در طراحی سایت حرفه ای باید با تمام مرورگر ها سازگار باشد
نوشته شده توسط : علی پور


هنوز به کار گیری کنندگان از وب از مرورگرهای مختلفی استعمال می نمایند. Chrome و Mozilla و explorer از دارای شهرت ترین این مرورگرها میباشد. در ساخت سایت ماهر یکی مواقعی که تأکید بسیار متعددی روی آن موجود است سازش با همه مرورگرهاست. چون در شرایطی‌که که وبسایت شما با مرورگری سازش نداشته باشد مشتریانی که از آن مرورگر استعمال مینمایند را از دست خواهید بخشید.

سازش طراحی وب ماهر با طراحي سايت در مشهد اشکال تبلت ها و تلفن های یاروهمدم
قرن حاضر شاهد ارتقا روز افزون استعمال از تبلت و تلفن های هوشمند میباشد و در حال حاضر بیش تر اینترنت گردان برای کار خویش در وب با دقت به سهولت به کار گیری و در دسترس بودن، این‌راه را گزینش مینمایند. از خصوصیت های مهم طراحی وب ماهر سازش با تلفن همراه و تبلت می‌باشد.

امنیت بالا در ساخت وب سایت ماهر
حک شدن و وجود باگ های امنیتی در وبسایت یکی مشکلاتی میباشد که به وفور صورت می‌دهد و نگرانی های فراوانی را به وجود میاورد. برای خودداری از اقدامات نفوذ پذیری به وب سایت یکی‌از چاره ها استعمال از سرورهای ایمن با امنیت بسیار بالا می‌باشد. ولی شیوه های متفاوت دیگری نیز برای خودداری از حک شدن موجود هست که در مقاله ها تخصصی پباده سازی سایتحتماً به آن‌ها نیز خوا هیم پرداخت.

پباده سازی استاندارد طراحی سایت ماهر
برای ساخت سایت رشته ایاصول و استانداردهای جهانی و دربین المللی موجود هست که در هر سایتی بایستی به طور بدون نقص رعایت شود. راجع‌به این استانداردها به طور مفصل در دیگر مقاله‌ها مو جود در پباده سازی سایتبحث شده‌است که برای داده ها طولانی تر می‌توانید به‌این مقاله‌ها مراجعه نمایید.


طراحی سایت با امکان های دو زبانه و چندین زبانه
در صورتی‌که که قصد دارید در بازارهای فی مابین المللی کار نمایید او‌لین گام داشتن سایتی میباشد که دارنده دو و یا این که یکسری گویش باشد. این لهجه ها بسته به جامعه ها انگیزه شما تعیین می‌شود و دایره نفوذ و مشتریان شمارا در کشورهای گوناگون ارتقاء می‌دهد.

طراحی وب سایت ماهر مشتمل بر چه امکاناتی میگردد
قابلیت و امکان تولید و مدیر زیرپورتال ها
مدیر اعضاء و نام نویسی
قابلیت پشتیبانی از زبانهای متعدد
پیکربندی توسعه یافته امنیتی
تولید و مدیر صفحه های ( نامحدود )
رئیس فولدر ها و شاخه ها
فعالسازی تارنما چندین زبانه
کاوش گر داخلی پورتال
تولید و رئیس منو ها و تحت منو ها ( نامحدود )
مدیر اسکریپت ها
پشتیبانی از محل ورود و خروجی XML
پشتیبانی از ماژولهای مجتمع و توزیع گردیده
مدیر مجموعه ها و یوزرها و دسترسی ها
قابلیت بازیابی داده ها (Recycle Bin)
ورژن چاپی صفحه ها
Ajax & Drag and Drop
آمار بازدیدکنندگان از پورتال
لیست عملیات یوزرها
پشتیبانی از قابلیت RSS Writer
نقشه سايت
ايجاد و مدیر فرمها
مديريت پرسش و جواب
ساخت وب سایت |طراحی وب|طراحی وب سایت ارزان|ساخت وب سایت ماهر

ساخت وب سایت ماهر خویش را از ما بخواهید
اكنون داشتن تارنما يكی از نيازهای اساسي هر واحد كاری میباشد. به جرئت مي قدرت ذکر کرد سريعترين و بهترين روش معرفي فعاليتها، تولید ها و شركتها ايجاد يك طراحی وب متخصص است. طراحی وب سایت و طراحی سایت بر روي اينترنت بسيار بالاتر از دو مرحله برنامه نويسي و پباده سازی میباشد. اشراف بر فرایند پباده سازی منجر سهولت و سرعت در انجام پروژه و افزايش كيفيت نهايی سايت خواهد شد. تيم ساخت سایت نونگار در اين زمينه در اختيار شما خواهند بود تا با سود گيری از تخصص آنان به شما راه و روش حلي جامع و حضوری پیروز در اينترنت عرضه نماييم.
فارغ از نياز به علم برنامه نويسي ساخت وب سایت گزینه دلخواه خویش را از بين بيش از صدها هزار تارنما گزینش کنيد و از طريق پنل مديريت به طور کامل فارسي به آساني مديريت نماييد .
مهم‌ترین علت تمایز نونگار، پشتیبانی فوق العاده آن میباشد . نونگار جزو نادر شرکتهائی درین صنف میباشد که بیشتراز 14 نیروی استخدامی دایم در دفتر کار پشتیبانی خویش داراست که در رخ نیاز سوای هماهنگی گذشته می‌توانید به دفتر کار پشتیبانی نونگار مراجعه حضوری فرمایید و خویش تماشاچی این مهم باشید .
طراحی وب سایت ماهر با در حیث به چنگ آوردن اصول گرافیک تارنما ماهر و نیز بهینه سازی تارنما ماهر ساخت میگردد که اکثر زمان ها مستلزم تخصص و تبحر در قضیه ساخت سایت ماهر میباشد. در لحاظ به دست آوردن تجهیزات و امکان های موردنیاز نیز گزینه دیگری میباشد که به معنی ساخت سایت ماهر بیان می‌گردد و نیاز مناسب کارفرمایان در پروژه های ساخت سایت می‌باشد.





:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: