برای داشتن یک اینترنت تارنما از کجا می بایست آغاز کنم؟
نوشته شده توسط : علی پور

برای
داشتن یک اینترنت تارنما از کجا می بایست آغاز کنم؟ استارت اینترنت سایت" alt="شروع پباده سازی اینترنت سایت" style="border:none;"/> چنانچه شما تصمیم گرفته باشید تا سایتی فردی یا این که شرکتی برای خویش داشته باشید، پیش از هر چیز و هر اقدامی، لحظه ای درنگ کرده و درباره محاسن و معایب این ایده با خود یه خرده اندیشه نمائید .
از خودتان سئوالات پایین را بپرسید و همت نمایید جوابی قانع کننده به آنها بدهید: چرا
نیاز به وب وبسایت دارم؟ محاسن
داشتن یک اینترنت سایت برای من چیست؟ معایب

طراحی سایت در مشهد
داشتن یک وب تارنما برای اینجانب چیست؟ چه
اندازه می خواهم برای اینکار هزینه نمایم؟ آیا
هدف اینجانب از داشتن وب سایت، هدفی بلند مدت می باشد یک تنها هدفی کوتاه مدت؟ وبسایت
من از کدام مدل است؟ شخصی، فروشگاهی، شرکتی، سازمانی، و یا این که اجتماعی؟ آیا
اینجانب وقت کافی برای مدیر کردن یک وب سایت را دارم؟ آیا
در وبسایت من، بازدید کنندگان می توانند لحاظ دهند و یا سیستم تصویب نامی وجود دارد؟ چه
برنامه ای را برای اینترنت سایتم در حیث گرفته ام؟ آیا
دوست دارید اینترنت سایت تان همانند دیگر اینترنت وبسایت ها باشد یا چیزی مختلف از دیگر اینترنت تارنما ها؟ آیا
محتوا و متن ها وب تارنما من، مهیا هستند؟ آیا
می دانم چه بخش هایی برای این وب وبسایت مورد نیاز است؟ حدس
می زنید پس از 1 ماه، 6 ماه، و 1 سال، چند بازدید کننده در روز خواهید داشت؟ اینها گزیده از سئوالاتی می‌باشند که شما پیش از هر کاری باید به آنها پاسخ دهید . چنانچه نتوانید جواب قابل قبولی را برای سوالهای تان بدست آورید پیشنهاد ما به شما آن می‌باشد که سراغ طراحان اینترنت وب سایت نروید . زیرا اینکار تنها سبب ساز به اتلاف هنگامی و اقتصادی برای شما خواهد شد .

اطمینان حاصل فرمائید که پیش از آنکه با طراح وب سایتی تماس بگیرید، متن ها وب سایت تان آماده میباشند و شما به مقدار کافی، بر روی بخشهای متفاوت تارنما تان تفکر کرده اید . سر در گمی در این موارد، چیزی بیشتر از اتلاف هزینه و وقت برای شما به ارمغان نخواهد آورد .

اینجانب
پاسخ همگی سوال ها را دارم، حال چه کنم؟ چنانچه شما، پاسخ کلیه سوال های فوق را در پیش خویش دارید، در اینصورت می توانید با طراحان وب وبسایت تماس بر قرار فرمائید و اطمینان ما به شما این می‌باشد که در این حالت، بیشترین نتیجه هنگامی و اقتصادی، قسمت شما خواهد شد . گزاره آخر در این خصوص اینکه، بار کج به منزل نمی برسد . برای داشتن اینترنت سایتی که برای شما بطور اثر گذار فعالیت کند، می بایست در مقدمه آن را برای خود تعریف فرمائید تا بتوانید آن را از طراح وب وبسایت تان بخواهید .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: