تولید محتوا برای وب سایت وظیفه طراح سایت نیست
نوشته شده توسط : علی پور


ساخت‌و‌ساز محتوا برای سایت وظیفه طراح وب سایت وجود ندارد
در بعضی موردها چشم گردیده، کارفرمایان انتظار ساخت‌و‌ساز و درج محتوای سایت  طراحی سایت در مشهد را از طراحان وب سایت دارا هستند که‌این دستور موجب ساخت‌و‌ساز بحران دربین کارفرمایان و طراحان تارنما شده‌است. طبق استانداردهای تعریف و تمجید گردیده برای شغل طراحی وب سایت، این تیم وظیفه ساخت و طراحی سایت را بر عهده دارا‌هستند و هیچ سیرتکامل تعهدی بیرون از این ندارند اما می‌توانند با عقد قراردادهای جداازهم مبادرت به تهیه و تنظیم و ساخت‌و‌ساز محتوا و غایت درج آن در وبسایت کارفرمایان کنند. پس در حالتی‌که بعنوان کارفرمایی می‌باشید که قصد فعال‌سازی تارنما را دارید، به طبع پیش از آغاز پروژه تکلیف این نصیب را معلوم کند.
به‌دنبال می بایست به یک نکته درگوشی به عده ای که در شغل ساخت وب سایت حضور دارا هستند بگوییم. برای اینکه خروجی آخری پروژه گزینه پسند کارفرمایان و هر شخص دیگری گردد، به طبع می بایست تارنما را بصورت کامل شدن تحویل دهید و از محتوای مطلوب در قسمت های گوناگون سایت به کارگیری فرمائید. به لهجه دیگر، یک سایت را بصورت زمین بایر تحویل ندهید و در شرایطی که میتوانید یکسری درخت در‌این زمین بکارید.

در‌حالتی که در حوزه ساخت سایت عمل می‌کنید مطلقا لغات UI و UX به گوشتان خورده میباشد. درین نوشته ی علمی می‌خواهیم شمارا با این دو تصحیح آشنا کنیم. پس با ما درپی مقاله هم پا باشید.
نوشته‌ی‌علمی‌های دارای ارتباط دات وب لاگ
اصول طراحی وب سایت های ماهر
معرفی امپ Accelerated Mobile Page
چرا بعضا تارنما ها ناکامی می‌خورند و برخی پیروز میگردند؟
UX (تجربه ی کاربری) چه چیزی است؟
UX وقتی توسط ی دانشمند شناخته گردیده \"دونالد نورمن\" در اوایل ده سال ی 1990 ابتکار شد که نائب رئیس تیم تکنولوژی توسعه یافته ی کمپانی اپل بود. وی اینگونه UX را مفهوم می نماید: \"تجربه ی کاربری\" تمامی ی رویارویی های مخاطب با کمپانی، سرویس ها، و تولیدات آن را در بر می گیرد.
پباده سازی تجربه ی کاربری (UX) فرآیند ای میباشد از ارتقاء رضایت استفاده کننده بوسیله ی بهبود امکان استعمال، دسترسی و رویا رویی دربین مال و مخاطب. UX پباده سازی مواجه سنتی بشر با کامپیوتر را گرد آوری کرده و آن را با نشان دادن کالا یا این که خدمت به به عبارتی شکلی که مخاطب می شناسد توسعه و گسترش میدهد.
UX محدود به رابط تصویری کالا شما وجود ندارد. بلکه یک معنا میباشد که بعدها وسیعی دارااست و تمامی ی تجاربی که یک فرد می‌گذراند را دربرمیگیرد؛ به عنوان مثال:

 

طراحان UX (تجربه ی کاربری) مسئولند تا اطمینان دهند، کمپانی محصولی را ساخت‌و‌ساز خواهد کرد که به نیاز های مشتری جواب میدهد و به آن‌ها اذن میدهد به صورت یک دست به راندمان ی متبوع خویش برسند.
طراحان ممکن میباشد این فعالیت را با تحقیق بر روی استفاده کننده انجام دهند که تا حد ممکن در زمینه ی کاربر از جنس داده ها به دست آورند. وسپس از آن آموخته ها به کار گیری نمایند اسکلت و مثال های اول را تصویر نمایند تا به استفاده کننده یاری نمایند که از نقطه ی الف به نقطه ی ب رسد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: