رنگ های تیره و پر‌نور
نوشته شده توسط : علی پور


رنگ‌های بشاش و ضد‌و‌نقیض
رستوران‌ها ، مهد نوپا‌ها ، فروش آنلاین سیسمونی و شغل ها این چنینی مستلزم استعمال از رنگ‌های خنده رو برای ساخت وب سایت می باشند. رنگ‌هایی مثل قرمز‌رنگ ، رنگ زرد و نارنجی‌های گرمی می باشند که انرژی را به استفاده کننده منتقل می نمایند و برای تبلیغات و جلب دقت شایسته ترین مورد‌ها میباشند.

در واقعیت شما در طول تعیین رنگ تارنما خویش بایستی بدین مورد تصور کنید که میخواهید چه احساساتی به مخاطب خویش منتقل فرمائید و همینطور این مسئله را نیز در لحاظ بگیرید که مقطع سنی مخاطب شما چقدر میباشد؛ یعنی طولانی تر مخاطبین شما حدوداً یک سری ساله میباشند و فرآورده مخاطب وبسایت را نیز در حیث بگیرید.

طراحی سایت در مشهد

 

 

برای اینکه بتوانید محبوبیت و برندسازی بهتر و بیشتری در سطح اینترنت داشته باشید، به هیچ عنوان نباید کانال‌های اجتماعی را از خاطر ببرید، بازاریابی کانال‌های اجتماعی روال یگانه و استراتژی‌های پیچیده‌ای دارااست، ما در نوشته‌ی‌علمی‌ی \" 5 نحوه یادگیری و بازاریابی محتوا \" به توضیح مفصل این قضیه پرداخته‌ایم، ابدا این نوشته‌علمی را از دست ندهید.

 

 

رنگ های تیره و پر‌نور
برای مثال شما برای یک تارنما آموزشی که تنها برای مدیران شرکتهای پباده سازی شده‌است بهتر میباشد از رنگ های دور از شوخی مانند طوطیا‌ای یا این که مشکی به کار گیری نمایید البته می بایست این رنگ‌ها را صرفا در منو و بخش‌های پاره ای از وبسایت بیاورید تا تارنما به تیرگی کشیده نشود.

وبسایت های تیره مدام حس سایتی با محتوای فراگیری های امنیتی، آهنگ و فیلم را میدهند، در شرایطی‌که اعتنا فرمایید این سرمشق در کلیه وب سایت‌های دوستداشتنی حوزه فیلم و موسیقی چشم میشود البته در مقابل وبسایت‌هایی که خدماتی به خانم ها می دهند معمولا از رنگ‌های بنفش کمرنگ یا این که صورتی به کارگیری می کنند و به محض اینکه شما وارد تارنما می شوید متوجه خواهید شد که‌این وب سایت ارتباطی به خانم‌ها دارااست. پس با دقت به کسب و کارتان رنگ مطلوب وب سایت خویش را تعیین فرمایید تا در او‌لین نگاه، خویش را برای مخاطب متمایز فرمایید.

رنگ‌ها همان گونه که در اطراف حریم روی ما تأثیر میگذارند در حوزه اینترنت نیز بی تاثیر نیستند. با یک باز‌نگری معمولی و خوش سلیقگی میتوانید تاثیر گذاری رنگ‌ها را در ذهن یوزرها تعدادی برابر نمائید.

برای دریافتن بایدها و نبایدهای رنگ بندی وبسایت خویش می بایست موارد ذیل را رعایت نمایید:

رنگ متن‌های وبسایت
در بین صفحه های خویش هماهنگی ساخت نمایید
رنگ سازمانی
هر رنگ فرهنگی را در خویش جای داده میباشد
رنگ مربوط سختی سنی یوزرها

 

 

 

رنگ متن‌های وب سایت
گزینش رنگ تنها در بگراند و سربرگ وبسایت خلاصه نمیشود بلکه تعیین رنگ متن نیز بسیار اهمیت داراست. این تعیین می بایست به شکلی باشد که دیده زود خسته نشود و متون شل خوانده شوند. شایسته ترین گزینش برای رنگ دور‌نما رنگ‌های پر‌نور و برای متن رنگ تیره می‌باشد. سایتهایی نیز با بگراند‌های رنگی و یا این که متن‌های رنگی وجود دارا هستند که ممکن میباشد بسیار هم قشنگ باشند ولی نکته اینجاست که از رنگ‌های تکمیل کننده استعمال شود. اختلاف کنتراست زیاد و ضد و نقیض بودن رنگ‌ها صرفا یوزرها را از وبسایت شما فراری می‌دهد.

 

 

در بین صفحه ها خویش هماهنگی ساخت فرمائید
هر برگه در تارنما بایستی با دیگر صفحه های همخوانی داشته باشد. این که رنگ‌ها دایم در هر کاغذ تغییر و تحول نماید سبب میشود استفاده کننده در وب سایت حیران شود. می توانید با تعیین رنگ‌های معین برای سربرگ (header) و پانویس (footer)، وبسایت شکیلی پباده سازی نمایید. بنابراین استفاده کننده با کاوش در صفحه های متعدد تارنما شم نمی‌نماید که به وب سایت دیگری رفته میباشد.

 

 

 

رنگ سازمانی
رنگ مرتبط با کسب و عمل خودتان را داشته باشید. استعمال از یک رنگ تحت عنوان رنگ برندینگ که در لوگو ، ساخت وب سایت و حتی‌در چیدمان مستعمل باشد علامت ی خوش سلیقگی و متمایز بودن شما میباشد. با گزینش یک رنگ سازمانی مدام در ذهن یوزرها باقی خواهید ماند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: