دلایل نیاز به طراحی ریسپانسیو
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد در سالهای اخیر نقش تارنما ها بر روی کسب عمل های گوناگون بسیار تاثیر گذار بوده میباشد. طراحی وب سایت هر روز تخت گاز در درحال حاضر تغییر تحول میباشد. درین نوشته‌علمی می‌خواهیم تا شما با تارنما های ریسپانسیو و اهمیت آنها آشنا کنیم.

در‌این نوشته‌ی علمی کارایی داریم تارنما ریسپانسیو یا این که برخورد گرا را معرفی کنیم، آن‌گاه عوارض نیاز به‌این معنا را شرح می‌دهیم.

برای اینکه این معنی را بهتر ادراک فرمایید بایستی بدانید واژه و کلمه ی ریسپانسیو (responsive) به معنای “برخورد گرا” یا این که “پاسخ گو” می‌باشد. مفاهیم طراحی وب سایت هر روز به‌سرعت در اکنون تغییر‌و تحول میباشد. ایده های نو، حرفه آوری ها، سیستم برهان های توسعه و گسترش دهنده، SDK ها برای امداد به طراحان و گسترش دهندگان در سراسر دنیا بوجود میایند. توسعه و گسترش سایت ریسپانسیو یکی مفاهیمی میباشد که تا به امروز در رابطه آن صحبت بیان شده! تمام صاحبان سایت ها، طراحان اینترنت و طراحان گرافیک بدین معنا پباده سازی شگفت انگیز عشق و علاقه مند می باشند. ریسپانسیو به‌این مضمون‌ میباشد که در‌حالتی که کاغذ را در یک لپ تاپ، تبلت یا این که موبایل هوشمند (smartphone) و یک کامپیوتر خانگی ملاحظه کنید، در هرمورد از این دستگاه ها گونه اکران متفاوتی از کاغذ را مشاهده خواهید کرد و ورقه برای هریک از دستگاه ها صورت مخصوص به شخصی را بخود می‌گیرد و نسبت به سایز و resolution برگه در هریک از دستگاه های نام برده صورت خاصی بخود میگیرد.

این یک سپرده گذاری عالی برای یک مالک کسب و فعالیت میباشد، چون وی خیر صرفا پول را در آینده صرفه جویی می نماید، بلکه تارنما وی از یک وبسایت عادی به یک وبسایت ریسپانسیو تبدیل خواهد شد. عارضه ها پایین توضیح میدهد که چرا تارنما ریسپانسیو یک سپرده گذاری عالی برای کسب و فعالیت شماست.

تارنما ریسپانسیو

1 این طراحی وب New Age میباشد
در یک ده سال پیش یک ورقه اینترنت بی آلایش با کدهای HTML نوشته می شد و در تعدادی سال پیشین، تغییرات سریع در این باره کلیه مارا متحیر کرده و ما شرایط فعلی در بعد از ظهر وبسایتهای ریسپانسیو هستیم! ساخت وب سایت ریسپانسیو یکی‌از مهم‌ترین مفاهیم امروزی در عرصه توسعه و گسترش اینترنت میباشد. این مضمون‌ بطور کلی در رابطه پیشرفت های آینده ی سایت ها کلام می نماید. بنابراین وبسایت ها با این معنا برای دستگاه های متعدد طولانی تر فراهم و در دسترس هستند.

2 کلیه چیز در رابطه شایسته ترین UX میباشد
هر مالک اینترنت سایتی می‌خواهد تجربه بازدید یوزرها خویش را بی نیاز نماید. وی میخواهد مخاطبان را با رابط کاربری که ارائه می‌دهد راضی نماید. سایت های ریسپانسیو خیلی ریلکس و سریع یک تجربه شگفت انگیز از بازدید وبسایت را برای استفاده کننده ارائه میدهند. خیلی مهم نیست که آیا بازدید کننده دسترسی به اینترنت را از دسکتاپ خویش، لپ تاپ، تب لت یا این که حتی گوشی خویش داراست - وی در هنگام گشت و گذار در تارنما حس نیکی خواهد داشت.

نوشته‌علمی دارای ربط: نحوه های تازه پباده سازی UI وب سایت در سال 2019

3 این به شما در پیشبرد رقابت امداد خواهد کرد
چه کسی نمیخواهد در تجارت های اینترنتی پیش برود و از رقبای خویش پیشی بگیرد؟ اکنون تمام شرکت ها پیشرو عشق مند به بسط وبسایت ها با امکان ریسپانسیو می باشند. در‌حالتی که می‌خواهید با رقابت ادامه دهید، می بایست دارایی خودتان را بگونه ای فراهم فرمائید که طرح اینترنت سایتتان امکان ریسپانسیو را داشته باشد. این خویش یک دسته سپرده گذاری در استراتژی کسب و عمل شما است!

4 ساخت وب سایت ریسپانسیو، جهت معمولی خیس کردن چیزها
اکثر طراحان میگویند که تارنما های ریسپانسیو برای اشخاص تنبل تشکیل‌شده اند. این سایت ها نسبتا بی آلایش و سهل و آسان برای رئیس می باشند. با یک وبسایت ریسپانسیو، شما ناچار نیستید تارنما های متعدد با سایز های گوناگون برای دستگاه های گوشی برنامه نویسی فرمائید. شما میتوانید در یک پلت فرم عمل فرمائید و تعدادی چیزها را فارغ از هیچ مشکلی آپدیت نگه دارید. به نحوی که یک وب سایت ریسپانسیو سبب می گردد معاش برای یک صاحب تارنما سهل وآسان خیس شود. مدیر و عمل کردن با این سایت ها نیز بسیار معمولی میباشد. شما صرفا به پی بردن اصول نخستین برای اجرا و عیب یابی نیاز دارید.

 

5 امروزه این امکان جز مخارج اثر گذار به حساب میآید
برخی از صاحبان وب سایت ها این را یک خصوصیت پرهزینه می‌دانند و در نصیب برنامه های توسعه و گسترش ای خویش قرار می دهند؛ با این اکنون، لحاظ اشخاصی که فعلا وبسایت ریسپانسیو خویش را فعال‌سازی کرده اند از خصوصیت متفاوتی سود کرده اند. آن ها می‌گویند ممکن میباشد پول مقداری برای سپرده گذاری برای استخدام یک طراح کارشناس صرف نمایند، ولی این تارنما ها در مخارج حقیقی وواقعی بسیار صرفه جویی کرده اند. در عین اکنون به شما یاری می‌نمایند تا مقدار قابل توجهی از مخارج تعمیر و محافظت را ذخیره نمائید. به همین ادله میباشد که آن را تحت عنوان یکی‌از ارزان ارزش ترین مورد های بسط امروز در حیث گرفته اند!

6 انگیزه قرار دادن همگی جامعه ها مخاطبین
در چندین سال قبل، تعداد کاربرانی که از روش دستگاه موبایل به وب دسترسی داشته اند، دو برابر شده‌است. گزارش از B3 Multimedia نشان می‌دهد که در ماه دسامبر 2013 صرفا 55 درصد از یوزرها وب از دسکتاپ استعمال می کردند و سایر از تلفن همراه های هوشمند، تبلت ها و بقیه دستگاه های گوشی به کار گیری می کردند. در حالیکه نمایش در سال 2010 بسیار متعدد بود، هنگامی که نسبتاً 93 درصد یوزرها از دسکتاپ استعمال می کردند. مراحل روزافزون محاسبات گوشی سبب گردیده بود که مدیران اینترنت (سرمایه گذاران) اعتنا خاصی به انگیزه قرار دادن مخاطبین را داشته باشند. این بدون شک ساخت وب سایت ریسپانسیو (RWD) را تحت عنوان یک کدام از شایسته ترین آیتم های سپرده گذاری اینترنت امروز تلقی می‌گردد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: