آشنایی با انواع سایت قبل از سفارش طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور


برای آنکه اینترنت­وبسایت بتواند بازدیدکنندۀ متعددی جذب نماید، بایستی خوب و ظریف پباده سازی خواهد شد. تارنما­های کارکشته طبق فرآیند خوب رقم خورده، پباده سازی می­شوند. همینطور گزینش ظریف فرآیند به مشتری یاری می­نماید طراحی سایت در مشهد تا پیش از پیشنهاد طراحی وب با نحوۀ تلاش کمپانی ساخت سایت آشنا خواهد شد. کمپانی ادیب­ گسترعصرنوین یکی‌از کمپانی­های طراحی وب سایت تهران میباشد که سرویس ها ساخت وب سایت را به­ سیرتکامل­ ای تدوین نموده است که خروجی عمل شایسته ترین باشد و مشتری از آن رضایت بدون نقص داشته باشد. برای شناخت با این روند یاروهمدم ما باشید.

 

 

شناخت با اشکال وبسایت پیش از توصیه ساخت وب سایت
پیش از آنکه در زمینه‌ی جزئیات و روند ساخت سایت کلام گردد بهتر میباشد با گونه های وب سایت آشنا شویم تا شما دوستان عزیز در حین پیشنهاد طراحی وب سایت از درستی گزینش نوع تارنما خویش مطمئن باشید. تارنما­ها به سه دستۀ استاتیک، داینامیک و نصفه داینامیک تقسیم می­شوند.

تارنما استاتیک (ایستا) : طراحی وب سایت ­های استاتیک با HTML، CSSو جاوااسکریپت انجام می­گیرد. این نوع وبسایت برای مشاغلی پباده سازی می­گردد که نیاز مقداری به تغییرات در محتوای وب سایت دارا‌هستند. مثلا خواهان یک یا این که دوبار تغییر و تحول در سال می باشند، قابل ذکر میباشد که انجام تغییرات در وبسایت­های ایستا بوسیله طراح تارنما انجام می­گیرد. وسعت کدنویسی در تارنما­های ایستا نسبتاً معدود میباشد و همین انگیزه سبب ارتقا سرعت در بارگزاری صفحه های می­خواهد شد. موتورهای کاوش مانند گوگل به تارنما­های ایستا خیلی سریع اعتماد می­نمایند و آن‌ها را در موضع­های بهتر قرار می­دهند. به­راحتی می­قدرت اصول بهینه سازی را در تارنما­های ایستا رعایت کرد. همینطور ارزش طراحی وب سایت ایستا کمتر از سایتهای داینامیک و نصفه داینامیک میباشد.

تارنما داینامیک (پویا) : در وبسایت­های داینامیک به انگیزه تعبیه شدن سیستم رئیس وبسایت در آن، رئیس تارنما می­تواند به­راحتی محتوای وبسایت را فارغ از هیچ محدودیتی درج، حذف و یا این که بازنویسی نماید. سایتهای پویا بوسیله طراح وب سایت با لهجه­های نرم‌افزار­نویسی PHP و ASP.NET پباده سازی می­شوند. وسعت کدنویسی در وب سایت­های پویا نسبت به ایستا بیشتر میباشد به همین ادله سرعت بارگزاری وب سایت پویا کندتر از ایستاست.

وب سایت نصفه داینامیک : این سایتها همانگونه که از نامشان معین میباشد، تا حدودی مشابه به سایتهای داینامیک می‌باشند. محتوای وبسایت نصفه داینامیک به وسیله مدیریت تارنما تغییر تحول پیدا می­نماید البته به­راحتی تغییر تحول محتوا در سایتهای داینامیک وجود ندارد. این نوع وبسایت با گویش­های XML و یا این که اکشن­اسکریپت پباده سازی می­خواهد شد و گرافیک خیلی قشنگ و کاربرپسندی دارااست. البته عشق­مندان وبسایت­های نصفه داینامیک رو به نزول میباشد چون به کار گیری از نشانه گر در مرورگرها کمتر گردیده و این جذابیت وبسایت­های نصفه داینامیک را برای یوزرها کمتر می­نماید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: