هدف ها و محتوای اینترنت سایت
نوشته شده توسط : علی پور

در دنیای مالامال رونق دنیای مجازی ، راه و روش اندازی یک وبسایت یا چه بسا بلاگ برای ارائه مقالات و تولید ها یک عدد از موارد واجب و پراهمیت می‌باشد . افراد مختلف حقیقی وواقعی یا این که شرکتی و سازمانی برای این که بتوانند به مردم کشورشان مطالبی را که زمینه نیازشان است ارائه کنند ، باید یک اینترنت تارنما عالی و مناسب و با استانداردهای روز جهان را برپا کرده تا جوابگوی نیاز خود برای کسب درآمد و نیاز مخاطبان برای کسب داده ها واجب باشد .

در واقع پباده سازی و تولید وب سایت به اشخاص قابلیت و امکان ایجاد فضایی برای تبلیغ کسب و فعالیت خود و هم چنین ارائه استعدادها و نگارش های خود را می دهد و منبعی را برای کسب درآمد تولید می کند . خط مش اندازی یک تارنما حرفه ای و شایسته کاربران می تواند آن گاه از مدتی عمل به یک منبع درآمد اینترنتی مناسب برای مدیریت آن تبدیل شود و این قضیه تنها با رعایت یک سری استانداردها و اصول و ضوابط در پباده سازی اینترنت وب سایت میسر می شود .

بنابر این در اینجا همت کرده ایم تا مفیدترین نکات اساسی در مورد پباده سازی یک اینترنت وبسایت فن ای را ابلاغ کنیم که امیدوارم برای شما ایده بخش و تاثیرگذار باشد .

1
- هدف ها و محتوای اینترنت سایت
هدف اساسی از رویکرد اندازی یک وب وب سایت ، جذب خواننده و یوزرها از شیوه موتورهای کاوش و بک لینک و پیوند ها می‌باشد . در ابتدای راه اندازی سایت خویش همت فرمائید هدف ها و سیاست مهم تارنما خود را در جهت روش مطالب و مقاله‌ها ، سرویس ها و محصولات و چیزهای دیگر در مرکز کارتان قرار دهید . این نکته را مدام مد نظر داشته باشید که در حالتی که گونه وبسایت و مطالب و طراحی وبسایت شما نتواند کاربران را جذب نماید و آنان را مجاب به رجوع و برگشت به سایتتان و تلاوت مقاله ها شما کند، مطمئن باشید که مشتریان و خوانند‌گان بالقوه خودتان را از دست خواهید داد . پس از به عبارتی مقدمه دسته سایت و پباده سازی عالی سایت و انگیزه کلیدی از ارائه مطالب به کاربران را مدنظر داشته باشید .

طراحی سایت در مشهد

پباده سازی
وب
2
- ساختار و طرح اول سایت
خوب تر است که در ابتدای فعالیت و بعد از گزینش هدف ها حیاتی وبسایت ، یک طرح اول یا این که به قولی اسکچ ( sketch ) اینترنت وبسایت را بر روی یک تکه صفحه ترسیم کنید تا نحوه چیدمان نخستین سایتتان را پیدا کنید . در واقع این فعالیت سبب ساز می شود تا یک ذهنیت ابتدایی و یک درک کلی از ساختار سایت و طرز قرارگیری عنصرها وب سایت در کنار نیز را به آسانی و بدون پباده سازی بر روی کاغذ بیاورید و این عمل شما را در پباده سازی دوچندان راحتتر خواهد کرد و می توانید به راحتی رسم های مختلفی را داشته باشید تا در نهایت به شکل و ساختار دلخواهتان دست پیدا فرمائید .

طراحی
وب
3-
استاندارد پباده سازی اینترنت سایت
استعمال از استاندارهای رایج جهانی در طراحی وب به شما و کاربرانتان کمک می کند تا داده ها و مطالب شما با ساختاری درست در تمام مرورگرها بار گذاری گردیده و نمایش داده شوند و یا تارنما شما سریعتر در موتورهای جستجو بررسی و ایندکس شوند . در ابتدای پباده سازی سایت خود این نکته را مدنظر قرار دهید که هنوز هم در جمهوری اسلامی ایران بخش اعظمی از افراد از اکسپلورر 6 به کار گیری می نمایند ، گرچه این ورژن زیاد قلیل در عالم استفاده می شود و در درحال حاضر حاضر با روی کار داخل شدن مرورگرهای پر سرعت مثل فایرفاکس و کروم هنوز نیز در کشورمان از اکسپلورر 6 استفاده می شود و شما باید چه بسا القدور این مرورگر را هم برای لود سایتتان مدنظر قرار دهید . عملکرد نمائید برای رعایت استاندارها از سایت های مشهور و منبع های معتبر به کار گیری و الگوبرداری کنید .

 





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: