همکاری خوب در یک گروه طراحی سایت
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد 


لطفا به ما سه سفارش ای در رابطه با یک همیاری عالی و بی نقص با مشتریان ارائه دهید.
BC: پیشنهاد شماره یک: کارایی فرمائید کسانی را در موضوع تخصص های گوناگون برای حل یک خلل جان دار در ساخت وب سایت به فعالیت بگیرید. این فرمان همدلی و مهارت را برای هر دو جانب ارتقا می‌دهد.

سفارش شماره دو: می بایست اختلاف دیدگاه ها را با صراحت مطرح کنید و نباید به نهفته کردن آن روی بیاروید. خیلی از موسسات از این که اختلاف حیث خویش را بیان نمایند، ترس داشته و می ترسند. یک روش مفید و موءثر را برای ارائه نقطه ایده ها مخالف خویش بیابید. مدام در اولِ هر پروژه این مورد را پر‌نور سازید که وجود ایده ها مخالف یک اصل ضروری می‌باشد و منجر بهبود همیاری فی مابین طرفین می گردد و قادر است سبب به وجود وارد شدن یک سایت عالی و کاربردی شود که هر دو جانب از آن رضایت دارا هستند. عیب گیری میتواند سبب ساز به وجود داخل شدن ایده هایی شود که ممکن نبود به هیچ نحوه دیگری نمایان شود.

پیشنهاد شماره سه: منش های را بیابید تا کسانی را که ذاتا رک و راست و صریح حرف می‌گویند را به شرکت کردن در پروژه دعوت فرمائید. مدام کسانی در گروه های پباده سازی وجود دارا‌هستند که به صورت طبیعی آغاز به کلام نمی‌کنند و این وظیفه شما است که دقت آن‌ها را به دعوا متبوع جلب کرده و تشویق فرمائید. یک روش برای انجام این عمل این میباشد که از آنان سوال کنیم که به چه چیزی می پندارند. طرز دیگر این می‌باشد که خویش به تنهایی کمتر سخن نمائید و اضافه گوش دهید. بنابراین آنان برای سخن کردن راغب خیس میگردند.

 

فرهنگ وتمدن مو جود در کمپانی طراحی وب سایت SPARKBOX چه‌گونه میباشد؟

BC: اینجانب این سوال را از اعضای گروه خویش کردم. جواب آن‌ها بدین ترتیب بود:

MARSHALL NORMAN: فروتن البته قابل اعتماد. باذکاوت و باذکاوت بودن البته خیر به معنای حقه بازی.

PHILIP ZASTROW: وقتی که به فرهنگ و تمدن مو جود در کمپانی SPARKBOX تفکر می‌کنم، اولی چیزی که به ذهن اینجانب می‌رسد همیاری خاشع و سوای آز و عناد میباشد. در این موسسه دانستی ها به اشتراک گذارده می‌شود و مدام تمامی اشخاص درپی ارائه ایده های ناب می‌باشند.

JODY THORNBURG: هنگامی که اینجانب کمپانی ساخت سایت SPARKBOX را برای کسانی تعریف و تمجید می‌کنم، می‌گویم که مدیر و مدیریت ما مدام این پاراگراف را میگوید که ملکه ذهن مان شده‌است: \"سبزه و گیاه در حالتی که سبز گردیده و رویش می‌نماید که به آن آب بدهید و از آن محافظت فرمایید\". اعضای گروه در این موسسه به خیر ذهن ها و ایده های شان را رویش می‌دهند تا شایسته ترین ها در این مجموعه به وجود بیاید. فرهنگی که در این مجموعه موجود هست بدین ترتیب میباشد که روی همگی اعضاء بسیار تمرکز و اعتنا میشود که همین مسئله سبب می گردد تا اشخاص این مجموعه نیز ترغیب به عمل بیش تر و خلاقانه خیس شوند و بدین ترتیب میباشد که طراحی وب های شگرفی به وجود می‌آید، چون تمامی ما از ته قلب مان عمل می‌کنیم و تمام وجود مان را پای پروژه های طراحی وب میگذاریم.

CATHERINE MEADE نیز لحاظ خویش را با یک تصویر بیان مینماید:

 

مردم میتوانند چه مواقعی را انتظار داشته باشند که در کلام های تان در GENERATE LONDON در نیویورک بیان نمایید؟
BC: انگیزه اینجانب این می‌باشد که به همیاران خویش ثابت کنم و توضیح دهم که چه نقشی را در طراحی سایت ها ایفا می‌کنند و آنها تاثیر بسزایی در تولید همیاری فی مابین اعضای مجموعه خویش و مشتریان بر عهده دارا هستند. اینجانب امیداور میباشم تا بتوانم به کمپانی کنندگان درین کنفرانس کارایی ها و پیشنهاد های کاربردی را ارائه دهم که می‌تواند در پروژه های شان بسیار عالی فعالیت نماید و فرایند کاری شان را بهبود ببخشد. اینجانب امیدوارم که پیشنهاد هایی که درین کنفرانس ارائه میدارم منجر شود تا تمامی طراحان وبسایت بتوانند وب سایت های شگرفی را اخلاق و رفتار نمایند و در گیر خطاها در این مورد نشوند.

 

همیاری در انواع و طرز های متفاوتی واقعه می افتد. تحت عنوان یک طراح تارنما، این زمینه یک قسمت ضروری در برد تان می‌باشد. چه شما به طور مجازی با مشتریان تارنما خویش همیاری یابید و چه به طور فیزیکی، فرقی ندارد، این همیاری و ارتباطلات را بایستی به نحو احسن اداره فرمائید تا به خیر و خوبی بتوانید درین مسیر سرافراز خارج بیایید. براین اساس، شغل طراحی سایت خویش را ریلکس خیس رئیس می‌کنید. چه همیاری باطن یک گروه پباده سازی باشد و یا این که با گروه های مشتریان فرقی ندارد، در هر رخ بایستی کارایی کنید تا این رابطه به نحو احسنت صورت بگیرد، در غیر این فیس به کار گیری از نهایی تکنولوژی ها و سر مشق ها و ابزارها و غیره نمی تواند تاثیری در پیروزی تان داشته باشند.

 

هر روز از نوشته‌ی‌علمی های نو ساخت وب سایت در شبکه تلگرام ما آگاه گردید





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: