نصب پلاگین Yoast Seo
نوشته شده توسط : علی پور

 


نصب افزونه Yoast سئو
درین قسمت قرار میباشد، طرز بارگیری و فعال سازی پلاگین Yoast طراحی سایت در مشهد  بهینه سازی را ارزیابی کنیم. اولی گام این میباشد که به وبسایت وردپرس خویش وارد گردید. با این عمل میتوانید وارد داشبورد وردپرس گردید و روی آیتم “پلاگین‌ها” کلیک نمایید.


در مرحله آن گاه “اضافه کردن تازه” را از فهرست کشویی گزینش کرده و به یک دکان پلاگین هدایت می شوید. پلاگین Yoast بهینه سازی را در نوار کاوش در کناره بالا سمت راست تایپ فرمایید.


روی دکمه “در حال حاضر نصب گردد” در کناره سمت راست پلاگین کلیک نمایید. اطمینان نتایج نمائید که تحلیل‌ها را انحام داده و در‌پی به روزرسانی‌های اخیر باشید تا مطمئن گردید از هر پلاگین‌ای که نصب میکنید همچنان پشتیبانی می‌گردد.

از‌آنجا‌که وردپرس یک اپلیکیشن منبع گشوده میباشد، مدام می بایست هنگام بارگیری پلاگین‌ها مراقب باشید. هر کسی قادر است آن‌ها‌را ساخت و ساز نماید، اگرچه وردپرس عمل بررسی بر آن ها انجام میدهد.

بعداز کلیک روی “فعلا نصب خواهد شد”، وردپرس پلاگین را بارگیری و نصب می نماید. آن‌گاه از شما میخواهد پلاگین را “فعال” نمائید. بعد از اتمام این فرآیند،‌‌ شما درحال حاضر پلاگین Yoast سئو را در وبسایت وردپرس خویش نصب نموده اید.

چنانچه به داشبورد وردپرس خویش برگردید، پلاگین Yoast بهینه سازی را در نوار سمت چپ خویش در قسمت “بهینه سازی” مشاهده خواهید کرد.


در مقاله‌ها بعدی به فراگیری پیکربندی و شیوه تنظیمات این پلاگین خوا‌هیم پرداخت. با ما یاروهمدم باشید!

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: