آشنایی با ا وردپرس
نوشته شده توسط : علی پور


خلاصه آموزش طراحی سایت در مشهد
تو این آموزش قصد داریم به این گزینه بپردازیم که چرا ما نباید هر افزونه ای رو روی سایتمون نصب کنیم و یا شاید یه عنوان دیگه این آموزش این باشه که چرا نباید تعداد زیادی افزونه روی سایت وردپرسی خودمون داشته باشیم.

4 استدلال برای نصب نکردن بیش از حد افزونه در وردپرس
معمولا کسانی که جدیدا با وردپرس آشنا شدن، زمانی که تنوع افزونه های وردپرس رو می‌بینند هیجان زده میشن و اندیشه میکنن که هر چی افزونه های بیشتری روی سایتشون نصب کنند سایتشون قابلیت های بیشتری خواهد داشت.

البته واقعیت خلاف چیزی میباشد که این افراد می پندارند. در واقع وردپرس کار های حرفه ای با کمترین تعداد افزونه ممکن، بهترین و بهینه ترین سایت ممکن رو بالا میارن و در واقع هنر این افراد در استعمال کم از افزونه ها میباشد.

طراحی وب سایت در مشهد

1. افزونه ها سرعت لود وبسایت رو ذیل میارن
شما هر افزونه جدیدی که به سایتتون بیشتر می کنید، این افزونه سبب میشه که سرعت لود تارنما شما کمی ذیل بیاد و همچنین ممکنه ایرادات دیگه ای مثل تداخل افزونه ها و یا در بعضی موارد باگ های امنیتی برای سایتتون بوجود بیاد.

 

2. تداخل بعضی از افزونه ها با هم
بعضی از افزونه ها نمیتونن با هم روی یه وبسایت وردپرسی عمل کنند یا میشه اظهار‌کرد که با هم تداخل دارند. به عنوان مثال شما نمیتونید روی سایتتون 2 افزونه Yoast seo و All in one سئو رو داشته باشید. این افزونه ها پاد شاه های قلمرو های خودشون میباشند و همونطور که میدونید یک قلمرو نمیتونه 2 پاد شاه داشته باشه!

 

3. پیچیده شدن وب سایت شما
زمانی که تعداد زیادی افزونه روی سایتتون نصب می‌کنید، قابلیت های خیلی زیادی رو هم به سایتتون طولانی تر می‌کنید که شاید به کلیه اون ها نیاز نداشته باشید.

تو اینجور موقع ها انقدر آیتم و آپشن به پنل وردپرس شما اضافه میشه که احتمالا در گیر سردرگمی میشید و نمیدونید از کدوم افزونه آغاز فرمائید و شاید به تاءمل ریست کردن وردپرس بیفتید.

 

4. به خطر افتادن امنیت وب سایت
بالا تر گفتیم که نصب تعداد زیادی افزونه باعث میشه که سرعت وبسایت شما ذیل بیاد. ولی یکی‌از دیگه از معایب نصب افزونه های زیاد اینه که امنیت سایت شما به خطر می افته.

همونجور که تو فراگیری بالا بردن امنیت وب سایت وردپرسی اشاره کردیم، وردپرس به خودی خود امن می باشد و اگر غیر از این بود یک سوم تارنما های عالم از وردپرس به کار گیری نمی کردند.

در واقع عمل هایی که شما با وردپرس انجام میدید مثل نصب بعضی از افزونه ها یا قالب های مخرب یا کارهایی از این قبیل می باشد که سبب میشه وردپرس دارای باگ های امنیتی بشه.

با نصب افزونه های زیاد، شما ریسک داشتن باگ امنیتی توی سایتتون رو ارتقاء میدید!





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: