مدیر وبسایت به مشتریان یاری می نماید
نوشته شده توسط : علی پور

طراحی سایت در مشهد  همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی و تهیه فیلم در سمت و سوی یادگرفتن بهینه سازی و رئیس سایت به مشتریان امداد می کند پروسه تهیه و نشر محتوا را به نیکی شعور کرده و همگی متون و تصاویر وب سایت را متناسب با اصول سئو 

امنیت بالا و به روزرسانی دائمی در طراحی سایت با وردپرسشاید بعضی از فعالان عرصه طراحی وب مطرح ترین ایراد طراحی وب با وردپرس را ضعف امنیتی و نفوذپذیری آن بدانند در حالیکه این اعتقاد به کلی اشتباه می باشد، گواه این نادرست وب سایت های پر بازدید و موفقی مانند فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران، مغازه زنجیره ای رفاه و نرم افزار حسابداری هلو میباشند که همیشه مورد های جذابی برای هکرها بوده و مدام در معرض خطر قرار دارند اما هیچ وقت در طی سالها فعالیت با مشکلی در این مورد مواجه نشده اند. به طور معمول تارنما های اینترنتی در سه سطح امنیتی آسیب پذیر می‌باشند که عبارتند از کاربر، هسته و سرور.

1- امنیت وردپرس سمت استعمال کنندهاو‌لین جایی که امنیت اهمیت خواهد داشت مربوط به خود کاربر یا مدیر وب سایت است. چه بسیار می باشند افرادی که اکانت پست الکرونیکی یا شبکه های عمومی آنها هک می‌گردد اما این به معنی ضعف آن شبکه یا حتی جی میل نیست بلکه به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی یا رمز عبور آن‌ها به روش لو رفته و یا از ابتدا رمز عبوری بسیار عادی و قابل حدس تعیین کرده اند.
رایج ترین عبارت های به فعالیت رفته برای سر عبور در سال ۲۰۱۶ شامل 123456، qwerty و 111111 می باشند که کلیه برای هکرها شناخته شده و قابل حدس هستند. جالبتر اینکه چنانچه این لیست را به ۲۵ عبارت پرکاربرد افزایش دهیم نسبتاً نزدیک به ۵۰ درصد کاربران شبکه‌های‌اجتماعی را پوشش می دهد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: