طراحی سایت استاتیک چیست؟ بررسی معایب و مزایای این طراحی
نوشته شده توسط : علی پور


یک ورقه اینترنت اثبات میباشد که برخلاف صفحه ها اینترنت پویا که به وسیله یک اپ اینترنت ساخت‌و‌ساز میشود دقیقاً به طور ذخیره گردیده به مرورگر اینترنت تحویل داده می شود. در سود، یک ورقه اینترنت استاتیک، داده ها مرتبط با تمامی یوزرها را با اعتنا به امکان‌های امروزی یک سرور اینترنت، برای دعوا درخصوص نوع محتوا را نشان می‌دهد. قابلیت اینترنت آپ تو دیت رسانی و دستکاری وب سایت‌های استاتیک به وسیله صاحب و مالک وبسایت نیست.

یک اینترنت وبسایت استاتیک، بی آلایش‌ترین اینترنت سایتی میباشد که میتوانید آن را بسازید. تارنما‌های استاتیک با HTML و CSS و فارغ از نرم‌افزار نویسی و رابطه با مقر‌های داده پباده سازی و ساخته میگردند. در اینترنت وبسایت استاتیک، تعامل با استعمال از لینک و پیوند‌ها قابلیت پذیر میباشد. تارنما‌های استاتیک بی آلایش‌خیس از وبسایت‌های داینامیک می‌باشند، زیرا اینترنت تارنما استاتیک نیاز به رمزگذاری و علم فنی کمتری دارااست.

همه اجزا درین تارنما‌ها اثبات و غیرقابل تغییر تحول میباشد و هیچ رابطی مانند مدیر محتوا برای تغییر و تحول یا این که بروز رسانی به وسیله دارندگان تارنما نیست.

در‌این وب سایت قابلیت ساخت و ساز تغییرات با به کار گیری از در اختیار گرفتن پنل نیست؛ زیرا درین وبسایت هیچ در دست گرفتن پنلی نیست. پس در صورتی میخواهید تغییراتی را اِعمال نمائید می بایست با امداد طراح وبسایت این عمل را انجام دهید؛ و در حالتی که نیاز باشد که تغییراتی را اِعمال نمائید بایستی این تغییرات به سیرتکامل‌ای صورت بپذیرد که ساختار اساسی وبسایت هیچ تغییری نکند.

با به کار گیری از طریق استاتیک، می‌توانیم وبسایت‌های کوچک را بسازیم و آنها‌را رئیس کنیم، البته وب سایت‌های وسیع با صدها و یا این که هزاران کاغذ را نمی‌توانید با استعمال از این طرز مدیر نمایید. در سایت‌های استاتیک، داده ها و محتوای سایت مجموعاَ گردآوری و پباده سازی می گردد.

وبسایت‌های استاتیک از لهجه‌های html, css, javascrip به کارگیری می‌نمایند و صفحه ها آن ها به دستکاری دوباره برای تغییر تحول نیاز دارا هستند.

واژه ی استاتیک به چه مضمون‌ میباشد؟
استاتیک معانی مختلفی داراست، برخی از آنها عبارت‌اند از: بومی، اثبات، راکد، بی جنبش، ایستاده، ایستا، متعلق به اجسام بومی.

 

مزایای ساخت سایت استاتیک چه می باشد؟
بعضا از مزایای تارنما استاتیک عبارتند از:

سریع گسترش پیدا می نماید.
توسعه و گسترش ی آن ارزان‌خیس میباشد.
میزبانی ریلکس‌خیس میباشد.
برای سایت‌های کوچک ایده آل میباشد.
نیاز به منبع معدود.
تحویل سریع و فوری.
امنیت نسبتاً بالا.
مطلوب برای کمپانی‌های کوچک.
پباده سازی غیر وابسته صفحه ها اینترنت
صفحه های اینترنت در وبسایت‌های استاتیک به طور جدا کد نویسی شدند و به طور جدا هم ذخیره می گردند.
توصیه می‌کنیم این نوشته‌ی‌علمی را هم بخوانید:
طراحی وب با قالب مهیا | ارزیابی حقیقی و واقعی مزایا و معایب ۲۰۲۰ | مجموعه پنتاما
۷ استدلال به کار گیری از تارنما استاتیک
امنیت زیاد
به‌این انگیزه که در نصیب سرور وب سایت‌های استاتیک هیچ سیرتکامل نرم افزار نویسی انجام نشده، این وبسایت‌ها از امنیت بالایی برخوردار میباشند. هیچ پلاگین ی پویایی برای میزبانی سایت نیست. سایت‌های استاتیک نسبت به تارنما‌های داینامیک امنیت بیشتری دارا‌هستند، چون به افزونه‌های CMS اعتماد ندارند. API و JavaScript برای انجام عملکردهای پویای اینترنت سایتهای استاتیک به کارگیری میگردند و خطر هک شدن را از میان می‌برند. از طرف دیگر، تارنما‌های فعال به جهت منابع چندگانه و پلاگین ها، بسیار مستعد هک شدن می‌باشند. تارنما‌های استاتیک به جهت پباده سازی با گویش‌های کلاینت ساید مانند HTML، JQuery، نسبت به وبسایت‌های داینامیک CSS امنیت بالاتری دارا‌هستند.

هزینه پباده سازی تحت
هزینه پباده سازی این وب سایت زیر میباشد و در صورتی بخواهید شرکتی برای شما تارنما استاتیک پباده سازی نماید، راحی استاتیک نسبت به وب سایت داینامیک هزینه کمتری خواهد داشت.

دارنده تعداد صفحه های محدود
تعداد صفحه های این نوع وب سایت‌ها معمولاً میان ۵ الی ۱۰ شیت میباشد، اما قادر است بیشتر هم باشد.

 

سرعت بالا
تارنما استاتیک به جهت نداشتن مقر داده با سرعت بیشتری بارگیری میگردد؛ بدین ترتیب، سرعت طراحی سایت در مشهد  استاتیک قریه برابر بیشتر از وبسایت داینامیک میباشد. طبق پژوهش ها صورت گرفته، حدود ۴۷٪ از اشخاص انتظار دارا‌هستند که‌این سایت در بازه ۲ ثانیه بارگیری گردد و ۴۰٪ از اشخاص درانتظار بار گذاری این سایت برای بازه زمانی مقطع بیشتراز ۳ ثانیه نخواهند بود. گسترش دهندگان اینترنت دائماً در سعی میباشند تا سرعت را ارتقا دهند، زیرا ارتقاء سرعت منجر بهبود تجربه ی مخاطب می شود.

میزبانی اینترنت و هزینه
تارنما‌های استاتیک دارنده پرونده‌های HTML اصلی می‌باشند که به فضای کمتری نیاز دارا هستند تا میزبانی این تارنما‌ها ارزان‌خیس از سایت‌های داینامیک گردد. سازمان هایی که دارنده اینترنت تارنما استاتیک میباشند، در هزینه‌های خویش صرفه جویی می نمایند و آن منابع را برای ترکیب بنا‌های اتومات برای ترکیب جدیدترین تغییرات در سیستم هدایت می نمایند.

صاحبخانه اینترنت، نیازی به پشتیبانی از یک گویش یا این که چارچوب خاص ندارد. در واقعیت، حقیقتاً به ویژگیهای نرم افزار شما اهمیتی نمی دهد. تنها بایستی بدانید که چه‌طور پوشه‌ها را سیو نمائید و سریع به آنها خدمت دهید!

مقیاس پذیری
سفارش می کنیم این نوشته ی علمی را هم بخوانید:
طراحی وب فیلم و سریال به طور تماما ماهر و منحصر
چه کارهایی بایستی صورت پذیرد که وبسایت تان فعال‌سازی خواهد شد؟ برخورداری از ترافیک پهناور در یک تارنما داینامیک ممکن میباشد یک فرایند سخت باشد. وبسایت‌های استاتیک اساس با لهجه نرم‌افزار نویسی HTML را می شود به راحتی با ارتقا پهنای باند اندازه گیری کرد.

پیشرفت‌های فناوری
وبسایت‌های مغازه‌های آنلاین در پیشین بایستی به سایت‌های پویا یا این که داینامیک توکل می کردند و آن نرم‌افزار نویسی پیچیده را مخلوط کرده و با اپ نویسی خسته کننده سروکار داشته باشند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: