آیا نمی شود به جای خرید هاست از کامپیوتر خودمان استعمال کنیم؟
نوشته شده توسط : علی پور


در مرحله اولیه پیرو شغل های اداری رفتید، جواز های لازم را گرفتید و در غایت نام رستوران را به تثبیت رساندید(مرحله گزینش دامنه)
اکنون زمانش رسیده که در یک خیابان (سرور)، فضایی برای رستوران اجاره نمائید (هاست) و در واقع تمام میز و صندلی‌ها، تجهزات آشپزی، مواد اول (داده ها وبسایت) را در آن قرار دهید.
به دنبال مخاطبان که به تدریج نام رستوران شما‌را شنیده‌اند، میتوانند با مراجعه به آدرستان به رستوران بیایند و بتوانید غذاهای لذیذتان را برایشان سرو نمائید.
می پندارم حال دستگیرتان گردیده باشد که هاست چه می‌باشد. پس وقتش میباشد که آن را به صورت فنی‌خیس باز‌نگری کنیم تا بتوانیم شایسته ترین هاست را برای سایتمان گزینش کنیم.

طراحی سایت در مشهد

آیا نمی شود به جای خرید هاست از کامپیوتر خودمان استعمال کنیم؟
خیالتان را شل کنم جواب قطعی \"نه\" میباشد! هنگامی شما هاست می خرید، در واقع یک اکانت کاربری به شما اختصاص داده میگردد. با اعتنا به هزینه‌ای که پرداخت کردید \"حجم دیسک و ویژگی ها خاصی\" از یک سرور را اجاره می کنید. شاید تصور کنید خب چه کاری میباشد! به هیچ عنوان هاست چه می‌باشد اینجانب از فضای کامپیوتر خودم استعمال می کنم و داده ها سایتم را وارد سیستم خودم میکنم.

این عمل عملا ممکن وجود ندارد. زیرا سرورها با کامپیوتر فردی بسیار متفاوتند. کامپیوترهای ما با مشقت بار‌افزارهای ضعیف‌خیس و وب محدود فعالیت می‌نمایند. البته سروری که هاست میزبانی ارائه میدهد بسیار حاذق، مالامال سرعت و با پهنای باند بالا میباشد. به علاوه برای اینکه سایتتان برای بازدیدکننده‌ها مدام در دسترس باشد، لازم میباشد که آن را 24 ساعته پر‌نور نگه دارید و به محض خاموش شدن سایتتان هم دیگر قابل اکران وجود ندارد!

خرید لایک اینستاگرام، استراتژی به سمت سرنگونی!مطلقا بخوانید: خرید لایک اینستاگرام، استراتژی به سمت سرنگونی!
یک عامل دیگر این میباشد که در کمپانی‌های هاستینگ، سرورها در فضاهایی منحصر ( اتاق‌های دیتاسنتر) مراقبت میگردند. درین اتاق‌ها تعداد متعددی سرور در قفسه‌ها با تاسیسات بدون نقص جای‌دارد. به طور 24 ساعته به برق و وب متصل می باشند و حتی تمهیدات جدا برق، زمین‌لرزه و حریق‌سوزی و ... درین فضاها در حیث گرفته شده‌است.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: