البته متاسفانه برخی از این وب سایت ها
نوشته شده توسط : علی پور


ابزار بسیار متعددی از گزاره Ubersuggest, Keywordtool.io نیز در دست بهینه سازی کاران جای‌دارد تا بتوانند به شایسته ترین نحو عبارات کلیدی مطلوب برای seo را تعیین نمایند.

طراحی سایت در مشهد

البته متاسفانه برخی از این وب سایت ها برای دادن داده ها تکمیلی پول درخواست می‌نمایند و برخی هم از گویش فارسی پشتیبانی نمی‌کنند. اینجاست که بهینه سازی کاران دست به عمل میشوند و راه و روش خویش را پیدا می نمایند.

گام دوم: گزینش واژه و کلمه کلیدی از لیست تهیه و تنظیم گردیده برای انگیزه قرار دادن در بهینه سازی: حال که کلمه ها کلیدی را لیست کردیم و می‌دانیم که‌این لیست، میتواند کسب و عمل ما‌را بترکاند و به شیوه حیرت آوری وب سایت مارا باصرفه خیس و توانمند خیس در seo کند، بایستی واژه و کلمه کلیدی را از لیست گزینش کنیم و بدانیم که کدام گزینه از آن هایی که استخراج کرده ایم را بهتر میباشد انگیزه اصلی خویش در seo در اختیار بگذاریم.

برای این عمل همان گونه که به لحاظ میرسد، ابزار خاصی نیست به این دلیل‌که یک ذهن متفکر می بایست برای آن طرح ریزی نماید.

البته کاری که می بایست در واقع صورت پذیرد، این میباشد که حقیقتا محتوایی که قرار میباشد در تارنما قرار بگیرد، چه کاری برای بازدید کننده از وب سایت انجام میگردد؟ در واقع جواب این سوال، درین میباشد که بدانید قرار میباشد چه فعالیت انجام دهید؟

مثلا فرض فرمائید اینجانب یک فروشنده قهوه و امکانات جانبی آن مانند قهوه ساز، ریز کننده دانه ها و بقیه اسباب هستم.

اکنون کلمه ها کلیدی وجود دارا‌هستند که احتمالا خریداران زمانی میخواهند اجناس منرا بخرند، آن‌ها‌را کاوش می‌نمایند. این عبارات مانند \"خرید قهوه آنلاین\" ، \"قهوه ساز\" ، \"خرید قهوه ساز\" ، \"اسباب و اثاث تنظیم قهوه\" و غیره.

نوع دیگری از لغات کلیدی مستقیما انگیزه تجاری را دنبال نمیکنند. در واقع اینجانب می‌خواهم که اشخاصی که هر سیرتکامل ارتباطی با \"قهوه\" دارا‌هستند، منرا پیدا نمایند چرا‌که احتمالا این اشخاص عشق و علاقه متعددی به میل کردن قهوه هم دارا هستند ( که خیلی هم شادی بخش میباشد ).

این اشخاص ممکن میباشد کاوش هایی از گزاره \"چه گونه قهوه صحیح کنیم\" ، \"ضررها و فواید نوشیدن قهوه\" ، \"گونه های قهوه\" و غیره.

این اشخاص دنبال مطالبی می‌باشند که بخوانند و اطلاعاتی در رابطه قهوه به دست بیاورند. منطقی به حیث می‌رسد که‌این اشخاص بدون شک دلیلی برای جستجویشان دارا هستند. شاید می‌خواهند از فردا قهوه بنوشند. چیزی که مسلم میباشد این میباشد که‌این اشخاص به پی بردن در رابطه قهوه عشق و علاقه دارا‌هستند و در‌صورتی‌که ان ها \"مارک\" من‌را بشناسند، مثل این میباشد که اینجانب یک بازار بالقوه را در چنگ دارم که هر روز ممکن میباشد شخصی از این بخش بالقوه بالفعل شود و خریدار قهوه اینجانب باشد !

مجموعه دیگری از کلمه ها کلیدی می‌تواند بازار خریداران عمده را انگیزه قرار دهد. فرض نمائید شما یک کافی شاپ دارید و میخواهید بدانید \"شایسته ترین فروشنده قهوه در کشور ایران\" که می باشد؟ مشخص و معلوم میباشد که اینجانب هستم ! بدین عامل، این ادله و این برهان. کافیست که ورقه ای با این محتوا تولید نمایید و روی آن سرمایه گزاری فرمایید و آن را برای کلمه ها کلیدی متبوع با صرفه نمائید. این مجموعه از اشخاص درصد کمتری از بازدیدکنندگان تارنما مرا تشکیل می‌دهند البته معمولا به به عبارتی اندازه اشخاص معمولی برایم بهره آور می باشند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: