طراحی وب سایت استفاده کننده پسند
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد علاوه بر عناصر اساسی ساخت سایت که منجر می شه وبسایت زیبا و از نگاه بصری قابل قبول باشه، وبسایت همیشه بایستی کاربر پایانی رو هم در نظر بگیره. با دقت به عوامل تحت میشه کاربر پسند بودن رو در ساخت سایت به بالاترین سطح رسوند.

طراحی وب در مشهد

ناوبری: معماری سایت، منوها و سایر ابزارهای ناوبری در طراحی سایت با دقت به شیوه مرور و جست و جوی کاربران ایجاد می شه. هدف این فعالیت این است که به کاربر کمک کنه تا به راحتی از وبسایت استعمال و اطلاعات لازم رو پیدا کنه.

 

مولتی مدیا: محرک های ویدیویی و صوتی دارای ارتباط در طراحی می تونن به کاربران یاری کنن تا اطلاعات رو درک کنن، به قولی فهم و شعور سریع و آسانی از نوشته ی علمی داشته باشن. این فعالیت می تونه بازدیدکنندگان رو تشویق کنه که زمانه بیشتری رو در صفحه های وب صرف کنن.

 

سازگاری: طراحی صفحه وب به گونه ای که تارنما با مرورگرهای مختلف سازگار باشه تا در تمامی ی اون ها و سیستم عامل به خواسته ارتقاء بازدید آن به طور یکسانی دیده بشه.

 

تکنولوژی: پیشرفت های تکنولوژی به طراحان اجازه می ده تا تکان و ابتکار عمل رو اضافه کنن و این کار سبب میشه طراحی وب همیشه جدید، پویا و حرفه ای باشه.

 

تعاملی: ارتقاء مشارکت فعال کاربران با افزودن بخش نظرسنجی ها و فرم نظردهی در طراحی کاربران. فرم های نشانی اینترنتی و ثبت نام در خبر نامه بازدیدکنندگان رو به مشتریان تبدیل میکنه.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: