امنیت سایت خودتان را ارتقا دهید
نوشته شده توسط : علی پور


امنیت سایت خودتان را ارتقا دهید
قالب های مهیا وردپرس به خیال و خاطر داشتن کدهایی که در دسترس کلیه برنامه نویسان قرار دارا‌هستند، ممکن میباشد اضافه مبتلا هک شوند و راه و روش های نفوذ بیشتری داشته باشند.

طراحی سایت در مشهد

ولی پباده سازی قالب منحصر به فرد وردپرس، این مزیت را دارااست که قالب شما تماما منحصر میباشد و کدنویسی آن به وسیله هیچ برنامه نویس دیگری قابل مشاهده وجود ندارد و همین زمینه سبب ساز میگردد وب سایت شما امنیت بیشتری داشته باشد و کمتر در معرض خطر هک شدن قرار بگیرد.

همینطور شما می‌توانید با توصیه تجهیزات گوناگون ضد ربات و امنیتی متعدد روی قالب سایت خودتان، امنیت خیلی اضافه و ماهر تری برای تارنما خویش داشته باشید.


طراحی وب سون هاست
۷- دردسر کمتری داشته باشید
یکی مطرح ترین ایرادات صاحبان سایت های وردپرسی که از قالب های مهیا استعمال می نمایند، این میباشد که برای هر تغییر و تحول کوچکی بایستی دردسر متعددی را تحمل نمایند و در تجهیزات مختلفی که‌این قالب های فراهم دارا‌هستند زمان ها بگردند تا تغییر تحول موردنظرشان را انجام دهند که‌این قضیه برایشان دردسرهای متعددی را درپی داراست.

با پباده سازی قالب وردپرس ، شما میتوانید همه چیزهایی که می‌خواهید را در دسترس داشته باشید و تجهیزات مازاد را حذف نمایید تا در سریع ترین دوران ممکن، بتوانید تغییراتی که میخواهید را تولید نمایید و از اتلاف وقت پرهیز نمائید.

همینطور دردسر دیگری که موجود هست فعالیت با پلاگین های متفاوت وردپرس و آن‌گاه، به وجود داخل شدن خطاها تداخل و… میباشد که با پباده سازی قالب منحصربه‌فرد وردپرس، این خلل هم حل خواهد شد و دیگر نیازی به به کارگیری از پلاگین های گوناگون وجود ندارد.


ساخت سایت کمپانی چرخش ابزارشتاب
توده بندی
درین مطب با شما راجع به پباده سازی قالب منحصر به فرد وردپرس حرف کردیم و عارضه ها مختلفی که برای پباده سازی قالب منحصر به فرد وردپرس موجود است را بیان کردیم.

در صورتیکه قصد دارید برای تارنما خودتان قالب منحصر به فرد پباده سازی فرمائید، این نوشته‌ی‌علمی می‌تواند راهنمای شما باشد تا بدانید داشتن یک قالب منحصر به فرد چه مزایایی داراست و چه کمکی به رویش مارک و کسب و عمل اینترنتی شما می‌کند.

امید است از مطالعه این نوشته‌علمی لذت برده باشید و با به کار گیری از دلایلی که به شما گفتیم، شل خیس بتوانید تصمیم بگیرید که برای تارنما خودتان قالب منحصر به فرد پباده سازی فرمایید یا این که نه.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: