PHP و ویژگی های آن چیست؟
نوشته شده توسط : علی پور

مقایسه
وب وب سایت های منحصر PHP و اینترنت تارنما های وردپرس در این مقاله عملکرد داریم مقایسه اینترنت وب سایت های منحصر PHP و وب وبسایت های وردپرس را برای شما شرح دهیم . بخش اعظمی از اشخاص ترجیح می دهند از وردپرس برای بسط اینترنت وبسایت خویش استفاده کنند، در حالی که بعضا دوست دارا هستند از وب سایت PHP به کار گیری نمایند .

با درک ویژگی های مختلف آن، شخص می تواند تصمیم گیری بهتری برای به کارگیری از یکی که به طور کامل مناسب نیازهای وب وب سایت خودش می‌باشد را داشته باشد . ابتدا باید ویژگی ها و مزایا و معایب هر کدام را بدانید سپس به مقایسه ی پی اچ پی و وردپرس بپردازید .

 

PHP
و ویژگی های آن چیست؟ در واقع PHP زبان می باشد که به طور خاص برای برنامه نویسی وب ساخته گردیده است و با مبداء شناخته شده MySQL یکپارچه سازی شده و خروجی مقر داده آن به خوبی شناخته گردیده می باشد .

مزایای
استفاده از PHP برای پباده سازی وب سایت به شرح تحت است: مقایسه
PHP و وردپرس
شروع
آسان:
آغاز با PHP به تیتر یک تازه کار راحت می‌باشد . استفاده کننده فقط حتمی می‌باشد تا تعدادی تگ پی اچ پی را اضافه کند و آن‌گاه آن را به سرور ارسال نماید تا شاهد پیام خطا یا نتایج موضوع لحاظ باشد . آرایه های وابسته و تایپ پویا منجر می شود که به کار گیری از آن بسیار آسان باشد .

استعمال
آسان:
بر بر خلاف منش حل های دیگر نظیر جاوا، این ضروری نمی باشد که کامپایل شود . اسکریپت می بایست متن شود و به سرور و مرورگر آپلود شود .

پشتیبانی
یکدست پایگاه داده:
یکی از خصوصیت های پی اچ پی پشتیبانی از مقر داده های محبوب نظیر MySQL می باشد . از این رو، استفاده از مقر داده دوچندان راحت می باشد و هیچ چیز بیش تر ای موضوع نیاز نمی‌باشد .

زبانی
سابق دارای پایگاه کاربری بزرگتر است:
این گویش از سال 1995 استعمال می شود و به طور انحصاری برای برنامه نویسی وب طراحی گردیده است . مقر کاربری از آن بازه رویش کرده میباشد و کتابخانه ها و چارچوب های وب گرا در دسترس می باشند .

میزبانی
اینترنت مقرون به صرفه
پی اچ پی در هر دو ویندوز و لینوکس خوب کار می نماید و بیشتر اینترنت سرورها از آن پشتیبانی می کنند . میزبانی اینترنت با پیش نصب شده پی اچ پی به هیچ عنوان نقص‌ نیست .

معایب
PHP یک عیب بیشتر آن این هست که عموما برای تولید و طراحی برنامه های کامپیوتری نمی توانایی از آن به کار گیری کرد . درصورتی که بخواهیم آن را با دیگر زبان ها مقایسه کنیم، همت کندتری دارااست . باگ های زیادی به وسیله ی اذن ی فردی سازی و کدنویسی افراد غیر فن ای در آن ایجاد می شود .
سیستم کنترل کد نویسی آن نیز خیلی ضعیف کار می کند

 

وردپرس وردپرس از اولِ آن با محبوبیت رشد کرد و به زودی به عنوان نرم افزار وبلاگ شناخته شد . با این حال، آنچه که بسیاری از اشخاص در مسئله توان واقعی این ابزار یگانه نمی دانند این میباشد که می بضاعت از آن برای تولید کل وب وبسایت نیز استفاده کرد که شامل بخش وبلاگ نیز می شود . وب تارنما های وردپرس مزیت های متعددی دارا‌هستند و معمولا از زبان طراحان اکثری در موضوع آن‌ها می شنوید .

 

مزایای
وردپرس صرفه جویی در هزینه: بدون نیاز به ارسال تغییرات اساسی نوشته یا این که صفحات جدید به طراح است و ویرایش می تواند توسط خود شخص انجام شود، هنگامی جهت ارسال تغییرات و صفحه های مسئله نیاز است و در وردپرس به علت دارا بودن این ویژگی، خویش صرفه جویی در هزینه و برهه زمانی می‌باشد . علاوه بر این، محتوا را خویش فرد می تواند مدیریت کند .

دسترسی بیشتر: اضافه کردن محتویات و یا ایجاد تغییرات از هر کامپیوتر در سراسر جهان قابلیت و امکان پذیر است، بدون نیاز به پیکربندی فایروال و یا هر نرم افزار اضافی دیگری شما می توانید تغییرات انجام دهید .

طراحی سایت در مشهد

سرعت ارتباط: دیگر نیازی نمی‌باشد معطل بمانید تا طراح برای سایت شما تغییرات مبنا ای انجام دهد، زیرا این تغییرات می تواند بوسیله خود فرد انجام شود .

مدیر بهتر زمان: افزودن محتویات و آن‌گاه برنامه ریزی پست ها برای انتشار در سایت ها می تواند در هر روز و هر زمان انجام شود .

ثبات: صرف نظر از تعداد صفحات طولانی تر گردیده در قالب صفحه، بازدید کنندگان کمتر منگ می شوند .

مدیریت و استفاده‌ی آسان، حفظ نسخه‌های کهن محتوا برای خودداری از خطاهای احتمالی، دسترسی‌های متفاوت برای نویسندگان سایت، محیط مدیریت ریسپانسیو برای استفاده روی موبایل، وجود یک سری پلاگین برای پباده سازی وبسایت دوزبانه و چندزبانه، وجود افزونه‌هایی برای تولید شبکه‌های اجتماعی و تالارهای مصاحبه و . . . از مزایای استفاده از اینترنت تارنما وردپرس می باشد .

علاوه بر این، بخش اعظمی از خصوصیت های جالبی که بوسیله وردپرس ارائه می شوند وجود دارد .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: