حال شاید این موضوع ذهنتان را درگیر کند که کار با پنل وردپرس نیاز به یادگیری ندارد؟
نوشته شده توسط : علی پور


اذن دهید اشاره ای داشته باشیم به یک کدام از مزیت هایی  طراحی سایت در مشهد که اشخاص برای نحوه سنتی اسم می‌برند و بسیار بر آن سماجت می نمایند و آن این میباشد که شما به طور سفارشی سازی (Customization) می‌توانید وب سایت خویش را پباده سازی نمایید.

هم اکنون برای درک بهتر مسئله،‌ یک مثالی را سرویس شما پهنا میکنیم:

فرض فرمائید شما در ادامه خریداری یک بلیز برای خویش می‌باشید. در حالتی که بلوز را به وب سایت تشبیه کنیم؛ طراحی وب سایت با نحوه سنتی مانند این میباشد که بروید پیش خیاط تا اندازه ی ظریف شما‌را بگیرد و دقیقا فیت تن شما بلوز را بدوزد. هم اکنون شما تی شرت خویش را دارید، ولی در حالتی که شما لاغر گردید یا این که تپل گردید بایستی مجددا به خیاط مراجعه‌نمایید تا در شکل قابلیت آن بلوز را تنگ یا این که گشاد نماید. در غیر اینصورت دیگر آن بلوز قابلیتی برای شما جز دستمال گردگیری نخواهد داشت!

در طراحی وب هم چنین میباشد. در صورتیکه شما سایتتان را به نرم افزار نویس دهید تا پیاده سازی نماید، می بایست بدانید که در حالتی‌که اضافه کردن یا این که تغییر‌و تحول قابلیتی بعدها بخواهید در وب سایت خویش داشته باشید؛ خودتان به طبع نمی توانید آن تغییر و تحول را انجام دهید مگر اینکه شما یک Web Developer باشید در غیر اینصورت می بایست به اپلیکیشن نویس ذکر شده رجوع‌نمایید تا با پرداخت دوباره وجهی به وی، آن امکان نو اضافه خواهد شد. هرچند اشخاص یا این که موسسه ها توسعه و گسترش دهنده ی تارنما به شما مثلا تعهد پشتیبانی بدون پول ۶ ماهه می‌دهند؛ ولی آیا شما تنها در آن ۶ ماه نخستین ممکن میباشد اضافه کردن امکان یا این که تغییری بر روی سایتتان بخواهید؟

این هم بایستی در لحاظ داشته باشید که بعداز اتمام پباده سازی سایتتان با این نحوه، جدید نصیب مهمی از روایت آغاز خواهد شد و آن هم قسمت رئیس و ادمینی سایتتان میباشد.

اشخاص و کمپانی هایی که به شیوه سابق و سنتی طراحی وب سایت انجام می‌دهند به طبع برای حل این زمینه و اینکه شما خودتان بتوانید سایتتان را مدیر نمائید و از جمله محتوایی را در آن قرار دهید، پنل مدیریتی را پباده سازی می نمایند. ولی در غایت برای افزودن قابلیتی یا این که بر طرف کردن غلط ها (ERRORS) بایستی به خویش شخص یا این که کمپانی مراجعه نمایید.

 

 

 

اکنون نمونه تی شرت را برای وردپرس می‌زنیم؛ طراحی وب وردپرسی در مشهد یا این که هر شهر دیگری مانند این میباشد که شما به بازار بروید و تخت‌گاز و راحتی بلیز مد لحاظ خویش را از در بین تیشرت های مغازه گزینش کنید.

اینطور بگوییم که، شما با طراحی وب وردپرسی در مخارج مالی و وقتی خویش بسیار صرفه جویی می‌کنید.

 

ولی یک سوال اساسی:

آیا در طراحی وب سایت وردپرسی برای افزودن قابلیتی نو، برای ما مشکلی به وجود نخواهد آمد؟

شفاف میباشد که در ساخت سایت با وردپرس هم مطلقا ما به اینکه در آینده مستلزم افزودن قابلیتی باشیم بر خوا‌هیم خورد، البته تفاوتش با نحوه سنتی درین میباشد که دیگر نیاز وجود ندارد شما یک Web Developer باشید یا این که استخدام فرمایید. چون به راحتی در بیشتر مواقع خودتان می‌توانید با امکان های بی شماری که وردپرس در اختیارتان قرار میدهد سایت خویش را خودتان تغییر‌و تحول دهید.

اکنون شاید این زمینه ذهنتان را مشغول نماید که فعالیت با پنل وردپرس نیاز به یادگیری ندارد؟

طبیعتا نیاز داراست.

ولی به‌این شکل که با یادگرفتن های کوتاهی می‌توانید امکان های آیتم نیازتان را فرا بگیرید(سوای نیاز به اینکه اپ نویس باشید یا این که اپلیکیشن نویسی فرمائید) همینطور به هیچ عنوان نیاز وجود ندارد تا کل قابیلت های آن را حافظه بگیرید.

کمپانی گسترش گران آریاز علاوه بر پشتیبانی مجانی و مستمر ای که سرویس شما سروران گرامی ارائه میدهد، بعد از کامل شدن طراحی وب شما، فراگیری های ما یحتاج شمارا برای رئیس بدون نقص اینترنت سایتتان به شما ارائه می‌دهد تا در حالتی که حتی مستلزم افزودن قابیلتی هم بودید، خودتان به راحتی آن را به سایتتان اضافه فرمایید و حتی در‌حالتی که نتوانستید، ما با پشتیبانی بدون پول و مستمر ای که ارائه میدهیم آن را برای شما اضافه می‌کنیم.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: