انواع پاپ و تفاوت عملکرد آنها
نوشته شده توسط : علی پور


پاپ آپ چه است و چرا بوجود آمد؟
سالیان پیش، پاپ آپ تحت عنوان یک عنصر کاربردی در اکران محتوا، رویکرد خویش را در ساخت وب سایت گشوده کرد. طراحی سایت در مشهد هدفی که پنجره‌های پاپ آپ داشتند این بود که بتوانند محتوای اساسی و ما یحتاج استفاده کننده را سوای تغییر‌و تحول در ساختار کلی اینترنت‌وبسایت به اکران بگذارند.

بعداز مدتی، اکثری از تارنما ها از این خصوصیت خوب، سوءاستفاده کردند و وجهۀ تبلیغاتی به آن دادند. هنگامی تمامی مکان وب پر‌از پاپ‌آپ‌های تبلیغاتی شد، این موسسه گوگل بود که مانند مدام به نجات یوزرها آمد.

طبق قانون ها نو گوگل، وب سایت‌هایی که تبلیغات متعددی در تارنما خویش دارا‌هستند، با کاهش مرتبه در شیت حاصل گوگل مواجه می شوند. نقص‌ مهم البته جایی بود که در آن بازه زمانی ضوابط شفافی برای یک پاپ آپ مقبول گوگل و یوزرها وجود نداشت.


میتوان خاطرنشان کرد، خصوصیت‌های خوب و بد یک پاپ آپ قابل تشخیص نبودند. در‌این میان پرسش دیگری ذهن عشق و علاقه‌مندان را درگیرد کرد: آیا در وهله نخستین، استعمال از پاپ آپ راه درستی برای ارتقاء مشترکین روزنامه، پروموت کردن تخفیف‌های نو و معرفی نوشته‌ی‌علمی‌های جدید میباشد؟

درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم نخست کل ابهاماتی که در قضیه استعمال از پاپ آپ برای شما وجود داراست را برطرف کرده و با نگاهی زود گذر بر حالت شرایط کنونی پاپ آپ در ساخت سایت، 18 سفارش عملی و اثر گذار را به شما ارائه نماییم.

گونه های پاپ و تفاوت همت آن ها
اذن دهید نخست ببینیم پاپ‌های فعلی چه ظاهری دارا هستند، با چه هدفی از آن ها به کار گیری می‌گردد و ابداً چرا می بایست آنان‌را در پروژه های ساخت سایت استعمال کنیم.

Modal: یکی رایج‌ترین اشکال پاپ آپی میباشد که یوزرها در فضای اینترنت با آن روبرو میگردند. این نوع از پاپ آپ‌ها معمولاً به محض آمدن شما به وبسایت، در زیر یا این که کناره شیت ظواهر می گردند.

Interstitial: این نوع از پاپ آپ با ورود شما به تارنما، مجموع شیت را پوشش میدهد و برای مشاهده محتوای برگه می بایست نخست از شر آن خلاص گردید.

Notification Bar: این سبک معمولا مشابه به یک نوار آگهی، در بالاترین یا این که زیر‌ترین قسمت شیت قرار میگیرد.


به کارگیری از پاپ آپ لزوما فعالیت اشتباهی وجود ندارد. در واقع مهم‌ترین فاکتوری که بر کیفیت پاپ آپ تاثیر گذار میباشد محتوای قرار گرفته در آن و روش دسترسی مخاطب به فضای مهم ورقه میباشد. مثال های ذیل را میتوان تعیین های صحیح برای به کارگیری از پاپ آپ دانست.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: