با چه روش هایی اینگیجمنت یا تعامل را افزایش دهیم؟
نوشته شده توسط : علی پور


با چه طریق هایی اینگیجمنت یا این که تعامل را ارتقا دهیم؟
شیوه اساسی اینجانب در تایپ کردن این نوشته ی علمی، ارتقاء تعامل مخاطب در تارنما میباشد؛ ولی با این اکنون، بیشتر نکاتی که به دنبال می گویم در کانال‌های اجتماعی و کلاً بستر کسب‌وکار هم قابل اجراست:

1. محتوای شما سخن اولیه را میزند
از هنگامی که بازاریابی محتوا راز و کله‌اش پیدا شد، بستر بهتر و مجاورت‌تری برای رابطه با مخاطبان و مشتریان، نسبت به بازاریابی سنتی، به‌وجود آمد.

این اعجاز بازاریابی محتوایی میباشد که قادر است تعداد متعددی از مخاطبان عشق و علاقه‌مند به تولیدها و خدماتتان را به سمت شما بیاورد. مخاطبان هنگامی که به مکان یک ورقه تبلیغاتی به یک برگه آموزنده و اثر گذارِ بدون پول برسند، بیشتر ترغیب به رابطه و تعامل می شوند.

همچنین شما با به کارگیری از بازاریابی محتوا، میتوانید خودتان را تحت عنوان منبع و کارشناس به استفاده کننده معرفی نمایید. خواننده گان عشق دارا‌هستند با اشخاص کارشناس تماس داشته باشند، سؤال پرسیده و با آن‌ها تعامل داشته باشند.

پیرو درصورتی که قصد آغاز بازاریابی محتوایی را دارید، بدین نکات اساسی اعتنا فرمائید:

با دقت به آشنایی مشتری، محتوای مطلوب وی منتشر فرمایید
شرایط کنونی با چنین وسعت متعددی از اشکال محتوا که در وب در دسترس تمامی میباشد، محتوایی صحبت نخستین را می زند که دقیقا منحصر به فرد کاربر درج شده باشد. یعنی چه؟ محتوایی که دقیقا با دقت به نیازها، علاقمندی‌ها و گرفتاری‌های استفاده کننده خاص خودتان ساخت گردیده باشد.

چطور این واقعه میفتد؟

با آشنایی از مشتری میفهمیم که دقیقا در ادامه چه چیزی است. بعد از آن به عبارتی طراحی سایت در مشهد محتوا را ایجاد کرده و در اختیارش میگذاریم. وی نیز که می‌بیند درکش کرده‌ایم احساس صمیمیت و اعتماد بیشتری نسبت به ما می‌نماید؛ در غایت احتمالا گشوده هم ما‌را دنبال می‌نماید. به عبارتی چیزی که به‌دنبالش هستیم؛ درگیرش کرده‌ایم!

 

مطالب و صفحه ها دارای ارتباط را به وی سفارش دهید
هنگامی که در کنار یک نوشته‌ی‌علمی آموزشی، به استفاده کننده سفارش میکنید نوشته‌علمی‌ مرتبطی را هم مطالعه نماید، هم‌زمان بیشتری اورا در وبسایت نگه داشته‌اید؛ هم اینکه با رفع نیازهای اطلاعاتی‌اش، رابطۀ بهتری با وی برقرار کرده‌اید. این زمینه قادر است نرخ اینگیجمنت شما‌را ارتقا دهد و افزون بر آن سبب ارتقا نرخ تبدیل می شود.

از فرم‌های متعدد محتوا به کارگیری نمائید
پست های وب لاگ، کانال‌های اجتماعی و صفحه ها وبسایت‌تان را به متن محدود نکنید. اشکال دیگر محتوا، مانند تصویر و کلیپ به طبع تأثیر متعددی در رضایت کاربر و مشغول کردن بیشتر وی در برگه وب سایت‌مان دارااست. در شرایطی‌که هنوز در به کار گیری از ویدئو شک وتردید دارید، میتوانید در یک کدام از صفحه های پر طرفدار وبسایت‌تان یک کلیپ بار گذاری نمایید و حاصل تغییرات در نرخ تبدیل و تعامل را محاسبه نمائید. حتی خودتان هم ترجیح می‌دهید به‌مکان قرائت یک محتوای طولانی، ویدئوی آن را ملاحظه کنید.

سفارش می کنیم، مقالۀ «با کلیپ مارکتینگ فروش خویش را به نقط ی اوج برسانید» را مطالعه نمایید.

با اعتنا به مخاطبان‌تان، یک لحن مطلوب تعیین فرمائید
همۀ چیزهایی که میگوییم پیش نیازش شاخت کافی استفاده کننده هدفتان میباشد. امیدوارم که‌این عمل را انجام داده باشید یا این که در آینده انجامش دهید!

لحنی که برای یک وبسایت با مخاطبان برنا و نوجوان گزینش می شود، طبیعتا با لحن سایتی که مخاطبان میانسال دارااست، متعدد میباشد. یا این که لحنی که برای مخاطبان هنرمند تعیین میکنیم با لحن قشر پزشکان یکی از وجود ندارد. پس از گزینش لحن مطلوب، انسجام آن در کل اینترنت‌وبسایت میباشد.

در‌صورتی‌که قرار میباشد در صفحه های محصولتان به طور قانونی بنویسید، انتخابتان در صفحه های نوشته‌علمی هم می بایست لحن قانونی باشد. تحت عنوان مثال، لحن وبسایت پرتال، در کلیه صفحه های وب سایت صمیمانه و بی آلایش میباشد. گزینش این لحن، رابطه از صمیم قلب‌ای میان ما و یوزرها ساخت‌و‌ساز می‌نماید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: