توابع وردپرس چه می باشد
نوشته شده توسط : علی پور

2- ساخت نصیب‌های متفاوت در وردپرس با استعمال از پلاگین‌ها

بعد از سفارشی سازی ظواهر تارنما اتوماتیک به همین جا ختم نشده و حاذق خواهید بود تا هر نوع نصیب دیگری را به وردپرس  طراحی سایت در مشهد برای موردها مختلف اضافه نمایید که در‌این حالت افزونه های وردپرس و یا این که به عبارتی پلاگین وردپرس به شما یاری خواهند کرد. پلاگین وردپرس را می شود به تیتر بسته های قابل انعطاف افزاری کوچکتر در وردپرس در حیث گرفت که با قرارگیری در وردپرس تحت عنوان یک تکمیل کننده کار کرده و با نرم‌افزار‌نویسی خاصی که روی آن‌ها انجام شده میباشد وظیفه خاصی را انجام می دهند.

 

در شرایطی‌که بخواهم با بیان نمونه بدین قضیه اشاره کنم معمولی ترین فعالیت  تولید فرم میباشد. برای ساخت‌و‌ساز فرم در وردپرس موردنیاز میباشد تا از یک پلاگین به کارگیری فرمائید که فی مابین پلاگین های مو جود، پلاگین فرم تماس 7 از محبوبیت بالایی شامل است، بعد از نصب این پلاگین و قرارگیری آن در کنار وردپرس قابلیت ساخت و ساز فرم برای شما آماده شود که میتوانید فرم خویش را با به کار گیری از آن پباده سازی کرده و در صفحه ها خویش از آن ها برای گردآوری داده ها یوزرها به کار گیری فرمائید.

 

پلاگین های وردپرس نیز بصورت بدون‌پول همانند قالب وردپرس دربرگیرنده یک منبع بزرگ می باشند. با کاوش بر پایه ی دسته بندی و فیلترهای آن توانا خواهید بود با مراجعه به صفحه های هر پلاگین به خصوصیت های آن‌ها و کاری که انجام میدهد دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به مخزن پلاگین های وردپرس میتوانید به نشانی wordpress.org/plugins مراجعه‌کنید.

 

3- توابع وردپرس چه می باشد؟

پلاگین‌ها و قالب های وردپرس برای اکران داده ها پویا در وب سایت از توابع وردپرس به کار گیری می‌نمایند. توابع وردپرس چندین کدهای نرم‌افزار نویسی php می‌باشند که از آنان می قدرت برای اکران داده ها پویا در وردپرس بهره مند شد. داده ها پویا به عبارتی اطلاعاتی می باشند که در مقر داده وردپرس قرار دارا‌هستند که مثلا آن‌ها می شود به محتوای نوشته، برچسب نوشته، دسته بندی نوشته و.. اشاره نمود که با قرار دادن تابع وردپرس مربوطه در قالب و یا این که پلاگین وردپرس می اقتدار آنها‌را فراخوانی کرده و در وبسایت و صفحه ها متعدد اکران بخشید. توابع وردپرس به طور پیشفرض در آن قرار دارا‌هستند و افزون بر آن با کدنویسی در قالب وردپرس و پلاگین وردپرس نیز توانا خواهید بود تا مبادرت به تولید توابع جدیدی در وردپرس نمائید. پس عملا نمی قدرت اعلام‌کرد که توابع وردپرس محدود به تعداد خاصی خواهند بود. در پباده سازی قالب و پلاگین وردپرس مورد نیاز میباشد تا با توابع پیشفرض وردپرس به طور بی نقص و جامع آشنا باشید تا در پباده سازی های خویش از آن ها به کارگیری نمائید. با مراجعه به نشانی codex.wordpress.org حاذق خواهید بود تا به تمامی توابع وردپرس دسترسی داشته و از آنان برای پباده سازی هر نوع پلاگین و قالب سفارشی به کار گیری فرمائید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: