نکات گرافیکی وب سایت
نوشته شده توسط : علی پور


از اهمیت نکات گرافیکی سایت چیزی نمی دانید؟ کلیه می دانیم که جلب حیث بازدیدکنندگان طراحی سایت در مشهد در به عبارتی اولِ ورودشان به تارنما امری میباشد اساسی و در شرایطی‌که اکثر اشخاص از وب برای دریافت اطلاعات به کار گیری می‌نمایند، پس او‌لین رمانتیک که یک مخاطب نسبت به یک تارنما داراست قادر است انتخاب کننده این دستور باشد که آیا مخاطب تصویر مطلوبی از آن سازمان را در ذهن خویش پرورانده میباشد یا این که نه.

سایتی که شاید شما تعدادی ساعت برای پباده سازی آن وقت نهاده باشید در شرایطی که نتواند در ۲.۶ ثانیه مخاطب را جذب نماید دیگر آن تاثیر دلخواه را روی مخاطب نخواهد داشت.

قسمت های نکات گرافیکی سایت

۱- لوگو:
کلاً وقتی که علم‌آموزان در هم اکنون مشاهده هر تارنما بودند تقریبا ۶.۴۸ ثانیه در حالا تماشای لوگوی وب سایت بودند.

۲- منوی مهم:
منوی اساسی وبسایت هم مثل لوگو جزو نصیب‌های اصلی وب سایت بوده میباشد به گونه ای که علم‌آموزان این‌توشه تقارن زمانی نزدیک به ۶.۴۴ ثانیه از دوران حضور خویش در وب سایت را درگیر مشاهده منوی مهم بوده اند.

۳- جعبه کاوش:
این جعبه هم که معمولا در به عبارتی بالای کاغذ قرار داشته نزدیک به ۶ ثانیه در هر بازدید دیده بازدید کننده را به خویش سرگرم نموده است. برای مشورت طراحی وب میتوانید با کارشناسان پررنگ سایتچین تماس حاصل نمایید.

۴- کانال‌های اجتماعی:
پیوند هایی که به کانال‌های اجتماعی مثل فیسبوک و توئیتر داده گردیده اند به حیث گرافیکی و جالب بودن گشوده هم از طرف دیده‌های یوزرها موردپسند قرار گرفته اند.

۵- عکس مهم سایت:
در تمامی تارنما‌ها یک عکس اساسی وجود داراست که به یکی عارضه ها محل قرار‌گیری و یا این که گرافیک خویش عکس می‌قدرت آن‌را عکس اساسی شیت دانست. مشاهده این عکس هم به تنهایی بیشتر از ۵ثانیه از وقت بازدید کنندگان را گرفته میباشد.

۶- محتوای متنی:
محتوای متنی وب سایت در مشاهده کرد اولیه ۵.۵۹ ثانیه از وقت استفاده کننده را گرفته میباشد. (برای اینکه شبهه‌ای برای شما پیش نیاید بایستی این نکته را توضیح اعطا کرد که‌این مدت ۵.۵۹ ثانیه‌ای تنها در طی مشاهده کلی تارنما بوده میباشد، مطمئنا یوزرها مدت خیلی بیشتری صرف تلاوت متن های تارنما شما خواهند کرد، ما در اینجا راجع‌به مشاهده کلی سایت‌تان کلام میکنیم)

۷- فوتر:
در غایت هم بخش فوتر وبسایت گزینه اعتنا این علم‌آموزان قرار گرفته که حدود ۲ ثانیه از وقت یوزرها را به خویش تخصیص داده.

Sheng همچنین از عهدوپیمان علم‌آموزانی که گزینه چک قرار گرفته‌اند اضافه نموده است که یوزرها عشق بیشتری به پیوند‌ها و جعبه‌های مرتبط با شبکه های عمومی داشته‌اند. وی همچنین اضافه نموده است که به کارگیری از رنگ های دلپذیر در تارنما تاثیر بهتری بر روی یوزرها خواهد داشت.

فعالیت ساخت وب سایت هم مثل هر شغل دیگری رنج‌های خاص خودش را داراست، شما بایستی در پباده سازی‌تان بدین نکته دقت داشته باشید که طرح شما قرار میباشد با یک‌سری هزار استفاده کننده با سلایق گوناگون رابطه برقرار نماید. پس مدام به اندیشه جذب حداکثری باشید البته یادتان نرود که مجال شما محدود میباشد. چیزی نزدیک به ۲.۶ ثانیه…





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: