8 ویژگی یک سایت خوب و موفق
نوشته شده توسط : علی پور

ممکن است برای شما نیز پیش آمده باشد که در بین سایت هایی که هر روز از آن ها بازدید می نمایید یک سری وبسایت ها می‌باشند که شما را جذب خویش می کنند و خیلی صریح و سهل وآسان شما را به انگیزه خود میرسانند .

طراحی سایت در مشهد

در حالتی که می‌خواهید سایتی جالب و مطلوب داشته باشید که کاربران را شیدا خود نماید می بایست اصول و شرایطی را رعایت فرمایید پباده سازی سایت نه تنها به ظاهر تارنما بلکه به اندازه عملکرد آن می پردازد و در حالتی که سایتی کارامد نباشد،زیبایی ظاهر آن هیچ اهمیتی نخواهد داشت .
پباده سازی وب بایدها و نبایدهایی دارد که در ادامه همت می کنیم موارد کلیدی آن را برای شما دوستان معرفی کنیم :
1 . وبسایت باید با دقت به موضوع فعالیت ، ساختاری مناسبی در تمامی صفحاتش داشته باشد .به طوری که بازدیدکننده به کلیه صفحه ها آن دسترسی پیدا نماید . طبق آمار منتشر گردیده تصمیم گیری بازدیدکننده برای ماندن در وبسایت یا خروج از آن میان 3 تا 6 ثانیه می باشد .

2 . وجود گرافیک مناسب در وبسایت از دیگر خصوصیت های یک وب سایت عالی به شمار می آید . در گرافیک سایت نبایستی از رنگ های زننده یا به هم ریخته استعمال کرد .رنک بکگراند می بایست با رنگ نوشته کامال در تضاد و مغایرت باشد .خوب تر می باشد در گرافیک سایت فقط از 3 رنگ اساسی به کار گیری کنیم .

3 . محتوا را به جای اینکه برای موتور های کاوش بنویسید ، برای بازدیدکنندگان وبسایت خود بنویسید .کارایی نمایید محتوای اختصاصی و جالب برای وب سایت خود تهیه فرمایید .

4 . لود سایت نبایستی نماید باشد . عواملی مثل عدم کانفیگ مطلوب سرور هاستینگ ،گرافیک سنگین وزن و… می توانند باعث کند شدن یا این که قطعی تارنما شوند . کند بودن وب سایت سبب خواهد شد تا بازدیدکنندگان تارنما شما را بسته و سراغ اینترنت تارنما های رقیب بروند .

پیشنهاد
ویژه روش های مؤثر در سئوی فرنگی اینترنت سایت 5 . وب سایت بایستی امنیت بالایی داشته باشد . استعمال از پلاگین ها و اسکریپت های نال گردیده ، ضعف هاستینگ در کانفیگ سرور و… می تواند سبب ساز هک شدن تارنما شود که در فیض بی اعتمادی مشتریان به سایت را در پی خواهد داشت .

6 . وب سایت می بایست مقیاس پذیر باشد . به عبارت دیگر می بایست در موقعیت متعدد بتواند پاسخ های قابل قبولی را بدهد .
نظیر واکنش گرا بودن وب سایت ، پشتیبانی تعداد افراد آنالین در لحظه و…
7 . یکی دیگر از چیزهایی که می بایست در طراحی تارنما رعایت شود داشتن یک محرمانه کاغذ هاست،‌ این صفحه ها شما صفحه‌ی در رابطه ما، که شامل توضیحات کاملی از کسب و عمل شما و رئیس وبسایت می‌باشد که سبب ساز آشنا شدن بازدیدکنندگان و جلب اعتماد آن ها به شما خواهد شد . در صفحه‌ی در رابطه ما به چندین سوال کاربر پاسخگو باشید: این‌که شما که هستید؟ چه خدماتی ارائه میدهید؟ سرویس ها شما چه ویژگی هایی دارد؟ سوابق خویش را بگویید؟ مشتریان شما چه اشخاصی بوده اند؟ وجه تمایز و نقطه قوت شما با سایر رقبا در چیست؟ این ها سوالاتی هستند که بایستی در کاغذ در رابطه ما به آن ها پاسخ داده شود . ورقه ی دیگر کاغذ تماس با ما می‌باشد که در آن آدرس شما، شماره تماس، شماره پیامک، و ایمیل شما در آن قرارگرفته می‌باشد . یک فرم تماس هم برای راحتی در امر تماس در آن تعبیه گردیده می باشد .

8 . ابزار به اشتراک گزاری مطالب در سایت های اجتماعی از دیگر بایدهای وب سایت در این روزهاست چرا گوگل این روز ها اکثر به اینترنت تارنما هایی ارزش قائل میشود که در تارنما های اجتماعی مانند فیسبوک و گوگل پلاس کار دارند .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: