هدر وب سایت چه می باشد
نوشته شده توسط : علی پور


هدر وب سایت در زبانی بی آلایش به تصویری که در صدر یک شیت ی فردی ، فروشگاهی ، شرکتی و … قرار می‌گیرد طراحی سایت در مشهد header می‌گویند . درصورتی که چه اسم های دیگری هم برای آن وجود داراست ، همانند : پباده سازی بنر وب سایت ( ولی استعمال از این واژه و کلمه و اسم برای هدر به طور کامل غیر سنجیده و غیر منطقی ست ، به این دلیل که بنر مورد و غرض غیر وابسته ای دنبال می نماید ) ، سرصفحه ، تصاویر اسلاید ( این اسم هم دارنده خصوصیت های خاص خویش میباشد که به آن به‌دنبال می پردازیم ) .


هدر وب سایت چه می باشد

هدر تارنما چه است ؟
مجموعاَ ، پباده سازی هدر وبسایت بایستی دارنده خصوصیت هایی باشد و مقصود خاصی را دنبال نماید ، از انجایی که‌این تصویر تحت عنوان اولی تصویر یا این که تصاویر در برگه آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد ، بایستی باطن خویش مفاهیمی داشته و آن را با استعمال از تصویر و متن‌ها به استفاده کننده ، استفاده کننده و تماشاچی ای که قصد مشاهده سایت شمارا دارااست انتقال دهد .

خصوصیت های یک هدر وبسایت مطلوب :
نامرتب نبوده و بدور از هرگونه استعمال بی راه و روش از متن‌ها باشد . بلکه بایستی به طور کامل هدفمند و بدور ظریف از متن‌ها و شعارهای خویش در تصویر هدر مصرف شود .
از سایز یا این که بعد ها استاندارد مصرف شود بطوری که مخاطب در هر پلتفرمی که تصویر را مشاهده می نماید ، همچنان تصویر برای آن خوانا ، قابل فهم و شعور و جالب باشد .
به پباده سازی گرافیک هدر اهمیت دهید ، اینکه تصویر ابتدایی تارنما شما از یک گرافیک مطلوب ، جالب و موءثر برخوردار باشد . می تواند نقش مهمی را پیرو آنالیز و تلاوت کاغذ اینترنتی شما برای استفاده کننده داشته باشد و مخاطب را برای ادامه و مشاهده دیگر صفحه ها شما ترقیب نماید .
نقش اصلی تصویر هدر :
هدر شاید بیش تر از هر مورد و مورد دیگری بعد از ورود مخاطب به وب سایت شما حائز اهمیت و رده خاصی میباشد . بدلیل اینکه شما از روش header می‌خواهید یوزرها از محتوای ورقه باخبر سازید .

بطور نمونه وقتی که یک تارنما با قضیه پوشاک داشته باشید ، طبیعاتا باید از یک تصویر گرافیکی بی آلایش یا این که پیچیده مربوط به مورد پوشاک به کار گیری و تماشاچی را از محتوا ورقه مطلع سازید . در غیر اینصورت تماشاچی هنگامی با تصویر مناسب و باکیفیت و مربوط به چیزی به‌دنبال آن بوده مواجه نشود ، در نگاه نخستین تاثیر منفی روی آن نهاده و حتی این قابلیت وجود داراست که در به عبارتی نخست شیت اینترنتی بسته یا این که حذف نماید .

تفاوت فی مابین کلمه و واژه هدر ، بنر ، اسلاید در چه است ؟
اسلایدر :
اسلایدر به صورت پیش فرض یک موقعیت نمایشی است ، که در سبک های متعدد و با اعتنا به نوع کد نویسی به اکران تصاویری که در اختیارش قرار می‌دهیم در صفحه های اینترنت می‌پردازند . تعداد اکران آن نامحدود بوده و به دلخواه شما گزینش می‌گردد . صرفا کافی تصاویر را به اسلایدر انتقال داده و آن را در محلی معلوم به اکران در آورید .

بنر :
پباده سازی بنر تماما گوناگون از پباده سازی هدر بوده . بنر جنبه ی تبلیغاتی داشته و در جایی که واژه و کلمه ای به اسم هدر تارنما وجود داراست و وظیفه ی آن معین شده‌است این کلمه و واژه برای آن بی مضمون‌ میباشد . به این دلیل‌که پباده سازی بنر برای تبلیغات اثبات که برای معرفی سرویس ها ، فروش جنس و … در بخش های دیگر گزینه به کارگیری قرار می گیرد و جایگاهی در رمز ورقه یا این که اسلاید ها ندارد . اما که در هدر ها هم می شود به معرفی جنس یا این که معرفی سرویس ها پرداخت خواهد شد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: