یادگیری جاوا اسکریپت
نوشته شده توسط : علی پور


یادگیری جاوا اسکریپت
از سایر فرایند ساخت سایت که مخصوصا در وب سایت های داینامیک اهمیت بالایی داراست، یادگیری جاوا اسکریپت است. وب سایت های تعاملی که مخاطب با سرور رابطه برقرار می نماید از موادسازنده و المان هایی برخوردار است که پباده سازی آنان با لهجه اپ نویسی جاوا اسکریپت شکل میگیرد.   طراحی سایت در مشهد   در شرایط کلی می اقتدار اعلام کرد در‌صورتی‌که قصد دارید وب سایت شما به نوعی با دقت به نیاز مخاطب تغییر‌و تحول اخلاق دهد، مورد نیاز میباشد از جاوا اسکریپت به کارگیری فرمائید. از جمله قوانینی را در لحاظ بگیرید که قصد داشته باشید با انتقال موشواره روی یک دکمه، تغییر و تحول رنگ را به ظاهر آن ملاحظه کنید، در‌این‌صورت‌ مورد نیاز میباشد از جاوا اسکریپت استعمال فرمائید. قرار دادن امکان زوم روی تصاویر، پخش فولدر های صوتی و تصویری و برنامه کودک در صفحه های اینترنت مثلا نماد های کاربرد جاوا اسکریپت در طراحی وب می‌باشند.

گزینش ابزارهای گرفیکی
پباده سازی گرفیک یکی‌از مهمترین بخشها در طراحی وب سایت هست که وظیفه آن پباده سازی ظواهر یک وبسایت در قابل انعطاف افزارهای متفاوت از قبیل فتوشاپ میباشد. یک فرانت اند می بایست بتواند طرح ارائه گردیده به وسیله طراح گرافیک را به کد تبدیل نماید. برای اینکه بتوانید ظواهر تارنما را شل خیس و در کمترین مدت انجام دهید، توصیه میکنیم به یکی‌از قابل انعطاف افزارهای گرافیکی ساخت وب سایت از قبیل scketch مسلط گردید. این اپلیکیشن در پباده سازی نرم افزار های گوشی نیز کاربرد بسیار متعددی داراست.

برقراری رابطه وب سایت با سرور با PHP
یک کدام از مهم‌ترین قدم های آغاز ساخت سایت، اشراف کشف کردن بر لهجه های اپلیکیشن نویسی هست که رابطه در بین وبسایت و سرور را برقرار می سازد. گویش های مختلفی در‌این حوزه وجود دارا هستند که یک کدام از پرکاربردترین آن‌ها PHP میباشد. با یادگیری PHP و مسلط شدن بر مقر های داده می اقتدار قدم های موثری در تارنما های داینامیک برداشت. با مروری بر وبسایت های بسیار مشهور و اسم آشنا مانند فیسبوک، ویکی پدیا، یاهو، وردپرس، فلیکر و Tumblr که تمامی تعاملی می‌باشند متوجه اهمیت بسیار زیاد یادگیری php برای استارت ساخت سایت خواهید شد.

گزینش IDE و Text editor برای ساخت وب سایت
کل برنامه نویس ها بک اند و فرانت اند صحیح مانند یک مکانیک به باکس ابزار نیاز دارا هستند و حتما هر چه ابزارها کار کشته خیس و کاملتر باشد در غایت همت و بازدهی بهتری را شاهد خواهید بود. تعیین IDE و Text Editor یک کدام از دیگر از قدم های آغاز ساخت وب سایت میباشد که به شما ابزارهایی را برای کدنویسی بهتر با خوانایی فراتر ارائه میدهد. ویرایشگرهای متن یا این که Text Editorهای متنوعی اکنون در دسترس میباشند که می قدرت آن ها را تعیین کرد که از دارای شهرت ترین آن‌ها Microsoft Visual Studio، PhpStorm، Microsoft Expression Web میباشند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: