مهمترین نکات در طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور

اسم دامین، آدرس اینترنتی اینترنت وبسایت شما می باشد . تمامی اینترنت وبسایت ها می بایست قبلی از ورود به دنیای اینترنت و سایت، نام دامین داشته باشند . در حالتی که شما برای ترویج و تبلیغ کسب و فعالیت خویش بودجه تبلیغاتی در نظر گرفته اید، راهی فیض آور وجود دارد، آن نیز این هست که قبلی از پباده سازی سایت، نام دامنه ای انتخاب نمائید که نزدیک به اسم کسب و عمل شما است، تا یوزرها به محض دیدن نام دامین شما، دریابند که فعالیت شما چیست و چه خدماتی ارائه می دهید . البته در صورتیکه میزان دارایی کافی ندارید نتیجه آورترین منش این است که نام دامینی گزینش فرمائید که یک کلمه حیاتی را مشتمل بر شود . در این رخ زمانی مردم عبارت و کلمه و واژه خاصی را جستجو می کنند احتمال این که تارنما شما نیز بخشی از نتایج جستجو باشد، اکثر خواهد بود . از نامی استعمال نمایید که با مورد و هدف ها کاری شما متناسب باشد .

طراحی سایت در مشهد

استانداردهاي
طراحي به استانداردهاي طراحي اینترنت سايت دقت کنيد . در اينترنت اینترنت سايت هايی وجود داراست که از بيش از 6 يا 8 فريم در ورقه استفاده کرده اند . به کار گیری از تکنيک هاي غير متعارف و عدم توجه به استانداردها اگر‌چه ممکن می‌باشد سبب زيبايي اینترنت سايت شود، اما باعث حزن برخي ديگر از بازديد کنندگان سايت خواهد شد .

سرعت
لود هر روز به تعداد کسانی که از اینترنت به کارگیری می کنند افزوده می شود، البته این به‌این مفهوم نمی‌باشد که سرعت اتصال آن ها به اندازه سرعت اتصال شماست . تحقیقات و مطالعات اخیر نشان داده می‌باشد که سرعت بارگذاری کاغذ اساسی ترین فاکتور رنکینگ می باشد . یک مشتری بالقوه عشق و علاقه و اشتیاق خودش را برای دیدن وب وبسایت شما از دست می دهد اگر سپس از یکسری ثانیه هیچ منتخب از تارنما بالا نیاید . پس تارنما خود را سبک و اعصاب پباده سازی نمایید تا بتوانید مشتریان و بازدیدکنندگان را راضی نگه دارید .

محتوا
در رابطه محتوای اینترنت سایت خود تفکر نمایید . هر چقدر که اینترنت وبسایت شما زیبا طراحی شده باشد چنانچه داده ها مورد نیاز یوزرها را ارائه ندهید، از شما رو برمی گردانند . کاربران به دنبال داده ها و محتوا به سایت شما آمده اند و وب تارنما باید به آنان احساس خیر و خوبی از یافتن اطلاعات درست، اثر گذار و آسوده الوصول یار با زیبایی گرافیکی القا نماید . در ارائه داده ها و توضیحات دست و دل باز باشید، احتمالا بعضا از اطلاعات بی آلایش ای که به لحاظ شما حائز اهمیت نیستند برای یوزرها اینترنت سایت شما زیاد جالب باشند .

رنگ
رنگ ها می توانند نقش مهمی در طراحی تارنما شما داشته باشند . چه بسا اکثر از چیزی که فکرش را می نمائید . رنگ ها بر قابلیت و امکان به کار گیری وبسایت تأثیر مهمی دارا هستند . علاوه بر رنگ هایی که در کنار هم جلوه خاص و زیبایی را به وب سایت شما می بخشند، رنگ هایی هم وجود دارا‌هستند که یوزرها به محض دیدن آنها سایت شما را ترک می‌نمایند . مورد ها ذکر گردیده صرفا یک‌سری از نکات اصلی در پباده سازی سایت می باشد که هر یکسری ابتدایی، ولی فراوان کاربردی و مالامال اهمیت میباشند که در عین سادگی بسیاری از صاحبان وب سایت به آن ها دقت نمی نمایند . پس آن ها را حتماً بدون شوخی بگیرید و آنها را امتحان نمائید . در نقطه نهایی نتیجه را نسبت به حالت قبل مقایسه نمائید و متوجه تأثیرات این نکات گردید .

حداقل
کلیک این نکته فراوان دارای اهمیت هست . بین بازدیدکنندگان و اطلاعات، دست‌کم کلیک ممکن را در حیث بگیرید تا بازدیدکننده بدون چاره نباشد برای دستیابی به اطلاعات زمینه نیازش چند توشه کلیک نماید . کلیک کردن فراوان منجر می شود که بازدیدکنندگان وبسایت را ترک نمایند .

سئو
وب سايت شما می بایست براي موتورهاي کاوش بهينه شود . بهترين و ناچیز هزينه ترين رویه براي جذب مخاطب برای اینترنت سايت شما، به کار گیری از کليک ارگانيک میباشد . کليک ارگانيک يعني بازديدکنندگاني که با کليک برروي لينک اینترنت سايت شما در موتورهاي جستجو به وب سايت شما آمده اند . اين گونه کليک قلیل هزينه ترين شیوه براي جذب بازديدکنندگان به اینترنت سايت شماست . در حين طراحي اینترنت سايت به اين مسئله دقت کنيد .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: