ویژگی های طراحی سایت موسسه آموزشی
نوشته شده توسط : علی پور

طراحي سايت در مشهد در برد طراحی وب موسسه آموزشی خصوصیت های بسیار متعددی مطرح میباشد. وبسایت های آموزشی پباده سازی گردیده با دقت به مدل مصرف و کاربردی که دارا هستند و هدفی که برای آن پباده سازی گردیده اند خصوصیت های یگانه خویش را دارا هستند. ما در اینجا به تنی چند از آن ها اشاره میکنیم :

ریسپانسیو یا این که واکنشگرا بودن در طراحی وب سایت موسسه آموزشی

ریسپانسیو یا این که واکنشگرا بودن در ساخت وب سایت موسسه آموزشی
با گسترده خیس شدن به کارگیری از تلفن همراه و تبلت ها برای کاوش و اینترنت گردی در فضای مجازی، ریسپانسیو و برخورد گرا بودن یکی‌از لازمات هر سایتی میباشد. بیشتراز نیمی از یوزرها وب سایت ها را یوزرها تلفن همراه و تبلت تشکیل می‌دهد در شرایطی‌که که قالب وب سایت شما از اکران صدق در تلفن همراه و تبلت برخوردار نباشد قادر است سبب ساز به تلف کردن یوزرها متعددی شود. از طرف دیگر درصد بسیار متعددی از مخاطبین تارنما های آموزشی را جوان ها و نوجوان ها تشکیل میدهند که‌این گونه از مخاطبین برای مشاهده وبسایت استعمال بیشتری از تلفن همراه و تبلت دارا هستند.

 

انعطاف پذیری در طراحی وب سایت موسسه آموزشی
تارنما های آموزشی و آموزشگاهی بایستی به گونه ای پباده سازی و پیاده سازی شوند که بتوانند تماماً با نیاز استفاده کننده متناسب بوده و بسته به اهدافی که برای آن پباده سازی گردیده اند پاسخگوی تمام نیاز های یوزرها باشند. از طرف دیگر وب سایت های آموزشی بایستی نسبت به نیاز یوزرها خویش منعطف باشند یعنی بسته به نیازهای آنها بتوان بخش های نو و خصوصیت های تازه به تارنما بیش تر کرد مثلا میتوان به افزودن یک گویش نو به وبسایت اشاره نمود.

 

معلوم بودن انگیزه از ساخت وب سایت برای موسسه آموزشی
برای اینکه بتوانید به طور بدون نقص نیازهای یوزرها تارنما را برطرف کنید می بایست از به عبارتی در آغاز انگیزه تارنما را معین کرده باشید به عنوان مثال در صورتی هدفتان ارائه مطالب آموزشی برای خردسال ها سن 9 تا 12 ساله میباشد می بایست ظاهری متناسب با آن را برگزینید یا این که در شرایطی که می خواهید برای سنین فراتر محتوا ارائه دهید و یا این که موسسه آموزشی شما برای اشخاص بزرگسال کلاس برگزار می کند وب سایت می بایست ظاهری ماهر خیس و تخصصی خیس داشته باشد.

 

کارهایی که ما انجام می‌دهیم:

به صورت مختصر ما می‌توانیم برای مورد ها ذیل برای شما تارنما پباده سازی کنیم:

طراحی وب مدرسه ها
طراحی وب دانشسرا گویش
ساخت وب سایت دانشسرا هنری
طراحی وب سایت دانشسرا فنی
ساخت سایت دانشسرا ورزشی
طراحی وب مهدکودک
ساخت وب سایت درس دادن محرمانه


با افتخار می توانیم اعلام کنیم که کمپانی ساخت سایت رایا پارس مثال امور و پروژه های بسیار حاذق را در قضیه ساخت سایت های آموزشی انجام داده میباشد به طوریکه بخش اعظمی از آنان اکنون مشتریان مخصوص خودشان را دارا‌هستند. از تیم این مثال امور میتوان به پروژه های پایین اشاره کرد:

وبسایت منزل علم ها تربیتی و روانشناسی

وبسایت تدریسانه


در حالتی‌که سوالی در هر مورد داشتید می توانید با داده ها تماسی که در انتهای همین برگه برای شما قرار دادیم با ما تماس نتیجه ها نموده؛ ما همواره در کنار شما هستیم.





:: برچسب‌ها: طراحي سايت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: