گویش ویژوال C#.NET
نوشته شده توسط : علی پور


گویش ویژوال C#.NET
پیشرفت ابزاهای برنامه نویسی و دستگاههای الکترونیکی (مثل تلفن های یار و همدم و PAD ها) ،خطاها و نیازمندیهای جدیدی را بوجود آوردند. جامعیت قطعات قابل انعطاف افزاری از زبانهای گوناگون، اثبات کرد که‌این دشواری و ایرادات نصب ، متداول بودند، چون ورژن های تازه قطعات مشترک، با قابل انعطاف افزارهای سابق ناسازگار بودند. بسط دهندگان پی بردند که به کاربردهای وبی نیاز دارا هستند که بتوانند از روش وب دستیابی شوند. به جهت آوازه دستگاههای الکترونیکی سیار، گسترش دهندگان اپلیکیشن پی بردند که خدمت گیرندگان آن‌ها لازم وجود ندارد کامپیوترهای رو میزی باشند. برای برآورده کردن این نیازها ، در سال 2000 میکروسافت لهجه برنامه نویسی #C را اعلان کرد. #C برای سکوی NET. آماده شد.

طراحی سایت در مشهد

♦ فناوری شی و معنا شی گرایی
هر چیزی که در دنیای حقیقی موجود است شی ء نامیده می گردد، مثل مردم، حیوان ها، گیاهان، اتومبیلها، هواپیماها، ساختمانهاف کامپیوترها و غیره. آدم بر طبق شی ها فکر می کند. تلفن ها، منزل ها، لامپ ارشاد، اجاق‌گاز های میکروفر، تنها بخشی از شی ها می باشند که در نزدیکی ما وجود دارا‌هستند. هر دسته شی ها چیزهای مشترکی دارا هستند. آن‌ها دارنده صفات میباشند و تمام آنان رفتارهایی از خویش نشان می‌دهند.

پباده سازی شی گرا (OOD) ، اپلیکیشن را مبنی بر واژه و کلمه هایی که اشخاص برای تعریف اشیای دنیای حقیقی وواقعی به کار گیری می‌نمایند، مدلسازی می کند. از امتیاز ارتباط ی کلاس یا این که مقام استعمال مینماید که در آن اشیایی از یک کلاس ، خصوصیت های یکسانی دارا هستند. OOD از امتیاز ارتباط ی وراثت نیز به کارگیری میکندکه در آن ، کلاس جدیدی از شی ها با خصوصیت های کلاسهای مو جود و اضافه کردن ویژگیهای نو ، تولید میگردند. شی ء ای از کلاس \"دانشجوها ارشد\" خصوصیت های کلاس کلی خیس \"دانشجو یان\" را داراست، البته خصوصیت های یگانه خودش را نیز دارااست.

پباده سازی شی گرا یک نحوه طبیعی و شهودی را برای مشاهده فرایند پباده سازی اپلیکیشن آماده میآورد. همینطور رابطه دربین اشیاء را مدلسازی مینماید. همان گونه که اشخاص برای همدیگر پیام میفرستند، شی ءها نیز از روش پیامها با یکدیگر ارتباظ برقرار مینمایند. OOD ، صفات و عملیات ها را در شی ها محصور می‌کند، یعنی عملیات ها و صفات شی ءها در غایت با هم گره می خورند. شی ها دارنده خواص نهفته سازی داده ها میباشند. معنایش این میباشد که اشیاء می‌دانند که چه‌طور از روش واسط های تمجید گردیده، با یکدیگر رابطه برقرار کنند، اما معمولا اجتزه ندارند که بدانند اشیای دیگر چه گونه پیاده سازی گردیده اند. یعنی ریزه کاری پیاده سازی اشیاء در درون آن ها نهفته شده‌است.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: