مهم ترین اقدامات لازم بعداز فعال سازی اینترنت‌ تارنما
نوشته شده توسط : علی پور


بخش اعظمی از دوستان خوب پس از راه‌اندازی طراحی سایت در مشهد با ابهامات متعددی روبه‌رو می گردند. اینکه آغاز چرخه‌ی عمل، نگه‌داری و بسط اینترنت‌تارنما به چه صورتی میباشد؟ آیا تنها گذاشتن مطالب در وبسایت کافی میباشد؟ در یک صحبت از کجا و به چه شکل آغاز نمایند؟

پس از فعال سازی وبسایت، شما تحت عنوان ادمین وب سایت برای توسعه اینترنت ساییتان وظایف متعددی دارید. ما این وظایف را تا قبل از اینً به‌رخ جامع در نوشته ی علمی‌ی وظایف ادمین وبسایت باز‌نگری کرده‌ایم. ولی درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم ابتدایی و ضروری‌ترین اقدامات لازم پس از فعال سازی تارنما را به گویش معمولی بیان کنیم. در واقع گام صفر به کارگیری از اینترنت‌وبسایت!


مهم ترین اقدامات لازم بعداز فعال سازی اینترنت‌ تارنما
اقدامات لازم بعداز نصب وردپرس و رویه‌ اندازی سایت، نکات معمولی ولی مهم ذیل میباشد که پیشنهاد می کنیم آنها‌را دورازشوخی بگیرید.


۱- داده ها نخستین تارنما را کامل شدن فرمایید.
اقدامات بعداز نصب وردپرس
داده ها نخستین‌ی وب سایت مثل اسم و توضیح کوتاه وب سایت، لوگو، داده ها تماس، نشانی، پروفایل کاربری، صفحه های در رابطه ما و تماس با ما و.. را در دست گرفتن و کامل شدن فرمائید. این داده ها برای صحیح شناخته شدن شما لازم می باشند.

 

۲- پیکربندی نخستین وبسایت را انجام دهید.
بعداز فعال سازی وب سایت انجام پیکربندی نخستین، بسیار اهمیت داراست. پیکربندی وردپرس مثل تهیه و تنظیم دسته slug، پیکربندی گونه‌ها، تعداد مطالب نمایشی در وب سایت، ساعت محلی و… را در اولِ عمل انجام دهید.


۳- مطمئن گردید وبسایت شما برای موتورهای کاوش قابل اکران میباشد.
ربات‌های گوگل بایستی به اینترنت‌تارنما شما دسترسی داشته باشند تا بتوانند مطالب شمارا در حاصل کاوش به یوزرها اکران دهند. نگران نباشید نیازی به انجام فعالیت خاصی وجود ندارد. چندین روز پس از فعال سازی اینترنت‌ وب سایت، عبارت site:yourdomain.ir (به جای عبارت yourdomain.ir نشانی اینترنت‌تارنما خویش را قرار دهید.) را در موتور کاوشگر گوگل، کاوش فرمایید. در‌صورتی‌که اسم اینترنت‌سایتتان در حاصل گوگل ظواهر شد پس مشکلی وجود ندارد. در غیر این‌چهره وارد پنل وردپرس خویش گردید در بخش “پیکربندی > قرائت > اکران به موتورهای کاوش” پیکربندی را باز بینی نمایید.


۴- اصول seo را بدون شوخی بگیرید.
اقدامات لازم بعداز فعال‌سازی تارنما
یک وبسایت پس از فعال سازی بایستی از اصولی پیروی نماید که بتواند بازدید هدفمند بیشتری داشته باشد. این اصول به عبارتی ضوابط seo می باشند. در‌صورتی‌که از بهینه سازی داده ها مقداری دارید سفارش می‌کنم مطالعه‌‌ی نوشته‌ی‌علمی‌ی معرفی بهینه سازی تارنما را از دست ندهید.

رعایت ضوابط seo در وبسایت، به شما امداد می نماید در حاصل گوگل بهتر ظواهر گردید و از جستجوهای گوگل محل ورود بیشتری داشته باشید. برای رعایت اصول نخستین بهینه سازی از پلاگین‌ی yoast سئو امداد بگیرید.
باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت برای طولانی تر چشم شدن شما لازم میباشد. پس در حالتی‌که خودتان به‌این اصول احاطه ندارید بهتر میباشد این فعالیت را به یک کارشناس بسپارید.

مجموعه ادمین تارنما در امر seo رشته‌ای وبسایت فعال میباشد. برای شناخت با سرویس ها بهینه سازی در مجموعه ادمین وبسایت به برگه‌ی بهینه سازی و سئو وب سایت مراجعه‌کنید.
همینطور در حالتی‌که تصمیم به یادگیری مباحث بهینه سازی دارید، ما این یادگرفتن را بدون‌پول در مشت شما قرار خوا هیم اعطا کرد. کافیست از روش همین لینک و پیوند به برگه‌ی یادگرفتن بدون پول seo رجوع کنید.

زمان بدون پول فراگیری seo

۵- ساخت محتوا را مقدمه فرمائید.
بعداز فعال‌ساز‌ی سایت هرچه زودتر طریقه‌ی عمل کردن با پنل وردپرس را فرا بگیرید و مطالب خوب منتشر نمائید. محتوای مطلوب و مربوط به مورد وبسایت، برای شما بازدیدکننده‌ی هدفمند به ارمغان میاورد، که هریک از آن ها می توانند ابعاد مشتری شما باشند.

محتوای اینترنت‌وبسایت شما بایستی هدفمند، غیر تکراری، خوانا و باصرفه گردیده باشد. بعداز ساخت محتوا آن را سئو فرمایید. در غیر این‌رخ ممکن میباشد فیض‌ی مطلوب و درخور عملکرد خویش را اخذ نکنید. برای اینکار از نوشته‌ی علمی‌ی تحت یاری بگیرید.

طرز ساخت محتوای اصولی

۶- گوگل سرچ کنسول را برای وب سایت راه‌اندازی نمائید.
گوگل سرچ کنسول دارای اسم و رسم‌ترین ابزاری میباشد که به امداد آن داده ها جامعی برای رئیس seo تارنما (سئو تارنما برای موتورهای کاوش) اخذ میکنید. از این نحوه میتوانید منزلت خویش را در نتیجه ها گوگل بهبود ببخشید. شما میتوانید تعداد بک لینک و پیوند‌های اینترنت‌وبسایت، صفحه های ایندکس گردیده‌ی وبسایت (بوسیله گوگل خوانده گردیده)، خطاهای ربات گوگل، گزارش امنیت تارنما، کلماتی کلیدی کاوش گردیده و روستا‌ها داده ها دیگر از اینترنت‌وبسایت خویش به‌دست آورید.

 

 





:: برچسب‌ها: طراحی سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: