در پی به تفاوت UX و UI میپردازیم که عبارتند از
نوشته شده توسط : علی پور

در پی به تفاوت UX و UI میپردازیم که عبارتند از:

 

صراحت دارد که UI تحت گروه UX می‌باشد ولی چهت نیل به انگیزه و سود مناسب وب سایت از UX استعمال می گردد.

برای اینکه تاثیر گذاری وبسایت UX بالا باشد UI و به کارگیری از آن ضرورت دارااست چون فارغ از وجود پباده سازی  طراحی سایت در مشهد UX وبسایت ظاهری خوشگل و خیرکننده دارااست. البته همت آن ضعیف خواهد بود.

برای داشتن پباده سازی UX توجه و دقت به مفاهیم روانشناسی اهمیت داراست. ولی در پباده سازی UI می اقتدار از ابزارهایی مثل کلیپ، تصویر و… بهره مند شد.

پباده سازی UI ذوق ای میباشد و بسته به ذوق و سلیقه وبسایت پباده سازی می‌شود. در حالتی که در صورتی بخواهیم وب سایت با اصول پباده سازی UX داشته باشیم بایستی به مراد یوزرها و نیازهای آن ها دقت و اعتنا کنیم.

توجه فرمایید ux حتی ممکن میباشد در به کار گیری استفاده کننده در شب و روز نیز تفاوت قائل شود، خیر از بابت شدت روشنایی که به ui مربوط میباشد ، بلکه از بابت گونه تقاضای استفاده کننده که ممکن میباشد کاربرها مثلا در یک وبسایت فروشگاهی (منحصر یک سرزمین یگانه به عنوان مثال کشور‌ایران) شب ها پیرو چند تولید ها باشند و در ساعت‌ها کاری پیرو محصول ها دیگر باشند.

 

اصطلاحات بهینه سازی UI و UX به هم مرتبطن. هر یک به تنهایی و سوای در لحاظ دریافت کردن دیگری نمیتواند وجود داشته باشد برای همین اگه بخواهید seo تارنما شما به برد دست پیدا نماید می بایست از این دو تا بطور هماهنگ به کارگیری نمایید.

 

 

 

اهمیت رابط کاربری و تجربه کاربری برای کسب و امور در چه چیزی است؟

هر کسب و کاری به کالا، سایت یا این که نرم افزار نیاز دارااست تا در بازار خودش را معرفی نماید و به مشتریان خویش داده ها لازم را بدهد. کمپانی‌های وسیع برای رابط کاربری و تجربه کاربری هزینه متعددی پرداخت مینمایند، زیرا به تجربه دریافته‌اند که UI مانند قلابی میباشد که مخاطب را به سمت خویش میکشد.

 

وبسایت‌هایی که UI نیکی ندارند، در به عبارتی بدو ورود استفاده کننده، مشتری را از دست می دهند. هرچقدر هم که ایجاد محتوای فن‌ای انجام دهید، در حالتی که رابط کاربری نیکی نداشته باشید، کسی در وب سایت شما نمی‌ماند و ترافیک تارنما شما ارتقاء پیدا نمی‌نماید. گوگل این اخلاق یوزرها را تشخیص می دهد و برای شما امتیاز منفی در حیث می گیرد.

 

هنگامی که تجربه کاربری و رابط کاربری نیکی دارید، یعنی محتوا یا این که سرویس ها را در صحیح‌ترین صورت ممکن و به شایسته ترین طریق ارائه می کنید؛ بدین ترتیب مشتریان خویش را روز آپدیت ارتقا می‌دهید.

 

انگیزه همه کسب و امور این میباشد که به فروش بیش تر دست پیدا نمایند و مشتریان خویش را ارتقا دهند. کسب و کارهایی که اخیرا فعالیت خویش را آغاز کرده‌اند، بایستی به تجربه کاربری و رابط کاربری اهمیت بیشتری بدهند؛ چون هر استفاده کننده قادر است مشتری بالقوه برای کسب و فعالیت آنها باشد.

 
 




:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: