نوشته شده توسط : علی پور


اینماد چه است؟
احتمالا برای شما هم اتفاق افتاده که در هنگام خرید از طریق اینترنت از یک اینترنت‌وبسایت یا این که یک نرم افزار، به اعتبار و امنیت آن کسب و فعالیت شک وتردید کرده‌باشید طراحی سایت در مشهد و از خرید صرف حیث نمائید؛ علامت اعتماد الکترونیکی دقیقا برای برطرف کردن همین ایراد به‌وجود آمده تا شما تحت عنوان مشتری یک کسب و فعالیت بتوانید با اطمینان بیشتری در فضای آنلاین خرید انجام بدهید، و تحت عنوان یک کسب‌و‌عمل الکترونیکی نیز بتوانید به استفاده کننده خویش اطمینان موردنیاز را برای داشتن یک خرید امن را بدهید. اینماد یا این که آرم اعتماد الکترونیکی با غرض قانونمند کردن و چارچوب دهی به عمل کسب و فعالیت‌های اینترنتی، منحصرا به وسیله راس گسترش تجارت الکترونیکی پایین تیم‌ی وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور ایران به کسب و کارهایی که در فضای آنلاین عمل دارا‌هستند، داده می شود. به ذکر معمولی‌خیس، اینماد برای تولید شم اعتماد مشتری به کسب و شغل های اینترنتی به وجود آمده میباشد. در پی ‌ی مقاله بیشتر به توضیح در امر علامت اعتماد الکترونیکی و مزیت‌های آن برای اینترنت‌وبسایت‌ها و اپ‌ها میپردازیم.

 

غرض اینماد چه می‌باشد؟
همانگونه که پیشتر گفته شد، مقصود اینماد قانونمند‌کردن، چارچوب‌دهی به کار، احراز نام و نشان و صلاحیت و ساماندهی کسب و عمل‌های اینترنتی است. در‌این مراحل به صورت کلی دو مشخصه‌ آیتم آنالیز قرار می گیرد: درگاه (سایت) و احراز نام‌و‌نشان و صلاحیت صاحب و مالک که میتواند فرد حقوقی یا این که واقعی باشد. به واسطه‌ی قانونمند شدن کسب و شغل های فضای مجازی، اعتماد و اطمینان مشتری و استفاده کننده نیز به‌وجود می آید و با ارتقا اعتماد، خرید‌های اینترنتی و تراکنش‌ها در فضای کسب و شغل های اینترنتی بالا می‌رود.

 

ستاره های جانور بر نشانه اعتماد الکترونیکی
ستاره‌های آرم اعتماد نشانگر اعتبار و کیفیت کسب‌و‌فعالیت مجازی می باشند. تعداد ستاره‌های بیشتر نشان دهنده‌ی اعتبار و امنیت بیشتر کسب‌و‌عمل و همت بهتر اینترنت‌وب سایت یا این که برنامه میباشد.

علامت اعتماد الکترونیکی موقت: نشانه موقت برای سرعت بخشیدن به مراحل‌ی دریافت علامت میباشد و دست کم ترازو‌های طراحی وب فروشگاهی آیتم تحلیل قرار میگیرد.

علامت اعتماد الکترونیکی تک ستاره: پس از به چنگ آوردن آرم اعتماد موقت، روند دریافت نشانه اعتکاد همیشگی ابتدا می شود و بعداز آنکه ضوابط و قوانین راس بسط و تجارت الکترونیکی بر روی کسب‌و‌عمل تقاضاکننده اجرا شد و گزینه تایید سازمان مربوطه قرار گرفت، به زمان دو سال سند آرم الکترونیکی به کسب‌و‌عمل مجازی متبوع داده می شود.

آرم اعتماد الکترونیکی دو ستاره: این علامت نیز تا حدی متعددی قوانینی شبیه به نشانه اعتماد الکترونیکی تک ستاره را دارااست، با این تفاوت که کسب و عمل متبوع ملزم به نصب سند امنیت SSL است، براین اساس انتقال داده ها میان وبسایت و مرورگر استفاده کننده خصوصا در مرحله پرداخت، با امنیت بیشتری انجام پذیرد.

 

مزیت های اینماد برای وب سایت یا این که نرم‌افزار فروشگاهی
دارای اعتبار شدن وب سایت
با به چنگ آوردن آرم اعتماد الکترونیکی، کسب و فعالیت شما وجه ‌ی رسمی به خویش گرفته و از دید اعتبار در جایگاه‌ی کسب و شغل های اینترنتی تثبیت گردیده و دارای اعتبار قرار میگیرد.

 

 

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

بصیرت نسبت به پردازش رنگ سبز در ریلکس ترین وضعیت جای‌دارد و به همین   طراحی سایت در مشهد  خیال رنگ سبز به ما وقار می‌دهد و از طرفی بایستی بدانیم که دومی رنگ پرطرفدار فی مابین مردان و زنان رنگ سبز میباشد.

رنگ های مجموعه زرد رنگ:
رنگ های این مجموعه نمایانگر انرژی جوانی و خوش بینی و سرخوشی میباشد.

 

این رنگ استفاده کننده را به خویش جلب می نماید و بصیرت در پردازش آن متحمل فشار بیشتری می توان به همین منجر سفارش می شود در ساخت سایت از این رنگ کمتر مصرف شود البته این بدین معنا وجود ندارد که لزوم به کارگیری از زرد در نوع عمل این سایت به آلزامیر سپرده گردد.

رنگ های مجموعه نارنجی رنگ:
رنگ های این تیم نمایانگر بخشندگی و همینطور پر نمک و اشتیاق و خلاقیت هست.

 

در شرایطی‌که میخواهید تماشاچی تارنما با دیدن رنگ آن تشویق و ترغیب به خرید یا این که پیگیری وبسایت گردد و راهی را که مد حیث تارنما می‌باشد بپیماید از رنگ های این تیم در ساخت سایت به کار گیری فرمائید و همچنان این مجموعه رنگ ها مشتریان هیجان زده را به خویش جذب می نمایند.

رنگ های تیم قرمز رنگ:
رنگ های این تیم نمایانگر احساسات برانگیخته، انرژی فراوان، جنب و جوش و خطرپذیری میباشد.

 

در ساخت وب سایت های مربوط به این سیرتکامل از احساسات، رنگ های تیم قرمز رنگ کاربرد فراوان دارا هستند و مثلا در رستوران ها برای تحریک اشتها استعمال از رنگ های تیم قرمز رنگ متداول میباشد.

رنگ های مجموعه صورتی:
رنگ های این تیم نمایانگر زنانگی، جذابیت، عصمت و معصومیت، باروری و احساس های عاشقانه می‌باشد.

 

شاید بهتر باشد این تیم از رنگ ها را بیشتر مختص بانوان و دختران بدانیم و در وبسایت های مرتبط با این مجموعه از خریداران و مشتریان و کالاهای مربوط به آنان به کارگیری کنیم.

رنگ های مجموعه بنفش:
رنگ های این مجموعه نمایانگر نقط ی اوج قله های مراد بشر هاست که عبارتند از گنج، اقتدار، برد و درایت.

 

ناگفته پیداست که وبسایت هایی که در مسیر برد و توان قدم برمی دارا‌هستند و در ادامه مشتری های ویژه خویش میباشند از این مجموعه رنگ که عمل کردی عاقلانه و ادب نصیب دارا هستند به کارگیری می نمایند.

رنگ های مجموعه آبی‌رنگ:
رنگ های این مجموعه نمایانگر شم اعتماد و امنیت و ثبات و صلح است.

 

در صورتی‌که سایتی را برای موسسات و شرکت های مالی می‌خواهید پباده سازی فرمائید که به احساس اعتماد و ثبات برای مشتری نیاز دارا هستند از این مجموعه رنگ ها به کار گیری فرمائید. موردنیاز به یاد آوری می‌باشد که رنگ آبی رنگ اولی رنگ گزینه عشق مردان و زنان است.

رنگ های مجموعه خاکستری:
رنگ های این تیم نمایانگر آسانی، بی طرفی، آینده نگری و عقلانیت میباشد.

 

این رنگ رمانتیک را در تماشاچی ساخت و ساز نمی نماید اما در مکان خویش در شرکتهای و سازمان هایی کاربرد دارااست که نیاز به توجه و بازرسی و خبره بودن را به طور ویژه به اکران می‌گذارد.

رنگ های تیم مشکی:
رنگ های این تیم نمایانگر اقتدار ، ویژه بودن و کمال و سنگینی و وقار است.

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

نصب سهل و شل
یکی‌از شاخص‌ترین خصوصیت‌های وردپرس نصب راحت آن میباشد.  طراحی سایت در مشهد به سیرتکامل‌ای که در پهنا یک‌سری دقیقه یک شخص خیر چندان فن‌ای، کارکشته به نصب و تولید صفحه ها تازه خواهد بود. آسانی و فارغ از دردسر بودن فعال‌ساز‌ی این سیستم مدیر محتوا، سبب ساز شده‌است که بین طراحان تارنما از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار باشد.

قابلیت و امکان ساخت قسمت‌های متعدد
بعد از پباده سازی پوسته وردپرس، میتوانید با استعمال از پلاگین‌ها، هر بخشی که در تارنما خویش با دقت به کاربری آن نیاز داشتید را به وجود آورید. از جمله وبسایت متبوع شما یک وبسایت فروشگاهی میباشد و برای وبسایت فروشگاهی نصیب‌هایی نظیر درگاه پرداخت، سبد خرید و… نیاز میباشد تا تعریف‌و‌تمجید خواهد شد و این قابلیت به راحتی با به کار گیری از پلاگین‌ها انجام پذیر میباشد.

مدیر سهل


بعد از پباده سازی و فردی‌سازی وب سایت وردپرسی خویش، مبادرت به تکثیر محتوا خواهید کرد. درصورتی که با بقیه سیستم‌های رئیس محتوا عمل کرده باشید، متوجه خواهید شد که رئیس تارنما با به کار گیری از وردپرس بسیار بی آلایش‌خیس میباشد. وردپرس فضای مدیریتی قابل فهم و شعور و بی آلایش‌ای داراست و هر شخص مبتدی و تازه کار قادر است از آن استعمال نماید.

 

امنیت
بعداز فعال سازی تارنما متبوع یک کدام از اصلی‌ترین مسائلی که بایستی به آن اعتنا کنیم، قضیه امنیت در قبال هک شدن میباشد. وردپرس با بروز رسانی‌های دائمی خویش، امنیت وب سایت‌ها را تامین می‌نماید. البته نکته‌ای که بایستی به آن اعتنا کرد این میباشد که تضمین ۱۰۰ درصدی امنیت در فضای اینترنت، تا حدی قابلیت ناپذیر میباشد و ممکن میباشد در شکل به کارگیری از پایانی نسخه وردپرس گشوده هم گزینه هجوم هکرها قرار بگیرید و عامل آن احتمالا استعمال از هاست یا این که پلاگین‎های نامعتبر میباشد. به این ترتیب فراموش نکنید که در ساخت وب سایت‌تارنما امنیت را از کلیه حیث تامین فرمایید.

 

 

پشتیبانی مناسب
یکی موردها مهمی که در هنگام گزینش سیستم مدیر بایستی به آن دقت نمائید، سطح پشتیبانی آن و داده ها قابل دسترس، در سرزمین شماست. خوشبختانه به کار گیری از وردپرس در مملکت ما برای ساخت سایت بسیار مرسوم میباشد و نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هست، به همین استدلال مطالب و یادگرفتن‌های مایحتاج، فولدر‌های ما یحتاج و آپ تو دیت‌ها، به راحتی در دسترس قرار می‎گیرند. همینطور در شکل بروز اختلال میتوانید به نشانی‌های  wp-persian.com و wordpress.org رجوع‌نمایید و در نصیب انجمن‌های پشتیبانی، اشتباهات و سوال های خویش را مطرح نمایید.

بدون‌پول بودن
استعمال از وردپرس تحت عنوان سیستم رئیس محتوا از خیلی جوانب بسیار مقرون به صرفه خیس از دیگر سیستم‌ها میباشد. در بالا قابل ذکر میباشد که قابلیت ساخت سایت در وردپرس به طور تماما بدون‌پول وجود دارااست و نیز بخش اعظمی از پلاگین‌های آن نیز مجانی میباشند. آن دسته از پلاگین‌هایی که بایستی خریداری شوند و یا این که به شرایط پریمیوم ارتقاء داده شوند نیز، بها قابل قبولی دارا هستند و شما می توانید با کمترین هزینه، سایتی ماهر پباده سازی نمائید. در شرایطی که شما در بازار ساخت سایت‌وب سایت شاغل میباشید، تعیین وردپرس برای آن دسته از مشتریانی که سایتی با قیمت خوب می خواهند، شایسته ترین تعیین میباشد.

 

مطلقا بخوانید: مزیت های ساخت سایت با وردپرس

با وردپرس چه وبسایت‌هایی را می‌قدرت ساخت؟
یکی‌از مزیت‌های وردپرس پباده سازی گونه های وبسایت‌ با هر مقصود و امکاناتی میباشد مثلا: بلاگ، اینترنت‌وبسایت فردی، اینترنت‌وبسایت تجاری، دکان آنلاین، اینترنت‌تارنما آموزشی، اینترنت‌وب سایت کاری و… .

قطعا بخوانید: با وردپرس چه سایتی میتوان پباده سازی کرد؟



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

به هدر دادن مجال‌ لینک و پیوند دادن
وب وسیله‌ای برای برقراری رابطه توسط لینک و پیوند دادن میباشد. لینک و پیوند‌ های هایپرتکست کل سایت های خوب را به هم متصل کرده و به یوزرها این قابلیت را می ‌دهد که وبسایت های نو و موءثر را پیدا نمایند.  طراحی سایت در مشهد  بیشتر شرکت‌ ها آنقدر بدین پدیده اهمیت می‌ دهند که نشانی اینترنت‌وبسایت خویش را در مجموع تبلیغات، اطلاع رسانی‌ های تلویزیونی، کنفرانس ‌های خبری و حتی خویش محصولاتشان درج می ‌نمایند. متأسفانه بیشتر این نشانی‌ ها کلی میباشند و به استفاده کننده اطلاعاتی مربوط به قضیه ای که نشانی را در آن پیدا کرده اند نمی ‌دهند. در تبلیغات خویش نشانی کاغذ مهم سایت خویش را قرار ندهید. در صورتی‌که یک مشتری احتمالی به یک کدام از تولید ها شما عشق و علاقه‌مند گردد، نباید این استفاده کننده بیچاره را ناچار نمائید که از برگه اساسی استارت کرده و به مشقت کاغذ مرتبط با کالا آیتم عشق و علاقه‌اش را پیدا نماید. به مکان گذاشتن پیوند ورقه اساسی، نشانی کاغذ متاع متبوع را در تبلیغات مربوطه قرار دهید. همینطور در کنفرانس ‌های مطبوعاتی، نشانی ورقه بخصوصی از تارنما خویش را که از پیام اساسی شما پشتیبانی می ‌نماید قرار دهید. خبرنگاران ممکن میباشد برای دستیابی به جزئیات بیشتر بدین لینک و پیوند ها رمز بزنند و ناشران اینترنتی ممکن میباشد برای ارائه سرویس ها بهتر به کاربرانشان به مکان استعمال از لینک و پیوند ‌های کلی از این لینک و پیوند‌ های تخصصی ‌خیس استعمال نمایند. در شرایطی‌که در اکنون رقابت برای یک کمپین با یک مورد خاص می‌باشید، از آدرسی به کارگیری فرمایید که منتهی به آن قضیه خاص در سایت خواهد شد. کاغذ ای که مخاطب با تعقیب کردن نشانی به آن می رسد نباید دقیقاً شبیه برگه تبلیغاتی باشد (چون مشتری احتمالاً پیش از آمدن به سایت، تبلیغات را چشم میباشد) بلکه این شیت بایستی \"ورژن آنلاین\" به عبارتی اطلاع رسانی باشد تا بتواند به کاربرانی که آن اطلاع رسانی را ندیده‌اند نیز یاری دهد. از هر رسانه‌ای برای فعالیت تخصصی آن رسانه به کار گیری فرمایید. به‌تیتر نمونه یک شرکت ایجاد بازی ویدئویی قادر است با به کارگیری از یک اطلاع رسانی تلویزیونی، بینندگان را به آن بازی عشق و علاقه مند نماید و بعد در سایت به یوزرها اذن دهد که ورژن بی آلایش‌ تری از بازی را آزمون نمایند.

یکسان دیدن \"وب\" و \"سایت های اینترانتی\"
رئیس سایت های اینترانتی داخلی با مدیر تارنما های همگانی بسیار مختلف میباشد. تفاوت مهم درین میباشد که هر شرکت دارنده یک اینترانت میباشد و بدین ترتیب می‌ تواند برای سال‌های متمادی آن را با هماهنگی و پیش‌بینی‌پذیریِ بسیار بیشتری از تارنما های دنیای بیکران وب، مدیر نماید. (به همین برهان میباشد که صدها سفارش جدا برای کاربردی بودن پباده سازی اینترانت وجود دارااست). همینطور کارکنان از اینترانت برای سود‌وری کمپانی خویش به کار گیری می ‌نمایند یعنی هدر رفتن وقت کارکنان، مستقیما متساوی با زیان شرکت میباشد. اینجانب از شنیدن اینکه مدیران اینترانت در اینترنت‌تارنما خویش از تبلیغات استعمال می ‌نمایند تا هزینه امکانات را جبران نمایند منزجر می ‌نحس . برای مثال در صورتیکه قیمت دوران یک کارمند عادی 1 دلار در دقیقه باشد و یوزرها به خیال تبلیغات برای هر کاغذ 3 ثانیه وقت صرف نمایند، بدین ترتیب به بهای هدر رفتن منفعت‌وری پرسنل، هر تبلیغات برای شرکت حدود 5 سنت هزینه در بردارد. حتی چنانچه دپارتمان MIS برای هر اطلاع رسانی 2 سنت به دست بیاورد (با CPM معمول 20 دلار) خسارت خالص برای شرکت 3 سنت میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


ایسنا یا این که به اصطلاح خبرگزاری دانشجوها جمهوری اسلامی ایران یکی فعال ترین خبرگزاری های کشور‌ایران میباشد. طراحی سایت در مشهد  بیشتر گزارشگران این خبرگزاری دانشجوها عشق مند و داوطلب میباشند. شعار اساسی این رسانه \"هر دانشجو، یک خبرنگار\" و \"هر ایده یک خبر\" است. این خبرگزاری از عشق و علاقه و شوق و اشتیاق دانشجو ها مشتاق به خبر ها به کار گیری کرده و به نشر خبر‌ها روز میپردازد. درجه الکسا این وبسایت در جمهوری اسلامی ایران 29 و در دنیا 1817 میباشد. درین نوشته‌ی علمی به نظارت طراحی وب سایت

خبرگزاری ایسنا و در رابطه خصوصیات و موردها متفاوت آن میپردازیم.

خصوصیت های پررنگ ساخت وب سایت ایسنا
یکی‌از خصوصیت های پر رنگ طراحی وب ایسنا، به کار گیری از پباده سازی واکنشگرا میباشد. به کارگیری از این گزینه برای آن میباشد تا یوزرها بتوانند در پلتفرم های متفاوت به مشاهده خبرها بپردازند.

خصوصیت اصلی دیگر پشتیبانی وبسایت از 4 لهجه انگلیسی، عربی و فرانسوی میباشد. این فرمان از آن جهت دارای اهمیت میباشد که 10 درصد از بازدیدکنندگان این وبسایت از بیرون مملکت می باشند.

خصوصیت دیگر ایسنا، حضور موءثر در رسانه های اجتماعی برای مثال اینستاگرام، توییتر و تلگرام میباشد.

 

 

ارزیابی ساخت وب سایت ایسنا
در پباده سازی این تارنما از اسلایدر معمولی ای مصرف شده تا استفاده کننده خیر فقط به خبر مرتبط با اسلایدر اعتنا نماید بلکه به بقیه خبرها نیز اعتنا داشته باشد.

برگه مهم تارنما از دو ردیف تشکیل‌شده که ردیف مهم و بزرگتر دربردارنده خبر ها اساسی میباشد و ستو کناری که نسبت به ردیف مهم کوچکتر میباشد حاوی تبلیغات هست. این نوع تفکیک خبرها از تبلیغات منجر ساخت‌و‌ساز نظم در ساخت وب سایت و به کارگیری با صرفه از دور و اطراف می گردد.

ردیف مهم وب سایت نیز به سه ردیف تقسیم گردیده و هر ردیف چند خبرها را دربرمی گیرد.

برای مثال نقاط ضعف ساخت وب سایت ایسنا به کار گیری از منو بسیار کوچک میباشد. این منو حدوداً از نگاه یوزرها پنهان باقی مانده و تاثیر بسیار یه خرده در به کار گیری از وب سایت داراست.

 

صحبت پایان
ساخت سایت ایسنا علاوه بر نقاط قوت فراوان دارنده ضعف هایی نیز است. البته این نقاط ضعف در پیشرفت این تارنما و خبرگزاری تاثیر متعددی نداشته و همچنان شاهد رویش روز افزون این وبسایت در قضیه خبرگزاری هستیم. با این هم اکنون شیوه آگهی و خبر رسانی این تارنما نسبت به قبل رویش دیده گیری داشته میباشد و نیاز یوزرها به خبرها آپ دیت و دست اولیه را آماده می نماید. انتظار می رود فرایند رو به رویش وبسایت ایسنا با استعمال از طراحی وب سایت مطلوب خیس رویش بیشتری داشته باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


ایسنا یا این که به اصطلاح خبرگزاری دانشجوها جمهوری اسلامی ایران یکی فعال ترین خبرگزاری های کشور‌ایران میباشد. طراحی سایت در مشهد  بیشتر گزارشگران این خبرگزاری دانشجوها عشق مند و داوطلب میباشند. شعار اساسی این رسانه \"هر دانشجو، یک خبرنگار\" و \"هر ایده یک خبر\" است. این خبرگزاری از عشق و علاقه و شوق و اشتیاق دانشجو ها مشتاق به خبر ها به کار گیری کرده و به نشر خبر‌ها روز میپردازد. درجه الکسا این وبسایت در جمهوری اسلامی ایران 29 و در دنیا 1817 میباشد. درین نوشته‌ی علمی به نظارت طراحی وب سایت

خبرگزاری ایسنا و در رابطه خصوصیات و موردها متفاوت آن میپردازیم.

خصوصیت های پررنگ ساخت وب سایت ایسنا
یکی‌از خصوصیت های پر رنگ طراحی وب ایسنا، به کار گیری از پباده سازی واکنشگرا میباشد. به کارگیری از این گزینه برای آن میباشد تا یوزرها بتوانند در پلتفرم های متفاوت به مشاهده خبرها بپردازند.

خصوصیت اصلی دیگر پشتیبانی وبسایت از 4 لهجه انگلیسی، عربی و فرانسوی میباشد. این فرمان از آن جهت دارای اهمیت میباشد که 10 درصد از بازدیدکنندگان این وبسایت از بیرون مملکت می باشند.

خصوصیت دیگر ایسنا، حضور موءثر در رسانه های اجتماعی برای مثال اینستاگرام، توییتر و تلگرام میباشد.

 

 

ارزیابی ساخت وب سایت ایسنا
در پباده سازی این تارنما از اسلایدر معمولی ای مصرف شده تا استفاده کننده خیر فقط به خبر مرتبط با اسلایدر اعتنا نماید بلکه به بقیه خبرها نیز اعتنا داشته باشد.

برگه مهم تارنما از دو ردیف تشکیل‌شده که ردیف مهم و بزرگتر دربردارنده خبر ها اساسی میباشد و ستو کناری که نسبت به ردیف مهم کوچکتر میباشد حاوی تبلیغات هست. این نوع تفکیک خبرها از تبلیغات منجر ساخت‌و‌ساز نظم در ساخت وب سایت و به کارگیری با صرفه از دور و اطراف می گردد.

ردیف مهم وب سایت نیز به سه ردیف تقسیم گردیده و هر ردیف چند خبرها را دربرمی گیرد.

برای مثال نقاط ضعف ساخت وب سایت ایسنا به کار گیری از منو بسیار کوچک میباشد. این منو حدوداً از نگاه یوزرها پنهان باقی مانده و تاثیر بسیار یه خرده در به کار گیری از وب سایت داراست.

 

صحبت پایان
ساخت سایت ایسنا علاوه بر نقاط قوت فراوان دارنده ضعف هایی نیز است. البته این نقاط ضعف در پیشرفت این تارنما و خبرگزاری تاثیر متعددی نداشته و همچنان شاهد رویش روز افزون این وبسایت در قضیه خبرگزاری هستیم. با این هم اکنون شیوه آگهی و خبر رسانی این تارنما نسبت به قبل رویش دیده گیری داشته میباشد و نیاز یوزرها به خبرها آپ دیت و دست اولیه را آماده می نماید. انتظار می رود فرایند رو به رویش وبسایت ایسنا با استعمال از طراحی وب سایت مطلوب خیس رویش بیشتری داشته باشد.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


دو مثال از پرکاربرد ترین لیستها در HTMLلیستهای تروتمیز و  طراحی سایت لیستهای شلوغ می‌باشند. در لیستهای تروتمیز ترتیب بخشهای متفاوت لیست معین میگردد البته در لیستهای به هم ریخته این ترتیب معلوم نمی‌شود.
·لیستهای نا مرتب
در لیستهای به هم ریخته برای عنصرها لیست از شماره و عدد یا این که حروف الفبا به کارگیری نمی‌شود. موادسازنده این معمولاً با یک دایره تو مالامال معلوم میشوند. تگ اولِ آن
میباشد و تگ نهایی آن
میباشد. برای مستقل کردن هر قسمت لیست در اولِ آن از تگ
استعمال میشود. بهتر میباشد هر تگ
که گشوده میگردد با
بسته خواهد شد. در تحت یک نمونه برای این نوع لیست آورده شده‌است:

قسمت اولیه لیست

بخشدوم لیست

قسمت سوم لیست


نمونه بالا یک لیست بولت دار با سه نصیب را به ما میدهد:
نصیب اولیه لیست
قسمت دوم لیست
قسمت سوم لیست
بدین نکته هم اعتنا نمائید که
نیازی به تگ آخری ندارد اما بهتر میباشد از تگ آخری آن یعنی
مصرف شود.. مسافت متن لیست گردیده از اولِ خط هم پاره ای از سایر متن بیشتر میگردد. شما میتوانید این مسافت را با اضافه کردن تگ
بیشتر فرمایید تنها به خیال و خاطر داشته باشید تگهایی را که گشوده نموده اید در پایان لیست ببندید.در پایین یک نمونه برای این مثال لیست آورده شده‌است:

 

خط اوللیست

خط دوم لیست

خط سوملیست

 


سود این امر به صورت تحت خواهد بود:
خط نخستین لیست
خط دوم لیست
خط سوم لیست
از شناسه typeمی قدرت در تگ
به کار گرفت و ظواهر لیست را تغییر تحول اعطا کرد.
·شناسه type
از این شناسه در لیستهای نامرتب برای معین کردن صورت نشانه معلوم کننده هر قسمت به کار گیری میشود. این شناسه میتواند مقادیر پایین را داشته باشد:
circle
با قرار دادن این مقدار برای لیست نشانه ابتدایی هر قسمت به صورت یک دایره تو خالی در می‌آید.
disc
این مقدار صورت نشانه اولِ هر بخش از لیست را به یک دایره تو مالامال تغییر و تحول می‌دهد.
square
این مقدار صورت آرم لیست را به طور یک مربع تو لبریز در میاورد.
به خاطر داشته باشید که از شناسه typeهم می اقتدار در تگ
بهره برد و هم در تگ
. در صورتیکه که برای تگ
از این شناسه استعمال شود آرم مرتبط با تمامی قسمتهای لیست تغییر میکند ولی در صورتی برای تگ
از این شناسه استعمال شود صرفا نشانه مرتبط با به عبارتی نصیب از لیست تغییر میکند.
در نمونه پایین میتوانید شیوه اکران لیست با به کارگیری از شناسه typeرا در حالات گوناگون ببینید. ما از کد ذیل برای ساختن این لیست آزمایشی به کار گیری میکنیم:

بخش اوللیست

نصیب دوم لیست

نصیب سوم لیست


میتوانید لیست به دست آمده را در اینجا ببینید. به خیال و خاطر داشته باشید که در مرورگرهای گوناگون ممکن میباشد طرز اکران لیستها متعدد باشد.
نصیب نخستین لیست
بخش دوم لیست
بخش سوم لیست
درصورتی که می‌خواهید از تگ
برای لیست خویش استعمال فرمائید در‌این فعالیت اعتنا فرمایید. زیرا ممکن میباشد مجموع سطرهای متن شما به یک اندازه نباشند. در‌این‌حالت‌ جای اینکه لیستی در یک خط و بدون واسطه داشته باشید ممکن میباشد لیستی در هم ریخته و نا مرتب به وجود آید. مانند تحت:


نصیب اولیه لیست که بلندتراز سایر سطرهای لیست میباشد

قسمت دوملیست

نصیب سوم لیست در سطرآخر

 

لیست پایانی بدین شکل در شیت مشهود است.
نصیب اولیه لیست که بلندتر از سایر سطرهای لیست میباشد
قسمت دوم لیست
نصیب سوم لیست در سطر انتها
در شرایطی که شما در یک ورقه بیشتر به لیستها نیاز دارید میتوانید از طریق بالا به کارگیری نمائید ولی می بایست بدانید که ممکن میباشد ظواهر لیست در اندازه های متفاوت پنجره مرورگر به هم بخورد. راه و روش دیگری که برای دوری از این به هم خوردگی وجود دارااست استعمال از یک Tableاست که بعداً در زمینه‌ی آن توضیح خوا هیم بخشید.
·لیستهای تروتمیز
شما میتوانید در زمینه ی لیستهای تروتمیز هم مانند لیستهای به هم ریخته کار نمایید تنها کافیست به مکان به کار گیری از
و
از تگهای
و
به کارگیری فرمایید. به یک نمونه در این مورد دقت فرمائید:

نصیب نخستین لیست

بخشدوم لیست

قسمت سوم لیست


فیض به طور لیستی شماره گذاری گردیده ظواهر می‌گردد:
نصیب نخستین لیست
قسمت دوم لیست
قسمت سوم لیست
برای در دست گرفتن تگ
از چندین شناسه می قدرت بهره برد
1.شناسه start
در خصوص لیستهای تر و تمیز با به کار گیری از شناسه startدر تگ
خواهیم توانست گزینش کنیم که شماره های لیست از چه عددی استارت خواهد شد. به نمونه ذیل اعتنا نمایید:

این سطر نخستین لیست میباشد ولیشماره آن 15 میباشد.


سود به طور تحت مشهود است:
این سطر نخستین لیست میباشد اما شماره آن 15 میباشد.

2.شناسه type
این شناسه در لیستهای آراسته هم مانند لیستهای نا مرتب برای تغییر تحول نماد ابتدایی هر قسمت از لیست به کار گیری می گردد که در اینجا شماره ای میباشد که برای هر بخش از لیست به کارگیری می گردد. از این شناسه می‌توانید به طور ذیل به کار گیری نمائید:
\"type=\"1
با این شناسه بخشهای لیست با اعداد ریاضی مشخص و معلوم می گردند.
\"type=\"A
با استعمال از این شناسه بخشهای لیست با حروف عظیم انگلیسی معلوم می گردند.
\"type=\"a
با استعمال از این شناسه بخشهای لیست با حروف کوچک انگلیسی معلوم میگردند.
\"type=\"I
با استعمال از این شناسه بخشهای لیست با حروف وسیع یونانی معلوم می گردند.
\"type=\"i
با استعمال از این شناسه بخشهای لیست با حروف کوچک یونانی معلوم میشوند.
این شناسه هم می‌تواند در تگ
استعمال شود و هم در تگ
و در این باره مانند لیستهای نا مرتب فعالیت می نماید.
در نمونه پایین میتوانید روش اکران حالات متعدد لیست را با استعمال از شناسه typeمشاهده نمایید:

بخش اوللیست

نصیب دوم لیست

بخش سوم لیست

نصیب چهارملیست

نصیب پنجم لیست


سود به طور ذیل خواهد بود:
بخش نخستین لیست
بخش دوم لیست
نصیب سوم لیست
نصیب چهارم لیست
بخش پنجم لیست



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


دو مثال از پرکاربرد ترین لیستها در HTMLلیستهای تروتمیز و  طراحی سایت لیستهای شلوغ می‌باشند. در لیستهای تروتمیز ترتیب بخشهای متفاوت لیست معین میگردد البته در لیستهای به هم ریخته این ترتیب معلوم نمی‌شود.
·لیستهای نا مرتب
در لیستهای به هم ریخته برای عنصرها لیست از شماره و عدد یا این که حروف الفبا به کارگیری نمی‌شود. موادسازنده این معمولاً با یک دایره تو مالامال معلوم میشوند. تگ اولِ آن
میباشد و تگ نهایی آن
میباشد. برای مستقل کردن هر قسمت لیست در اولِ آن از تگ
استعمال میشود. بهتر میباشد هر تگ
که گشوده میگردد با
بسته خواهد شد. در تحت یک نمونه برای این نوع لیست آورده شده‌است:

قسمت اولیه لیست

بخشدوم لیست

قسمت سوم لیست


نمونه بالا یک لیست بولت دار با سه نصیب را به ما میدهد:
نصیب اولیه لیست
قسمت دوم لیست
قسمت سوم لیست
بدین نکته هم اعتنا نمائید که
نیازی به تگ آخری ندارد اما بهتر میباشد از تگ آخری آن یعنی
مصرف شود.. مسافت متن لیست گردیده از اولِ خط هم پاره ای از سایر متن بیشتر میگردد. شما میتوانید این مسافت را با اضافه کردن تگ
بیشتر فرمایید تنها به خیال و خاطر داشته باشید تگهایی را که گشوده نموده اید در پایان لیست ببندید.در پایین یک نمونه برای این مثال لیست آورده شده‌است:

 

خط اوللیست

خط دوم لیست

خط سوملیست

 


سود این امر به صورت تحت خواهد بود:
خط نخستین لیست
خط دوم لیست
خط سوم لیست
از شناسه typeمی قدرت در تگ
به کار گرفت و ظواهر لیست را تغییر تحول اعطا کرد.
·شناسه type
از این شناسه در لیستهای نامرتب برای معین کردن صورت نشانه معلوم کننده هر قسمت به کار گیری میشود. این شناسه میتواند مقادیر پایین را داشته باشد:
circle
با قرار دادن این مقدار برای لیست نشانه ابتدایی هر قسمت به صورت یک دایره تو خالی در می‌آید.
disc
این مقدار صورت نشانه اولِ هر بخش از لیست را به یک دایره تو مالامال تغییر و تحول می‌دهد.
square
این مقدار صورت آرم لیست را به طور یک مربع تو لبریز در میاورد.
به خاطر داشته باشید که از شناسه typeهم می اقتدار در تگ
بهره برد و هم در تگ
. در صورتیکه که برای تگ
از این شناسه استعمال شود آرم مرتبط با تمامی قسمتهای لیست تغییر میکند ولی در صورتی برای تگ
از این شناسه استعمال شود صرفا نشانه مرتبط با به عبارتی نصیب از لیست تغییر میکند.
در نمونه پایین میتوانید شیوه اکران لیست با به کارگیری از شناسه typeرا در حالات گوناگون ببینید. ما از کد ذیل برای ساختن این لیست آزمایشی به کار گیری میکنیم:

بخش اوللیست

نصیب دوم لیست

نصیب سوم لیست


میتوانید لیست به دست آمده را در اینجا ببینید. به خیال و خاطر داشته باشید که در مرورگرهای گوناگون ممکن میباشد طرز اکران لیستها متعدد باشد.
نصیب نخستین لیست
بخش دوم لیست
بخش سوم لیست
درصورتی که می‌خواهید از تگ
برای لیست خویش استعمال فرمائید در‌این فعالیت اعتنا فرمایید. زیرا ممکن میباشد مجموع سطرهای متن شما به یک اندازه نباشند. در‌این‌حالت‌ جای اینکه لیستی در یک خط و بدون واسطه داشته باشید ممکن میباشد لیستی در هم ریخته و نا مرتب به وجود آید. مانند تحت:


نصیب اولیه لیست که بلندتراز سایر سطرهای لیست میباشد

قسمت دوملیست

نصیب سوم لیست در سطرآخر

 

لیست پایانی بدین شکل در شیت مشهود است.
نصیب اولیه لیست که بلندتر از سایر سطرهای لیست میباشد
قسمت دوم لیست
نصیب سوم لیست در سطر انتها
در شرایطی که شما در یک ورقه بیشتر به لیستها نیاز دارید میتوانید از طریق بالا به کارگیری نمائید ولی می بایست بدانید که ممکن میباشد ظواهر لیست در اندازه های متفاوت پنجره مرورگر به هم بخورد. راه و روش دیگری که برای دوری از این به هم خوردگی وجود دارااست استعمال از یک Tableاست که بعداً در زمینه‌ی آن توضیح خوا هیم بخشید.
·لیستهای تروتمیز
شما میتوانید در زمینه ی لیستهای تروتمیز هم مانند لیستهای به هم ریخته کار نمایید تنها کافیست به مکان به کار گیری از
و
از تگهای
و
به کارگیری فرمایید. به یک نمونه در این مورد دقت فرمائید:

نصیب نخستین لیست

بخشدوم لیست

قسمت سوم لیست


فیض به طور لیستی شماره گذاری گردیده ظواهر می‌گردد:
نصیب نخستین لیست
قسمت دوم لیست
قسمت سوم لیست
برای در دست گرفتن تگ
از چندین شناسه می قدرت بهره برد
1.شناسه start
در خصوص لیستهای تر و تمیز با به کار گیری از شناسه startدر تگ
خواهیم توانست گزینش کنیم که شماره های لیست از چه عددی استارت خواهد شد. به نمونه ذیل اعتنا نمایید:

این سطر نخستین لیست میباشد ولیشماره آن 15 میباشد.


سود به طور تحت مشهود است:
این سطر نخستین لیست میباشد اما شماره آن 15 میباشد.

2.شناسه type
این شناسه در لیستهای آراسته هم مانند لیستهای نا مرتب برای تغییر تحول نماد ابتدایی هر قسمت از لیست به کار گیری می گردد که در اینجا شماره ای میباشد که برای هر بخش از لیست به کارگیری می گردد. از این شناسه می‌توانید به طور ذیل به کار گیری نمائید:
\"type=\"1
با این شناسه بخشهای لیست با اعداد ریاضی مشخص و معلوم می گردند.
\"type=\"A
با استعمال از این شناسه بخشهای لیست با حروف عظیم انگلیسی معلوم می گردند.
\"type=\"a
با استعمال از این شناسه بخشهای لیست با حروف کوچک انگلیسی معلوم میگردند.
\"type=\"I
با استعمال از این شناسه بخشهای لیست با حروف وسیع یونانی معلوم می گردند.
\"type=\"i
با استعمال از این شناسه بخشهای لیست با حروف کوچک یونانی معلوم میشوند.
این شناسه هم می‌تواند در تگ
استعمال شود و هم در تگ
و در این باره مانند لیستهای نا مرتب فعالیت می نماید.
در نمونه پایین میتوانید روش اکران حالات متعدد لیست را با استعمال از شناسه typeمشاهده نمایید:

بخش اوللیست

نصیب دوم لیست

بخش سوم لیست

نصیب چهارملیست

نصیب پنجم لیست


سود به طور ذیل خواهد بود:
بخش نخستین لیست
بخش دوم لیست
نصیب سوم لیست
نصیب چهارم لیست
بخش پنجم لیست



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور


از تگهای رمز فصل (HEADING) برای عنوان و تیتر مطالب استعمال می‌شود
از تگهای رمز فصل (HEADING) برای عنوان و تیتر مطالب به کارگیری می گردد. طراحی سایت در مشهد به‌این مثالها اعتنا فرمائید:
سرفصل وسیع

سرفصل وسیع
سرفصل 2

سرفصل 2
سرفصل 3

سرفصل 3
در اکنون کوچک شدن

در هم اکنون کوچک شدن
کوچکتر

کوچکتر
بسیار کوچک

بسیار کوچک
از امرها بالا می‌توانید برای تیتر مطالب به کارگیری فرمایید.
هنگامی که تگ
در متنی وارد می‌شود سایر آن خط به خط بعد از آن انتقال میابد. در واقعیت تگ
یا این که به عبارتی Line Breakکاری شبیه فشار دادن کلید Enterبه هم پا Shiftرا انجام میدهد. لازم به ذکر میباشد که‌این تگ نیازی به تگ آخری ندارد. به یک نمونه اعتنا نمایید:
This is the first line
Here is the second line
فیض نمونه بالا به اینگونه میباشد:
This is the first line
Here is the second line
مرورگر در اصلً تاوقتی‌که به کمبود دور و بر برای یک خط بر نخورد به خط بعدی نمی رود. البته تگ
مرورگر را بدون چاره می نماید به خط بعدی برود.به عنوان مثالً متن تحت را در ویرایشگر متن خویش بنویسید و به طور htmlذخیره نمایید، صرفا یک خط را در مرورگر خویش خواهید روئت کرد:
اینجانب،
یک خط
تازه میخواهم
فیض بدین شکل خواهد بود:
اینجانب، یک خط نو می‌خواهم
برای اینکه فیض ای شبیه متن درج شده در ویرایشگر متن داشته باشیم، بایستی متن را بدین شکل بنویسیم:
اینجانب،

یک خط

تازه میخواهم
این هم فیض:
اینجانب،
یک خط
تازه می‌خواهم
تگ جمله

میباشد. این تگ سبب تولید یک خلأ عمودی میان دو خط در دو گزاره میشود. صحیح مثل اینکه شما
را دو توشه تایپ نمائید.از این تگ در نخستین جمله برای تمایز دو گزاره به کار گیری می‌گردد. به نمونه پایین اعتنا نمائید:
خط اولیه از گزاره نخستین


خط دوم از پاراگرافاول

این هم جمله

تازه

و سود به‌این شکل میباشد:
خط نخستین از گزاره نخستین
خط دوم از جمله نخستین
این هم جمله نو
تگ جمله هم نیازی به تگ آخرین ندارد. البته شما می‌توانید برای فهم و شعور بهتر آنرا در متن خویش به عمل ببرید. برای مثالً به‌این شکل:

جمله

اولیه


پاراگرافدوم

ادامه جمله

دوم

این متن به عبارتی سود ای را داراست که متن پایین دارااست:
گزاره

اولیه


پاراگرافدوم

ادامه جمله

دوم

این هم فیض هر دو متن بالا:
گزاره نخستین
گزاره دوم
ادامه جمله دوم
ولی در صورتی میخواهید ورقه ای که پباده سازی میکنید دارای اعتبار باشد بهتر میباشد از تگ آخری جمله به کارگیری فرمائید. به کار گیری از تگ نهایی در XHTMLالزامی میباشد.
تا اینجا شما می‌توانید یک برگه اینترنت مملو از متن را بنویسید. در درس سپس به اندازه فونت و رنگ متن می‌پردازیم.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علی پور

چرا ساخت وب سایت با وردپرس در بین عموم دوستداشتنی شد؟

۳- واهمه تلف کردن

عموم می‌ترسند آنچه را که دوست دارا‌هستند از دست بدهند. این زمینه در تمامی‌ی اشخاص وجود دارااست. طراحی سایت در مشهد   عموم مدام می‌ترسند زمان به اشتراک گذاشتن لحظات خویش را به دیگرافراد از دست‌بدهند. و به همین ادله میباشد که بطور تروتمیز حالت خویش را در کانال‌های اجتماعی بروزرسانی می‌نمایند.

 

همینطور عموم می‌ترسند مجال دیدن شرایط (Status) دیگرافراد را از دست بدهند، بدین ترتیب بطور تروتمیز کانال‌های اجتماعی خویش را تحلیل می‌نمایند.

 

واهمه از دست‌دادن، عموم را ترغیب به مبادرت می‌نماید. این فعالیت به اشخاص علت میدهد تا پیش از اینکه متاع تماما فروخته گردد، آن را خریداری نمایند.

 

 

تصویر جنس و تعداد ما‌نده از آن

۴- ساخت و ساز علت با کار متقابل

عموم در قبال اخذ سرویس ها مجانی به شما اعتماد می‌نمایند و داده ها خویش را در مشت شما قرار میدهند. این روز ها عموم از به اشتراک گذاشتن داده ها فردی خویش می‌ترسند.

 

درصورتی که به ما اعتماد نکنند، تبدیل بازدیدکننده به هر که برای تثبیت‌اسم در اینترنت‌وب سایت شما درخواست میدهد بسیار نقص‌ میشود. پیش از اینکه از کاربرانتان چیزی بخواهید، خدمتی را به آن‌ها ارائه دهید.

 

ارائه کتاب، گزارش و جایزه مجانی مثال‌هایی از ساخت و ساز علت در یوزرها میباشد.

 

 

تصویر سئو و پیوند نام نویسی فراگیری بدون‌پول

۵- سنجیده جلوه دادن در پباده سازی

عموم مبنی بر شعور و شم‌شان تعیین می‌نمایند.

 

 

تصویر کیک وسیع و کوچک در زمینه ی پباده سازی سنجیده

نمونه: دقت داشته باشید که مشتریان رغبت دارا‌هستند مورد SMALL را گزینش نمایند (به جهت اینکه ارزان خیس میباشد) و شما دوست دارید جنس LARGE را تبلیغ نمایید تا فروش بیشتری داشته باشد. به همین عامل بایستی آیتم‌ی دیگری را اضافه نمایید که یه خرده کمتر از LARGE میباشد.

 

 

تصویر کیک پهناور، کوچک و میانگین در پباده سازی سنجیده جلوه دادن

اینک مشتریان رغبت دارا‌هستند آیتم MEDIUM را گزینش نمایند (زیرا این گزینش برای آن ها مطمئن‌خیس میباشد). البته آنان متوجه گردیده‌اند که آیتم LARGE تنها یک‌سری دلار بیشتر از MEDIUM میباشد. به این ترتیب، آن ها تصمیم می گیرند آیتم LARGE را گزینش نمایند.

 

۶- عدم بضاعت و توان در تصمیم‌گیری

در صورتی‌که مورد‌های متعددی وجود داشته باشد، عموم در تصمیم‌گیری در گیر سردرگمی میگردند. در‌حالتی که یوزرها با وسعت متعددی از گزینش‌ها رو‌به‌رو شوند، در گیر نوعی پارادوکس میگردند و این منجر تولید گیجی و سردرگمی در آنان گردیده، در سود محل را سوراخ می‌نمایند. به این ترتیب پایین آمدن تعداد گزینش‌ها به یوزرها یاری می‌نماید گزینش سریع‌تری داشته باشند و جای را سوراخ نکنند.

 

 

خیل عظیم فرآورده و عدم توان در تصمیم گیری

۷- اجرو پاداش‌های متناوب

عموم اجرو پاداش‌های گوناگون و متنوع را دوست دارا‌هستند. اجرو پاداش دادن به یوزرها بصورت اثبات و متغیر، به مخاطب علت میدهد که به تعامل با کسب‌و‌‌‌‌فعالیت شما ادامه داده و خرید بیشتری انجام دهد. همینطور درگیرکردن استفاده کننده با طرز های درگیر‌کننده مانند گیمیفیکیشن تاثیرگذار‌خیس میباشد.

 

 

تصویر اجرو پاداش یک فرآورده

فیض‌گیری:

همگی این نکات روانشناسی‌ در هر پروژه‌ای که روی آن عمل میکنید قابل به کارگیری وجود ندارد. این موردها بایستی بر طبق متن‌، یوزرها غرض و ماهیت متاع به شکلی خردمندانه به کارگیری شوند. برخی اوقات به کارگیری بیش تر از حد از این نحوه‌ها منجر القای حس فریب‌خوردگی در مخاطب می‌گردد و متاع را به سمت فساد می‌کشاند. هنگامی شما در طول پباده سازی جنس، سبک‌های خیالی را در لحاظ میگیرید، میتوانید با پیروزی کاری نمائید که کاربرانتان وادار به به کارگیری از مال شما شوند.



:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()