4 مورد از مهم‌ترین دلایل محبوبیت پایتون در سال 2020
نوشته شده توسط : علی پور


پایتون یکی‌از گویش‌های توانا و اما دوستداشتنی در سراسر عالم میباشد. طراحی سايت در مشهد یک کدام از عوارض مهم محبوبیت آن تحت عنوان یک لهجه اپلیکیشن‌نویسی این میباشد که راهی عالی برای یادگیری طریق کدنویسی میباشد. حدودا مشابه انگلیسی معمولی خوانده می گردد و دارنده خصوصیت‌های اکثری میباشد که به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا شغل های پیچیده را به آسانی بنویسید. علاوه‌بر‌این نرم‌افزار‌های اکثری وجود دارااست که پایتون برای آنان مورد قابل قبولی میباشد، مثلا علم ها داده، هوش تصنعی و machine learning، توسعه و گسترش اینترنت و وب اشیا (IoT) با دستگاه‌هایی مانند Raspberry Pi.

درین نوشته‌علمی بعضا عوارض اساسی محبوبیت پایتون در سال 2020 را ذکر می کنیم.

محبوبیت گویش نرم افزار‌نویسی پایتون در سال 2020

مبنی بر شاخص TIOBE، که گویش‌های نرم افزار‌نویسی را بر پایه ی محبوبیت آن ها جايگاه‌بندی می‌نماید، پایتون را تحت عنوان سو‌مین لهجه سکو‌بندی نموده است. همینطور سریع‌ترین لهجه اپ‌نویسی فی مابین 50 گویش برتر میباشد.


علاوه بر این، PYPL پایتون را تحت عنوان دوستداشتنی‌ترین لهجه نظارت نموده است و همینطور آن را تحت عنوان زبانی که سریع‌ترین پرورش را بر پایه ی جستجوهای موتور کاوش برای گویش‌های متفاوت نرم افزار‌نویسی دارااست نیز درجه‌بندی نموده است. آن ها میگویند در سراسر عالم پایتون دوستداشتنی‌ترین لهجه میباشد. پایتون در 5 سال قبلی بیشترین رویش را داشته میباشد (17.6%).


چرا پایتون اینقدر دوست داستنی میباشد

 

1. هنگام یادگیری کدنویسی یک کدام از شایسته ترین گویش‌ها میباشد

در صورتی شما جدید وارد دنیای کدنویسی گردیده‌اید، پایتون گزینش قابل قبولی میباشد. پایتون یک کدام از سهل و آسان‌ترین گویش‌های نرم افزار‌نویسی برای یادگیری میباشد، چون به طور کامل مشابه انگلیسی بی آلایش نوشته و خوانده می شود.

پایتون یکی رایج‌ترین لهجه‌ها برای یادگرفتن کدنویسی به خردسال ها نیز میباشد. از اسکریپت‌ها و بازی‌های کوچک گرفته تا در دست گرفتن LEDها و ربات‌ها، شغل های متعددی وجود داراست که میتوانید انجام دهید تا یادگیری را جذاب و درگیر‌کننده جلوه دهید. و در شرایطی که نوباوه داخل شما هنوز فعال باشد، در بزرگسالی هم از این پروژه‌ها لذت خواهید موفقیت!





:: برچسب‌ها: طراحی سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: