اهمیت داشتن وبسایت چقدر است؟
نوشته شده توسط : علی پور


ممکن میباشد بگویید می‌توانیم در وب سایت های دیگر نظیر تارنما های خبری، طراحی سایت در مشهد صفحه های رنگ زرد و … خویش را به مخاطبان نشان دهیم. این صحت دارد که درصورتی که شما یک تارنما نداشته باشید ممکن میباشد توسط وبسایت های دیگر در گوگل به یوزرها اکران داده گردید البته آیا حقیقتاً میخواهید این مزیت را به آن وب سایت واگذار نمایید؟ علاوه بر این چرا یک تارنما مخصوص برای کمپانی خودتان نداشته باشید تا بتوانید که کارهایی که انجام می دهید را در آن اکران دهید و خویش در گوگل و خویش یک کدام از نتیجه ها سرچ گوگل باشید.

هزینه‌های تحت برای بازاریابی
داشتن یک تارنما پباده سازی گردیده به طور مخصوص و هاستینگ (میزبانی) آن یک شیوه بازاریابی معدود‌هزینه میباشد. بسته به کیفیت طراح اینترنت سایتی که شما گزینش میکنید و پیچیدگی وبسایت تان معمولا از 500000 تومان به بالا هزینه خواهد داشت. هر چه رشته‌ای خیس باشد ، هزینه آن فراتر است. از جمله، به کارگیری از یک کمپانی فن‌ای طراحی وب سایت که تارنما‌های سفارشی پباده سازی می نمایند ، نسبتاً از 1 میلیون تومان استارت می شود. فقط هزینه‌های مازاد دیگر علاوه بر ساخت سایت، میزبانی تارنما (هاستینگ) میباشد که بسیار ارزان میباشد.

در کشور ایران داشتن یک سایت (بعداز اینستاگرام و گاهاً تلگرام) موثرترین نحوه بازاریابی میباشد که به هزینه هر ۱۰۰۰ اکران نگاه می‌نماید. با این هم اکنون وبسایت شما بسیار موثرتر از تبلیغات اینستاگرام خواهد بود، چون عده ای وبسایت شما‌را می بینند که به صورت خودجوش به‌دنبال جنس یا این که سرویس ها شما میباشند. داشتن کسانی که به صورت فعال در تارنما شما به زمان چندین دقیقه سرگرم میشوند، سبب به هدایت و فروش بسیار بیشتری می شود، در حالی که اکثر زمان ها اشخاص حتی به اطلاع رسانی اینستاگرام و تلگرام دقت هم نمیکنند.

بازدهی مثبت
در‌صورتی‌که ما از به عبارتی نمونه از گزاره بالا برای پنج سال نخستین داشتن یک وبسایت به کار گیری کنیم، هزینه‌های شما در نادر ترین شرایط 1 میلیون تومان از روش سایت خواهد بود. در صورتی در یک کسب‌وکار میباشید، حدس ما این میباشد که شما صرفا به یک فروش نخستین نیاز دارید تا قیمت سرمایه‌گذاری سایت تان را داشته باشید. در حالتی که میگویید یک مشتری کفاف نمی دهد می بایست بدانید که مشتری اولیه تنها در حکم مشت اولیه میباشد. احتمال تولید بیشتراز یک مشت مشتری در زمان پنج سال، نسبتاً تضمین گردیده‌ میباشد که وبسایت ‌ها حدود سه منبع مشتریان نو برای تجارت ‌های کوچک میانگین میباشند. حتی در صورتی‌که در یک کسب ‌و فعالیت در رابطه با بازار مصرف کنندگان باشید ، سایت قادر است به شما یاری دهد.

بها به یاد ماندنی
نصیب اساسی در زمینه ی وبسایت این میباشد که زمانی سپرده گذاری در آن فرمائید ، آن را برای مدام در چنگ دارید و همچنان برای مدام عمل خویش را ادامه میدهد. آیا شما طرز تبلیغاتی دیگری سراغ دارید که با یک توشه پرداخت هزینه هر روز بتوانید به طور مداوم از آن به کارگیری فرمایید؟ خیر. هنگامی هزینه یک اطلاع رسانی خبر نامه را میپردازید ، آن اطلاع رسانی و هر منفعتی را که یک تبلیغ ساخت و ساز می نماید اخذ می‌کنید البته آن‌گاه که آن تبلیغ انجام می گردد، آن مبلغی که برای تبلیغ خبر نامه صرف نموده اید از فی مابین می رود و هیچ گاه نمی توانید آن را پس بگیرید. در صورتیکه راندمان سپرده گذاری را از آن اخذ نکنید ، هیچ گاه نمی توانید همت دیگری بکنید تا به بازگشت سرمایه کمکی بکنید. درباره‌ی google adwords ، تبلیغات اینستاگرام ، تبلیغات تلگرام ، تبلیغات صورت بوک ، تبلیغات لینکدین ، ​​لیست کاغذ رنگ زرد ، تبلیغات مجلات و غیره نیز همین قضیه درستگو میباشد.

فرصتها در آن سوی مرز
با داشتن یک وبسایت شما میتوانید با همگی عموم دنیا در رابطه باشید. در شرایطی که متاع یا این که خدمتی دارید که به طور آنلاین قابل فروش میباشد ، می‌توانید با فروش آنلاین ، مشتریان خویش را به صورت چشمگیری ارتقاء دهید. برای داده ها بیشتر در قضیه فروش آنلاین می‌توانید نوشته‌علمی فروش آنلاین را با برد استارت فرمایید را مطالعه فرمایید.

البته ممکن میباشد شما نتوانید محصول ها یا این که سرویس ها خویش را به طور آنلاین بفروشید ولی بوسیله یک سایت می‌توانید مشتریانی را که بیرون از محدوده جغرافیایی یا این که عمل های بازاریابی شما میباشند به دست آورید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: