نبایدهای طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور


۱٫ به مخاطبان غرض خویش اهمیت دهید.

از مطرح ترین نکاتی که در پباده سازی یک وبسایت بایستی مدنظر قرار دهید این میباشد    طراحی سایت در مشهد  که بدانید که بازدیدکنندگان اساسی وب سایت چه افرادی می باشند. این مخاطبان مقصود در ساخت وب سایت ماهر، حق تقدم بالایی دارا هستند و بایستی نیازهای آن‌ها را در پباده سازی مجموع قسمت های وبسایت، مد حیث قرار بخشید. برای طراحی وب ماهر می بایست نیازهای آنها‌را مد لحاظ در اختیار بگذاریم و پیش از هر کاری در انجام پروژه، نیازهای بالقوه آنها را معلوم کنیم. لیست این مخاطبان را می‌توانید در پروپوزال ساخت سایت خویش اضافه فرمایید.

۲٫ از به عمل بردن سخنان دست و پا شکسته و بی مفهوم دوری کنید.

مخاطبان شما هیچ شناختی نسبت به شما و کارهایی که در وب سایت خویش انجام می دهید ندارند، پس آن‌ها را با سخنان دست و پا شکسته، سخنان پیچیده و بی مضمون‌، کلمه ها تکنیکی، تخصصی و لغات کلیشه ای بمباران نکنید. به آنچه که عرضه میکنید نگاهی مجاورت و با جزییات بیشتر داشته باشید، آن‌گاه برای بازدیدکنندگان وبسایت خویش با گویش معمولی شرح دهید که دقیقاً چه کاری انجام می دهید و چه خدماتی به آن‌ها ارائه مینمایید.

۳٫ محتوای وبسایت خویش را یکنواخت قرار نداده و از محتوای استاتیک پرهیز کنید.

امروزه محتوا نقش بسیار مهمی را در طراحی وب سایت ماهر ایفا می نماید. خصوصاً این قضیه در تغییرات الگوریتم های گوگل هم نقش اصلی داشته میباشد. به همین انگیزه شما می بایست محتوایی تازه و مطلوب داشته باشید. با بروز رسانی محتوای تارنما میتوانید رنکینگ وبسایت خویش را ارتقا دهید. پس در هر اینترنت سایتی که پباده سازی می‌کنید، یک بخش خبرها و یا این که Blog در لحاظ بگیرید.

۴٫ در ساخت سایت ماهر از Flash به کار گیری نکنید.

بعضا از سایت ها هنوز بر استعمال از Flash پا فشاری میکنند، غافل از این که به کار گیری از مکان نما یک غلط عظیم در ساخت وب سایت است.
پوشه هایFlash ، میتوانند ضربه بزرگی به فرآیند فروش کلی تارنما بزنند. یک استدلال این میباشد که تلفن همراه ها، پوشه های Flash را پشتیبانی نکرده و قالبیت قرائت آنهارا ندارند. این در حالی میباشد که وسعت ترافیک قابل توجهی از این روش به وبسایت ها می‌آید و این خویش دلیلی میباشد مهم برای به کار گیری نکردن از پوشه های Flash.

ادله دیگر این که محتوای پوشه های Flash بوسیله کرولرهای موتورهای کاوش خوانده نمی‌شوند(اصطلاحاً کرول نمی شنود) و به همین استدلال منفعت وری وبسایت را با اختلال مواجه کرده و شمارا از آن هدفی که انتظار داشتید (مراد ارتقاء ترافیک و رنکینگ وب سایت) بدور خواهد کرد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: