معرفی لهجه برنامه‌نویسی PHP
نوشته شده توسط : علی پور


معرفی لهجه برنامه‌نویسی PHP
در کنار گویش برنامه‌نویسی سمت سرور PHP، گویش‌های برنامه‌نویسی دیگری همچون ASP.NET ،Python ،Java و Ruby را می‌قدرت اسم موفقیت که برای تولید اینترنت‌تارنما‌های دینامیک گزینه به کار گیری قرار می گیرند البته در جواب بدین سؤال که لهجه PHP چه مزیتی نسبت به بقیه رقبایش داراست، می بایست ذکر کرد که:

طراحی سایت در مشهد


- لهجه PHP را به آسانی می‌قدرت حافظه گرفت (اما گویش پایتون هم لهجه بی آلایش‌ای میباشد).
- گویش PHP منحصربه‌فرد توسعه و گسترشٔ وبسایت‌های دینامیک پباده سازی شده‌است.
- گویش PHP بدون پول و اپن‌سورس میباشد و همینطور منحصربه‌فرد به سیستم‌دلیل خاصی وجود ندارد.
- گویش PHP دارای شهرت‌ترین لهجه طراحی وب سایت‌های دینامیک میباشد.

درضمن اکثری از سیستم‌های مدیر محتوا همچون وردپرس، جوملا، دروپال و غیره از یک سو و همینطور بخش اعظمی از اینترنت‌تارنما‌های دارای شهرت مثل ویکیپدیا از سوی دیگر، به وسیله گویش PHP مندرج‌اند.

معرفی عصرٔ یادگرفتن گویش برنامه‌نویسی PHP
PHP زبانی میباشد که‌این قابلیت را به ما می دهد تا بتوانیم یک وب سایت استاتیک را با اضافه کردن قابلیت و امکان‌هایی همچون تثبیت‌اسم در وبسایت، ورود به حیطهٔ کاربری، رابطه با دیتابیس و بخش اعظمی خصوصیت‌های دیگر به سایتی دینامیک مبدل سازیم که قطعاً سایتی با برخورداری از چنین امکان‌هایی، به مراتب کاربردی‌خیس خواهد بود.

در‌این عصرٔ آموزشی بدون‌پول، عملکرد گردیده همهٔ مفاهیمی که یک دولوپر جدید‌فعالیت برای آغاز فعالیت با گویش PHP نیاز داراست آیتم باز‌نگری قرار گرفته و علاوه بر این، در تألیف این زمانٔ آموزشی تمام کارایی به عمل گرفته گردیده تا مفاهیم این گویش دوست داستنی در قالب نمونه‌هایی کاربردی آیتم باز‌نگری قرار گیرند و از هرگونه کلی‌گویی دوری شده‌است.

آفریننده گویش برنامه‌نویسی PHP
Rasmus Lerdorf یک برنامه‌نویس گرینلندی با ملیت کانادایی میباشد که بیش تر او را به خیال و خاطر اختراع گویش برنامه‌نویسی PHP می شناسند. او طراح دو ورژنٔ اولٔ لهجه PHP بود و در ورژن‌های بعدی که به وسیله گروهی متشکل از Andi Gutmans و Zeev Suraski رهبری میشد هم شرکت کردن داشت و شرکت کردن او در توسعه و گسترشٔ لهجه برنامه‌نویسی PHP هنوز هم ادامه داراست.

خانوادهٔ راسموس لردورف در سال ۱۹۸۰ از گرینلند به کانادا هجرت کردند. راسموس در سال ۱۹۹۳ از دانش گاه واترلو مدرک لیسانس خویش را در فنٔ مهندسی پباده سازی سیستم‌ها اخذ کرد. راسموس لردورف شرکت کردن‌هایی هم در پروژه‌های اینترنت سرور Apache و سیستم رئیس دیتابیس MySQL داشته میباشد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آبان 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: