“در رابطه ما” شامل بر چه اطلاعاتی باشد؟
نوشته شده توسط : علی پور


“در رابطه ما” مشتمل بر چه اطلاعاتی باشد؟
اهمیت برگه در رابطه ما
نکته مهمی که در بیشتر سایتهای اهل ایران توجهی به آن نمی‌شود صفحه آرایی طراحی سایت در مشهد در رابطه ما یا این که به عبارتی About Us میباشد. اکثر اشخاص در‌این نصیب مطالبی طولانی و خسته کننده برای استفاده کننده و یا این که نوشته ای کوتاه و ناقص قرار می دهند که می تواند اعتبار وب سایت یا این که کمپانی شمارا تحت پرسش پیروزشود.

معمولا تصور می شود که یوزرها به برگه در رابطه ما توجهی نکرده، متن معرفی کمپانی را نمی خوانند و بیشتر به سرویس ها و تولید ها ارائه گردیده در وب سایت مراجعه میکنند، این تاءمل تا حدی درست میباشد البته زمانیکه قرار میباشد یک بازدیدکننده به مشتری تبدیل خواهد شد اهمیت شیت در رابطه ما یا این که در رابطه کمپانی بیش تر از پیش ارتقا می‌یابد.

بعنوان طراح وبسایت یا این که صاحب و مالک کمپانی تمرکز ما بیشتر بر روی صفحه های داخلی تارنما و ارائه بهتر تولیدها میباشد و این فرمان موجب کاهش اعتنا به قسمت های مهم مانند برگه در رابطه ما و تماس با ما شود. در دنیای تجارت امروز، برندها و شرکتهای وسیع در رابطه با مشتریان و تولید حس آشنایی متقابل بسیار پیروز کار کرده اند تا جاییکه شما صاحبان اکثری از شرکتهای پهناور مانند اپل و گوگل را بخوبی می‌شناسید و حتی ممکن میباشد زندگینامه آنها‌را مطالعه کرده باشید.

عشق و علاقه شما به خواننده گان و هنرمندان تا حد

چرا شرکت ها عظیم اعتنا ویژه ای به رابطه دوطرفه با مشتریان در ساخت سایت

ساخت وب سایت

طراحی سایت تحت عنوان شاخه ای از هنر شناخته می گردد؛هنری که ابزارش خلاقیت بصری و علم اپ نویسی میباشد. ساخت وب سایت در وبسیما یک تجربه برنده برای شما ...
دارا‌هستند؟ ساخت‌و‌ساز آشنایی از کمپانی شما به چه شکلی قابل اجرا میباشد؟ پباده سازی مطلوب و ارائه داده ها در برگه در رابطه ما می تواند اولی گام شما درین مسیر باشد. در پی ۵ نکته حائض اهمیت برای تایپ کردن برگه در رابطه ما خوب در وبسایت را محاسبه میکنیم.
۱. آشنایی نیاز و غرض مشتریان
اشخاص به عوارض مختلفی به وب سایت شما وارد میگردند و وظیفه شما شناسایی نیاز و مقصود آنهاست. بعنوان نمونه یک طراح را آنالیز می کنیم؛ برای یوزرها مهم‌ترین نکات مشاهده مثال امور، قابل انعطاف افزارهای آیتم به کار گیری و سوابق عمل یک طراح خواهد بود. مشتریان بدنبال فردی میباشند که سند دانشگاهی دارای اعتبار، مثال شغل های مطلوب و خلاقیت کافی داشته باشد و شایسته ترین جای برای ارائه این داده ها برگه در رابطه ما یا این که در رابطه کمپانی خواهد بود.

در حالتی که تحت عنوان یک فریلنسر در حوزه های هنری و تخصصی عمل می کنید برگه در رابطه ما در واقع متنی برای معرفی کمپانی وجود ندارد بلکه تمرکز آن بایستی بر تخصص و تجربه شما از حیث تحصیلی و کاری باشد.


۲. به کارگیری از ادبیات مطلوب
شما می بایست تشخیص دهید که چه نوع ادبیاتی برای کاغذ در رابطه ما و رابطه بهتر با مشتریان مطلوب میباشد، این فرمان نیازمند آشنایی مشتریان غرض، مجموعه سنی و موضوع کار کمپانی میباشد. ادبیات مطلوب در کاغذ در رابطه ما می تواند موجب ساخت آشنایی نسبی و اعتماد در مشتریان شما خواهد شد.

بعنوان نمونه در صورتی شما وارد کننده امکانات فنی و مهندسی می‌باشید معرفی موسسات همکار، ارائه مدرک دارای اعتبار نمایندگی و اطراف کاری و تعداد پرسنل کمپانی در شیت در رابطه ما می‌تواند مشوق قابل قبولی برای همیاری اشخاص با شما باشد اما می بایست در حیث داشته باشید که ادبیات شما درین ورقه به طور کامل قانونی خواهد بود.

در مقابل برای یک مولف یا این که کارشناس ساخت محتوا رعایت استانداردهای نگارشی و مراقبت امضای نویسندگی در‌این متن اهمیت بسیار متعددی خواهد داشت.

۳. عدم به کار گیری از تبلیغات
برگه در رابطه ما محلی برای معرفی خویش و رابطه بهتر با مشتریان میباشد. درین قسمت نباید به معرفی تولیدات خویش و بها های آن ها بپردازید بلکه از این دور و بر برای معرفی هدف ها و سیاست های کلی کمپانی به کار گیری فرمایید، اذن دهید تا اشخاص با مطالعه شیت در رابطه ما تا حد بیشتری با شما و تفاوت های مهم شرکتتان با بقیه رقبا آشنا شوند.

به‌این تصور کنید که مزیت رقابتی شما در مقایسه با بقیه افرادی که در‌این حوزه کار میکنند چه میباشد و درین برگه علاوه بر معرفی کمپانی، هدف ها و منظره خویش را برای مخاطبین پر‌نور نمائید.

۴. به کار گیری از تصاویر کمپانی و کارمندان
برای ذکر قصه خویش و یا این که شرکتتان می‌توانید از تصاویر مطلوب نیز سود بگیرید، ارائه عکس هایی از فضا کمپانی و سوله، همایش ها و نمایشگاه هایی که در آن‌ها عمل داشته اید و یا این که حتی عکس کارمندان و مدیران کمپانی در کاغذ در رابطه ما می تواند تاثیر متعددی بر ساخت و ساز این رابطه و آشنایی داشته باشد.

ولی به کارگیری از تصاویر بستگی بدون واسطه به نوع استفاده کننده و غرض کسب و فعالیت شما داراست. از جمله برای یک دکان اینترنتی تصاویری از اطراف کاری کمپانی در قسمت پشتیبانی و ارسال اهمیت بیشتری برای یوزرها داراست. در حالیکه در صورتی شما یک ماشین کرایه ای تبلیغاتی می‌باشید بهتر میباشد از تصاویر مرتبط با نیروهای ایده پرداز و کارشناسان مطرح درین کاغذ به کارگیری فرمایید.

اعتنا فرمایید که کیفیت تصویر و رعایت تکنیک‌های فن‌ای عکاسی نقش مهمی در برقراری رابطه با استفاده کننده خواهد داشت. در شرایطی که عکاس خیر نیستید، سفارش می کنیم از سرویس ها عکاسی ماهر Kadro به کار گیری فرمائید. تصویر پایین مثال‌ای از سرویس ها این موسسه خوش ذوق وسلیقه در قضیه عکاسی پرتره و گروه میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: