ویژگی های طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور
یکی خصوصیت های سایت های کمپانی زاوش پنل کاربری بسیار راحت این تارنما ها است طراحی سایت در مشهد که فقط با داشتن علم عمل با وب می‌توانید با پنل تارنما زاوش به راحتی عمل نمائید و محتوای تارنما خویش را آپدیت رسانی کنید.
 
هرچند او‌لین چیزی که از یک تارنما خوب در ذهن همگی نقش می بندد داشتن یه ظواهر قشنگ و پباده سازی دیدنی میباشد البته مهمتر از آن داشتن عملکرد میباشد. در پروژه های طراحی وب زاوش پیش از اینکه حتی یک خط کد html برای تارنما نوشته خواهد شد، سا‌عتها بر روی رفتاری که بایستی استفاده کننده در وبسایت داشته باشد تاءمل میگردد. این زمینه علاوه بر تجربه مخاطب بر روی seo نیز اصلی میباشد چون کلیه عملکرد گوگل این میباشد که شایسته ترین سود را به کاربرانش نشان دهد و زمانی با تحلیل اخلاق و رفتار یوزرها بدین قضیه پی پیروزشود که فعالیت کردن با تارنما شما دارنده یک مراحل منططقی و سهل وآسان میباشد و یوزرها به راحتی می‌توانند با وبسایت شما تعامل داشته باشند، وبسایت شما از حیث گوگل اعتبار خواهد گرفت.
 
5- پشتیبانی
یک کدام از نکات اصلی برای تعیین پیمانکار طراحی وب سایت، پشتیبانی آن پیمانکار از تارنما میباشد. مجموعه پشتیبانی زاوش هم به طور تلفنی و هم به طور تیکت در سرویس مشتریان است و مشتریان می‌توانند سوالهای و اشتباهات خویش را به کارشناسان ما انتقال دهند.
 
چه تکنولوژی برای طراحی وب بهتر میباشد؟
با یک جستجوی معمولی در اینترنتی درباره با اینکه شایسته ترین تکنولوژی برای طراحی وب چه می باشد به حاصل و پاسخ های متناقضی خواهید رسید و بیشتر از اینکه پاسخ پرسش خویش را اخذ نمایید منجر سردرگمی شما خوهد شد. درین قسمت می‌خواهیم یک توشه به‌این پرسش جواب دهیم و این بحران را حل کنیم.
 
 
 
هیچ تفاوتی میان اینکه تارنما با استعمال از چه تکنولوژی توسعه و گسترش داده گردد، نیست. هرچند در صورتی‌که سایت شما بازدید کنددگان متعددی داشته باشد و فرایندهای آن پیچیده باشد خیر صرفا اساسی میباشد با چه تکنولوژی نوشته خواهد شد بلکه در هر کدام از لهجه های نرم‌افزار نویسی اصلی میباشد که از چه زیرساختی و معماری استعمال شود. ولی درباره ی یک وبسایت شرکتی یا این که یک سایت فروشگاهی بی آلایش خیلی فرق نمیکند که با چه تکنولوژی بسط داده خواهد شد، بلکه اصلی این میباشد که اینترنت سایتی که در غایت گسترش داده میگردد استاندارد باشد، اصول طراحی سایت به صدق رعایت گردیده باشد و از دید موتورهای کاوش باصرفه باشد.
 
در سود هر اینترنت سایتی که به صدق پیاده سازی گردیده باشد بخت برد داراست و اینکه وبسایت با استعمال از سیستم های مدیر محتوای مهیا مثل وردپرس یا این که جوملا بسط داده گردیده باشد یا این که با به کارگیری از گویش های asp.net یا این که php اپ نویسی گردیده باشد تفاوتی نخواهد کرد. اصلی این میباشد که طراحی سایت خویش را به کمپانی یا این که تیمی بسپارید که تجربه کافی دراین باره را داشته باشد و بتواند مشکلاتی که در آینده ممکن میباشد برای سایت شما پیش آید را پیشبینی نماید و از نخست برای آن راه حل ای تاءمل باشد.
 
گویش نرم‌افزار نویسی و تکنولوژی تاثیری در برد وبسایت شما ندارد بلکه برد یا این که باخت پروژه شما به تیمی که پروژه را انجام می دهد متعلق میباشد.
 
در‌پی جلمه بالا بایستی بگوییم که هزارات پروژه غالب و هزاران پروژه باخت خورده با هریک از تکنولوژی هایی که بعضا بر روی آن‌ها تعصب دارا‌هستند درج شده میباشد. پس این حقیقت را اثبات می نماید که تکنولوژی پیاده سازی خیلی در برد یا این که عدم برد تارنما شما تاثیر ندارد.
 
همینطور در پروسه گزینش پیمانکار طراحی سایت بدین قضیه اعتنا فرمائید که شرکتی که ساخت سایت شمارا بر عهده خواهد گرفت با اصول seo آشنا باشد و استاندارهای بهینه سازی تکنیکال را در به عبارتی اولِ توسعه و گسترش وبسایت برای تارنما رعایت نماید.
 
کمپانی زاوش از چه تکنولوژی برای ساخت وب سایت استعمال می نماید؟
همان طور که در ابتدا بیان شد تکنولوژی و لهجه نرم افزار نویسی در ساخت سایت در بیشتر مواقع برای صاحب و مالک کسب و فعالیت و یوزرها وبسایت تفاوتی نمی نماید. ولی به هرحال برای صاحبان کسب و فعالیت اصلی میباشد که بدانند وبسایت آنها با چه تکنولوژی پباده سازی و گسترش داده شده‌است.
 
همگی تارنما ها در کمپانی زاوش با استعمال از گویش نرم‌افزار نویسی asp.net گسترش داده شود و لهجه سمت سرور آن C# میباشد. همینطور این موسسه در پروسه ساخت سایت از تکنولوژی ها و کتابخانه های زیادی همچون html5, CSS3, Jquery, Javascript, Bootstrap, Angular, Fontawesome, .... به کارگیری می نماید




:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: