات پی برده‌اید و می خواهید  طراحی سایت در مشهد   از این دور و بر به طور باصرفه استعمال فرمایید، بهتر میباشد پیش از مبادرت برای طراحی وب، گونه های نحوه‌های مرتبط با ساخت وب سایت را مطالعه فرمایید، تا با اعتنا به نوع کسب و عمل خویش، شایسته ترین نوع تارنما و شایسته ترین کمپانی طراحی وب را برای کسب و کارخود و ارتقا درآمد خویش تعیین نمایید.

قرائت این نوشته‌ی‌علمی و تعیین وبسایت مطلوب با اعتنا به کارتان می تواند به طور بدون واسطه یا این که غیر بی واسطه بر درآمد شما تاثیرگزار باشد.

این نوشته ی علمی به طور بی نقص کل داده ها لازم برای گزینش وبسایت متبوع را در چنگ شما قرار می دهد.

 

هر آنچه می بایست درباره با نحوه‌های ساخت وب سایت بدانید
طراحی وب سایت به شیوه استاتیک (اثبات)
درین شیوه وب سایت طوری پباده سازی میشود که بعدا بوسیله رئیس وب سایت قابل تغییر و تحول وجود ندارد، حتی تغییرات جزیی. در صورتی وبسایت نیاز به هر سیرتکامل تغییر و تحول داشته باشد می بایست این عمل را به کمپانی پباده سازی کننده تارنما سپرد. این نحوه یکسری مزایا و معایب داراست که به آنالیز آن می پردازیم:

 

مزیت های نحوه استاتیک
۱) نیاز به مدت کمتری برای پباده سازی دارااست.

۲) هزینه تحت‌خیس، و برای بیشتراز ۵ کاغذ مقرون به صرفه وجود ندارد. قابل ذکر میباشد شاید هزینه اول کمتری داشته باشد اما هزینه محافظت آن و به روز کردن آن بالاست.

عیب‌های نحوه استاتیک
قطعا مطلقا برای ساخت و ساز تغییرات در وبسایت نیاز به شخص وارد بدین فن میباشد و هر فردی نمی‌تواند تغییراتی در وبسایت ساخت نماید و حتی آن را به روزرسانی نماید و به کمپانی طراح متعلق میباشد.

که امروزه با دقت با‌گاز رویش وب و تنوع اینترنت‌وبسایت‌ها و اساسی‌خیس از کلیه ارتقاء انتظار کابران و مشتری‌ها برای سرویس ها بهتر، سایتی که رئیس آن نتواند آن را به روزرسانی نماید چندان سنجیده به حیث نمیرسد پس بهتر میباشد سایتی پباده سازی گردد که مجموع نیازهای کاربرانش را آماده کند و در حالتی که ای‌نگونه باشد قادر است دربین عموم مارک گردد و از گوگل نیز سکو بالاتری بگیرد.

پباده سازی به طریق استاتیک به دو نوع (اچ تی ام ال) و (فول پیکان) انجام میگردد. با مجموع معایب و مزایای مرتبط با شیوه استاتیک اکنون این شیوه قابل استعمال وجود ندارد و علاقه مندان چندانی ندارد. مگر در مورد ها خاص، برای مثال برای پرزنت در مقابل مدیران بار گذاری میشود و از نظر دیداری و جذابیت قادر است روی کیفیت پرزنت تاثیر گذار باشد.

طراحی وب سایت به نحوه داینامیک (پویا)
این شیوه که امروزه گزینه پسند اکثر مدیران تارنما میباشد و علاقه مندان متعددی دارااست با دقت بدین‌که مشتری چه نیازی دارااست و چه نوع کسب و کاری را میخواهد فعال سازی نماید پباده سازی می گردد.

نکته مهم و تفاوت مهم داینامیک و استاتیک در‌این میباشد که در‌این طریق مدیریت تارنما به راحتی قادر است از روش پنل مدیر محتوا هر سیرتکامل تغییراتی را فارغ از نیاز به علم عمیق اعمال نماید. و همین آیتم سبب محبوبیت آن می‌گردد اما پباده سازی آن نیاز به علم بالا از طرف کمپانی پباده سازی کننده تارنما دارااست.

 

مزیت‌های طرز داینامیک
۱) تعداد صفحه ها نامحدود برخلاف نحوه استایتک.

۲) مدیریت اینترنت‌تارنما به هر‌جا و وقتی میتواند آن را به روزرسانی نماید واطلاعات و محتوای آن را تغییر و تحول دهد.

عیب‌های طرز داینامیک
۱) دوران بیشتر برای پباده سازی زیرا پیچیدگی خاص خویش را دارااست.

۲) هزینه فراتر.

اما با اعتنا به‌این‌که امروزه برای جذب مشتری بایستی وقت و هزینه صرف کرد، تا بتوان مشتری بیشتری را جذب محصول ها و سرویس ها خویش فرمایید و آن‌ها‌را با مارک خویش آشنا فرمائید، این ۲ عیب محسوب نمیشوند، بلکه بهای جذب مشتری است.

طرز داینامیک که یک شیوه تعاملی میباشد به دو شیوه استعمال می گردد یکی از طریق به کار بستن از کدهای گشوده میباشد و دیگری اسفاده از (سی ام اس) های منحصر میباشد.

در طرز نخستین که امروزه بیشترین هواداران را به خویش تخصیص داده مشتمل بر (جوملا – وردپرس – دروبال و …) میباشد. جوملا و وردپرس یکی سیستم‌های مدیر محتواست که برای فعال‌سازی اینترنت‌تارنما‌ها و وب لاگ‌ها گزینه به کارگیری قرار میگیرد، و نیاز به علم نرم‌افزار نویسی ندارد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: