روانشناسی رنگ در طراحی سایت! هر آنچه که باید از اصول رنگ‌بندی سایت بدانید
نوشته شده توسط : علی پور


یک کدام از مسائل اساسی در ساخت‌و‌ساز یک اینترنت‌وب سایت به کارگیری از پالت‌های رنگی مطلوب میباشد. طراحی سایت در مشهد امروزه رنگ‌بندی و صورت‌های متعددی در کسب‌وکارهای تجاری، تبلیغات و همینطور ساخت سایت به کار گیری می شود. به کارگیری مطلوب از رنگ و پی بردن روانشناسی رنگ در ساخت وب سایت برای جذب کاربر مقصود، عشق و علاقه‌مندی خواننده‌گان و ترغیب آنان به برگشت دوباره به اینترنت‌وبسایت امری ضروری میباشد. رنگ‌ها بر احساسات بازدیدکنندگان تاثیر می گذارند و از توان متقاعدکننده بالایی برخوردار می‌باشند.

به این ترتیب در صورتی‌که شما تصمیم گرفته باشید که یک اینترنت‌وبسایت برای کسب‌وکار خویش ساخت‌و‌ساز فرمایید. احتمالا در هنگام پباده سازی ظواهر آن به رنگ‌ها اعتنا می کنید و برایتان پرسش شده‌است که به چه شکل قادر خواهیم بود رنگ‌های مطلوب را تعیین کنیم؟ از کدام طرح رنگی برای به کار گیری در دکمه‌ها و رنگ متن به کارگیری کنیم؟ و یا این که چه هارمونی یا این که مخلوط رنگ در ساخت وب سایت‌تارنما مطلوب میباشد؟ در‌این نوشته‌ی‌علمی از محرمانه مقاله ها آموزشی به طرز گزینش یک رنگ و روانشناسی آن رنگ در چینش اینترنت‌وب سایت می پردازیم.

اهمیت و نقش رنگ در ساخت وب سایت چه میباشد؟
وقتی که نوبت به ساخت سایت شما می رسد، گزینش پالت رنگی مطلوب یک کدام از مهم ترین تصمیمات ساخت سایت میباشد که می بایست به آن اعتنا کرد. رنگ، آشنایی مارک را ۸۰٪ ارتقا می دهد. بدین مضمون‌ که گزینش پالت رنگی در ساخت سایت خیر صرفا برای مخاطبان خویش جالب میباشد بلکه منجر به خاطر ماندن آن در ذهن کاربر می شود.

تعیین پالت رنگی مطلوب چیزی بیش تر از داشتن یک وب سایت قشنگ میباشد. رنگ تأثیر متعددی در فهم ما داراست و آن را به ابزاری حاذق در ارتقاء سود‌وری وبسایت می‌نماید. همینطور رنگ با تاثیر گذاری بر ساخت وب سایت روی فهم کلی شما از یک مارک تاثیر میگذارد. در شرایطی که اینترنت‌وبسایت دارنده هارمونی رنگ قابل قبولی نباشد، به‌راحتی شم خواهید کرد اسم تجاری آن مارک غیرقابل اعتماد و غیرحرفه‌ای میباشد. و اگر که آن اینترنت‌تارنما سرویس ها یا این که فروشی برای ارائه داشته باشد، در انجام آن حس ناامنی میکنید و به احتمال زیاد خرید را متوقف خواهید کرد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: